Hakutulokset

  1. P

    Kesäkuiset 2023

    Joo siis normi-sukkiksissahan se ois niin, mutta muistan kun piti viime raskaudessa pukee ns. Väärin päin 😂
  2. P

    Kesäkuiset 2023

    Mulle taas tulevan suunnittelu tuo energiaa ja uskoa huomiseen, oon todennut että turha jäädä murehtimaan sitä mikä voisi ehkä tapahtua. ☺️✌️ Auttakaa. Käytetäänkö äitiyssukkiksia kummin päin? Kaks sauma eteen vai taakse? 😅 Tänään iskin kolmen vuoden tauon jälkeen jalkaan, laitoin kaks saumaa...
  3. P

    Kesäkuiset 2023

    Noniin, tulihan se poliaikakin. Kahden viikon päästä 🥳
  4. P

    Kesäkuiset 2023

    Ainakin Novassa ollut aiemmin että pitää olla joku 5pv ero että la vaihdetaan sen uudeksi päiväksi. Monet kaverit todenneet ettei 3-4pv ero ole riittänyt siihen että virallista laskettua olisi vaihdettu, itsellä oli myös että 3pvä heittoa ei vaihdettu.
  5. P

    Kesäkuiset 2023

    Ei kai varhaisultrassa vielä vaihdeta lasketun ajan päiviä, kun 1mm heitto mittauksessa tekee jo päivän eron. ☺
  6. P

    Kesäkuiset 2023

    Mä en oo kuulunut ennen riparia kirkkoon, mutta liityin sitten. Ollaan miehen kanssa ihan puhtaasti tapauskovaisia, siis ei käydä koskaan kirkossa ellei sitten jotkut juhlat ole, nyt toki fiilistellyt että vois joululauluja mennä laulamaan, hirveän ihana ja lämmin muisto lapsuudesta niistä...
  7. P

    Kesäkuiset 2023

    Mun tekis mieli suunnitella jo kesäristiäisiä 😅😂🙈
  8. P

    Kesäkuiset 2023

    Joo ei, aiemmin kirjoitin että täs Novan alueella Jyväskylässä tulee kutsu kirjeitse. Ekan neuvolan jälkeen tuli tekstari "Lähetteesi on saapunut Äitiysyksikköön", eli jotain ehkä siellä tapahtuu.
  9. P

    Kesäkuiset 2023

    Odotan yhä ultrakutsua 🤔 ens viikolla ois jo 11+0 täynnä, niin parempi ois tulla pian .
  10. P

    Kesäkuiset 2023

    Moni jo käynyt? Eikös se niskaturvotusultra ole, ainakin täällä, vasta viikolla 11+ -> ? Itse oon 9+2 ja la 8.6. joten sitä ainakin odotan pari viikkoa ainakin 🧐 ellet sit tarkoittanut varhaisultraa?
  11. P

    Kesäkuiset 2023

    Mikä on napapiikki? 🙈😅 THL:n sivuilla on ajankohtaisin tieto, jota shp:t noudattaa (paitsi oliko Lappi joka rynnisti jo rokottamaan hoitajia tms) https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/ajankohtaista/ajankohtaista-koronaviruksesta-covid-19/raskaus-ja-koronavirus...
  12. P

    Kesäkuiset 2023

    Mulla on puolentoista viikon päästä keskustelu lähimmän esimiehen kanssa, jossa meinasin kertoa. Viikkoja silloin 10+ jotain. En kertoisi normaalisti tässä tilanteessa, mutta ajattelin turvata selustaa. Vähän vaikuttaa, että voi olla yt:t edessä firmassa ja minua ei koeta miksikään parhaimmaksi...
  13. P

    Kesäkuiset 2023

    En ole skippaamassa sokerirasitusta. En ole itsekäs ja "koska musta tuntuu" tai "mua halutaan vaan kiusata", en skippaa neuvoloita enkä sokerirasituksia. En niitä kahta. Ja ei testi _kivulias_ ole, mutta se heikotus joka miltei sai pyörtymään ja kylmä hiki mikä tuli testin jälkeen, sai kyllä...
  14. P

    Kesäkuiset 2023

    Oon ihan pöyristynyt tosta sokerirasituskokeeseen passittamisesta ollut koko päivän. Kuitenkin Duodecimin artikkelissa lukee "Koetta ei myöskään tarvitse tehdä alle 40-vuotiaalle uudelleensynnyttäjälle, jolla aiempaan raskauteen ei ole liittynyt raskausdiabetesta eikä lapsen makrosomiaa ja joka...
  15. P

    Kesäkuiset 2023

    Keski-Suomessa ainakin Nova on vielä niin vanhanaikainen, että kirjeellä tulee poliaika. Itsellä eka neuvola oli tänään. Hassusti Aavan laskuri sanoo että la ois 9.6. (tänään ois (8+5), neuvola laski että 8.6. (tänään silloin 8+6) ja varhaisultrassa taas oli tosissaan hedelmöitysajankohtaan...
  16. P

    Kesäkuiset 2023

    Meillä mies lähtee kyllä innoissaan ultriin mukaan, mutta tälle ekalle neuvolakäynnille sanoin että turha hänen on tulla todistelemaan absolutismiaan sinne mun kaa. 🤣 Mua niin harmittaa, kun vakkari-th oli joutunut saikulle, jouduin siirtämään ekan käynnin toiselle, tuntemattomalle terkalle. 😩
  17. P

    Kesäkuiset 2023

    Itse kävin myös tänään ultrassa ✌️ tyyppi vastasi päivälleen oletettuun hedelmöityspäivään nähden pituudessaan. ☺️
  18. P

    Kesäkuiset 2023

    Joo siis joo, näillä viikoilla ekassa raskaudessa meinasin pyörtyillä istuessa. Työterveyslri sanoi että juuri tuosta lisääntyneestä veren määrästä johtuu. Mutta että puristaisi rintaa, tää on uutta :D
  19. P

    Kesäkuiset 2023

    Itse meinasin firman pikkujouluihin ottaa auton, selviää helpoimmalla. :D
  20. P

    Kesäkuiset 2023

    Ekasta raskaudesta tuntui, tai siis olikin, hirveen matalat verenpaineet ja nyt taas paineet on kohdillaan, mutta hengittäminen kyllä käy välillä työstä, tuntuu että joutuu ihan haukkomaan henkeään kun puristaa. Mietin jo että onko sydämessä jotain ongelmia vai johtuuko myös vaan verisuonien...

Yhteistyössä