Hakutulokset

1. L

taisi tulla

makkarasose soppaa kun lämmitin pakkasesta otettua soppaa :ashamed: perunat meni muussiksi
  2. L

mieliala raskaudeen aikana

niin on
  3. L

Sauva kysely naisilta

Mulla noita sauvoja on aika monta ja luulen että se on aika henkilökohtainen asia mistä pitää. Itse olen tykännyt sellaisesta jossa on imukuppi ja sen saa kiinni lattiaan tai vaikka seinään ja siinä on myös värinätoiminto. Kallis oli mutta paljon parempi kuin aiemmat. En ymmärrä noita joille...
  4. L

YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

MIMMIMAMMA!! Laita uusi kuva vauva-masustasi, uteliaana olen tätä sinun tilannettasi seurannut! Mene yksityiselle ja VAADI että tutkivat mikä kumma siellä niitä supisteluja aiheuttaa! En voi ymmärtää lääkärien /hoitajien välinpitämättömyyttä tämän sinun juttusi suhteen! Onnea matkaan, kyllä...
  5. L

RInnat

Onko normaalia että rinnoista see edelleen puristettua vaaleaa nestettä vaikka imetyksestä jo 1½v?
  6. L

minnie2

ei osunut oikeen rv 33 näytti tytöltä ja poika tuli =)
  7. L

HABERKORT vaunut, kokemuksia?

Me käytiin niitä katsomassa Vantaalla. Myyjä kehui ihan hyviksi vaunuiksi, mutta minusta kantokassi näytti todella kapealta. Enkä oikein ymmärtänyt, miten siitä saa lämpöpussin kun ei pohjassa ollut mitään reikiä???? Joka tapauksessa siinä myyjän niitä esitellessä nuo nimenomaiset napit siinä...
  8. L

Tietääkö kukaan?

Moi! Siis: Tietäkö kukaan ohjeita nekkujen tekemiseen? Ja jos ei niin tietääkö joku oiko vaahtokarkkeja tehdä itse? os voi niin mikä on ohje. :attn:
  9. L

eltusmaksuista

Meillä exä on viettänyt esikoisen syntymän jälkeen tasan kaksi joulua lasten kanssa. Tai lapsen, koska nämä kaksi joulua ovat esikoisen ensimmäiset, kakkonen ei ollut vielä syntynytkään... Jotenkin en nyt pääse perille tuosta viestistä. Siis, onko lapsen isä viettänyt molemmat joulut lapsensa...
  10. L

eltusmaksuista

\ Niinpä, onkos tämä tullut mieleen täällä kenellekään. Lopulta kuitenkin se lasten kanssa elävä vanhempi maksaa vielä, kun toinen voi huoletta lopettaa. Lapsistahan tarvitsee huolehtia niin kauan, kunnes ne ovat omilla jaloillaan - vaikka olisivatkin jo "täysikäisiä". Silloin se vanhempien...
  11. L

Parisuhteen karikot

Suosittelen kaikille kirjaa "Hormonien sota",siinäkäsitellään miehen ja naisen eroavaisuuksia ihan hauskallakin tavalla..Lyhykäisesti voisi sanoa,etä ei siihen muuta lääkettä ole kun oppia ymmärtämään että olemme ja ajattelemme eri tavalla.!Miehet osoittavat rakkauttansa toimimalla kun taas...
  12. L

onko kokemuksia vesirokkorokotuksesta

\ Järki hoi.. Tuskin ne siksi niin sanoivat. Korvauksia tuskin kuumeesta saisi.. Ennemmin niiden tarkoitua varmaan oli sanoa, että kuume ei rokotteesta johdu, vaan on hyvä miettiä jotain muuta syytä kuumeelle. Eikä esim seurata päivätolkulla ja pitää vaan rokotteen aiheuttamana reaktiona.

Yhteistyössä