Hakutulokset

  1. H

    Kesäkuiset 2023

    Paljon voimia❤ Toivottavasti pääsette tutkimuksiin, kun niin monta menetystä jo peräkkäin. Hirveän surullista.
  2. H

    Kesäkuiset 2023

    Hmm. Et sitten omalla nimimerkillä uskaltanut kommenttiasi jättää? Olisiko siis mielestäsi enemmän oikein, että raskaus menee kesken jollakin, joka on uskaltanut miettiä ja suunnitella pidemmälle ja tuoda niitä ajatuksia esille? Tässä vaiheessa raskautta mielestäsi ei saa siis vielä liikaa...
  3. H

    Kesäkuiset 2023

    Meille tulee kastejuhla, jos sinne asti päästään. Oon miettinyt , että olis aika ihanan juhlava ympäristö pitää ihan kirkossa, isompien juhlat on kaikki olleet kotona. Tytön etunimi on aika varma (meillä aiemmat poikia), mutta pojan nimistä ei mitään ajatusta. Oon ehtinyt myydä ja lahjoittaa...
  4. H

    Kesäkuiset 2023

    Onko vinkkiä jostain pastillista jonka imeskely auttaisi pahoinvointiin? Aiemmissa raskauksissa oon selvinnyt alkuraskaudessa työpäivistä syömällä salmiakkia, mutta nykyisinhän ne on kiellettyjen listalla. Ehkä pitää etsiä jokin glykyrritsiinitön versio...
  5. H

    Kesäkuiset 2023

    Toivotaan, että kaikki on hyvin. Mulla on yhdessä raskaudessa ollut ajoittain todella runsasta vuotoa rv 15 asti. Pahimmillaan sellaista, että meni siteestä läpi hetkessä. Syytä ei koskaan varmuudella selvinnyt, uhkaavaksi keskenmenoksi määriteltiin. Terve lapsi syntyi. Sit taas keskenmeno ei...
  6. H

    Kesäkuiset 2023

    Meidän vanhin on kans 12, käytökseltään ja olemukseltaan ihan lapsi vielä. Mut meillä on kaikki poikia ja pojille kai murkkuikä tulee yleensä vähän myöhemmin kuin tytöille. Ehkä ehditään pahimmat vauvavuoden valvomiset valvoa ennen kuin teinit alkaa valvottaa. 😄
  7. H

    Kesäkuiset 2023

    Moi! Vähän hämmentynein fiiliksin liityn mukaan kesäkuisiin. Viides lapsi meille toivottavasti tulossa. Isommat on kaikki jo koululaisia. Ehkä vähän hullua aloittaa taas alusta, kun lapset alkaa olla jo aika itsenäisiä. 😄 Mut aika ihanaa, vaikka onkin kokoajan etova olo. Laskettu aika menee...

Yhteistyössä