Hakutulokset

  1. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Tottakai mahtuu mukaan :) Oletko liittynyt vielä Facebook ryhmään?
  2. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    HEINÄKUISET 2023 Nimimerkki / Laskettu aika / Monesko lapsi / Synnytyssairaala @Iloinen etana / 4.7 / 2. / Tays @ToukkaHaave87 / 5.7. / 3. / PHKS @Paatuska / 7.7. / 2. / HUS @Mirkkuli26 / 7.7. / 2. / HUS @anselmi12 / 7.7. / 2. / OYS @Emzy / 9.7. / 1. / HUS @leinikin / 10.7. / 2. / HUS...
  3. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Ultrassa käyty (4.1) . Siellä pienellä oli vauhti päällä. Ultran mukaan laskettu aika olisi nyt 17.7, mutta kätilö sanoi että pitäisi laskettuna 15.7 joka on kuukautisten mukaan. (Varhaisultran mukaan oli 21.7). Millainen meno siellä Facebook ryhmässä on, jos uskaltaisi liittyä :) ?
  4. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Toivottavasti kaikilla joulu mennyt hyvin. Tänään kävin verikokeissa, toki päätimmekin jättää verikokeet kromosomipoikkeavuuksien seulontaa varten ottamatta. Keskustelimme tästä puolison kanssa ennen ensimmäistä neuvolaa ja päädyimme siihen että lapsen pitäisimme siitä huolimatta. Kuitenkin...
  5. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    KiK Kiva kun tulit päivittämään. Toivottavasti saatte alkuvuodesta hyviä uutisia 😍
  6. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Tänään kävin varhaisultrassa ja siellä sykki pieni sydän. Ultran mukaan laskettu päivä siirtyisi kahdella päivällä eteenpäin, eli 21.7, mutta pidän vielä ton 19.7 tossa listassa kunnes ollaan käyty myöhemmässä ultrassa. Toivottavasti raskaus etenee hyvin. ❤️
  7. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Ymmärrän huolesi. Itsekkään en koe hirveesti raskausoireita (herkät rinnat ja väsymys, mutta väsymys voi johtua monesta muustakin). Vielä pitäis malttaa maanantaihin että pääsee varmistaa että onko siellä elävä vauvan alku kasvamassa. Itsellä ei kokemusta verikokeet ottamisesta raskauden...
  8. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Tervetuloa uusille, toivottavasti kaikki saadaan olla täällä loppuun saakka. :)
  9. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Tsemppiä myös teille ja voimahali ja toivon teille kaikkea hyvää.
  10. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Saako olla utelias ja kysyä miksi labroja otettu jo kolme?
  11. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Ooh, ihana että kaikki oli hyvin ❤️ toivottavasti itsekkin pääsee pian näkemään sykkivän sydämen.
  12. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Ihana varmasti päästä kurkistamaan pikkuista pian taas uudelleen :) minkä hintainen varhaisultra alueellasi on?
  13. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Hei. Millon oli porukalla varhaisultra tulossa jos on sellaiseen menossa? Ja millaisia oireita teillä nyt? Mulla on menossa 6+1 - 6+5. Varhaisultra varattuna 5.12. oireita melko vähän, lähinnä hellät rinnat. Jotenki toi oireettomuus pistää miettii että onkohan kaikki hyvin. Levottomat jalat on...
  14. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Sama täällä, etten hirveesti koe oireita tällä hetkellä niin lähtee heti oma mielikuvitus laukkaa. Tein juuri raskaustestin ja edelleen tosi vahva kaksi viivaa ja aamuksi mulla on vielä viikkotesti. minkä tein viikko sitten näytti 2-3 eli huomenna on sitten pakko olla 3+ .
  15. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Soittivat eilen neuvolasta yllättäen, puhelinaika oli tulevalle maanantaille. Mutta nyt on ensimmäinen aika varattu samalle päivälle ku varhaisultra eli 5.12. Hänellä ei ollut vapaita aikoja samalle viikolle muina päivinä. Vielä saa odottaa. Mulla ei hirveesti ole oireita ollut, lähinnä hieman...
  16. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Toivottavasti pikkuinen pysyy matkassa ❤️ Täälläkin jännitetään, ultra varattuna viikolle kahdeksan.
  17. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Myöhemmin voisi olla kiinnostusta liittyä ryhmään. :) Itse haluan vielä kuitenkin odottaa ainakin siihen, että oon käynyt varhaisultrassa.
  18. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Mä varasin vasta maanantaille 5.12. sillon taitaa olla 7+5 meneillä. Eli kolme viikkoa vielä. Neuvolaan on puhelinaikq viikon päästä, eli ajattelin että neuvolan paikanpäälle varaa vasta varhaisultran jälkeen.
  19. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    HEINÄKUISET 2023 Nimimerkki / Laskettu aika / Monesko lapsi / Synnytyssairaala @ToukkaHaave87 / 5.7. / 3. / PHKS @Paatuska / 7.7. / 2. / HUS @Mirkkuli26 / 7.7. / 2. / HUS @anselmi12 / 7.7. / 2. / OYS @Emzy / 9.7. / 1. / HUS @leinikin / 10.7. / 2. / HUS @eniramainen / 11.7. / 2. / HUS...
  20. P

    Heinäkuiset 2023 ❤️

    Ilmoittaudun mukaan joukkoon Hei. Nyt jännittää. Plussasin tänään aamulla, isänpäivänä, rfsu liuskatestilla, kuitenkin oli vaikea uskoa todeksi joten kävin vielä apteekissa hakemassa testejä. Apteekin joka näytti kahta viivaa ja (Clearblue) viikkotesti joka näytti 2-3viikkoa.(tein herkä...

Yhteistyössä