Hakutulokset

  1. N

    Kesäkuiset 2023

    Vähän jätti avoimia kysymyksiä ja kontrollin ensi viikon loppuun. Kuitenkin kätilö oli sitä mieltä että ei hätiä mitiä! Epäsäännöllinen kierto aiheuttaa kokoeron..mutta jännäillään nyt sitten vielä ensi viikko 😮🥺🤭 mittauksen mukaan tänään alkaisi vasta rv7
  2. N

    Kesäkuiset 2023

    Moikka, Mitenkäs toi fb ryhmän näkyvyys? Ei kai kukaan pääse näkemään että ko. ryhmään on liittynyt? Tahtoisin kyllä mukaan 😊
  3. N

    Kesäkuiset 2023

    Mulla tänään ultra illalla🥰 siirtyi maanantailta ja jännitys seurasi mukana😁 Apuva!
  4. N

    Kesäkuiset 2023

    Neverknow // 19.6. // 1. lapsi
  5. N

    Kesäkuiset 2023

    Moikka! Ihana että @Rilja ultrassa kaikki hyvin🥰 Mulla valitettavasti siirtyi eteenpäin ja tänään selvinnee mille päivälle.
  6. N

    Kesäkuiset 2023

    Huudeltiin porukkaa Helsingistä, niin täällä yksi 32v kantakaupungista :) Jolla muuten tänään illalla vihdoin ultra! Varmaan 10 kertaa sen maininnut ;D mutta nyt kyllä hieman jännittää! Täällä oli muistaakseni kohtalon tovereita, jotka saavat myös tänään jännittää omaa ultraansa 😇
  7. N

    Kesäkuiset 2023

    Tsemppiä❤ kerro heti sitten mitä sanottiin❤
  8. N

    Kesäkuiset 2023

    Täällä myös yksi, jolla on maanantaina varhaisultra Voidaan jännitellä yhdessä! Tosin omat viikot silloin vasta 6+2 ja isosti toivon että syke tällöin löytyy Vähän on aikaiseen verrattuna muihin, mutta ei oikein malttaisi pidemmälle :D
  9. N

    Kesäkuiset 2023

    Ihanan vilkasta keskustelua tänne noussut🥰 Itse heräsin tänään kipeän oloisena. Kurkku, korvat ja pääkipeä + vähän ottaa henkeen 😔 Kyselin digilääkäriltä mitä lääkkeitä voi tarvittaessa käyttää ja pitääkö huolestua. Eipä paljon viisaammaksi tullut, parasetamolia ainoastaan suositteli ja pisti...
  10. N

    Kesäkuiset 2023

    Mulla tulee mies mukaan ainakin ultriin ja eka käynnille neuvolaan😊 Muuten mennään vähä fiiliksen mukaan 🥰
  11. N

    Kesäkuiset 2023

    Ai kamala mitä uutisia täällä! Isosti voimia kaikille❤
  12. N

    Kesäkuiset 2023

    Isot tsempit! <3
  13. N

    Kesäkuiset 2023

    Kiitos rauhoittelusta <3 Ja totta..täällä vaan kun lukee niin monet testailee, miten viivat vahvistuu, niin vähän huolettaa että miksi ei minulla. Voi olla että menee digiviikkonäytöllä testiin, jos ei muuten ajatukset pysy luottavaisina :) Hahah grillikylkeä xD ja kaipa nuo oireilut vaihtelee...
  14. N

    Kesäkuiset 2023

    No jep! olisi pitänyt malttaa :D Alkujaan epäilin raskautta, koska olin aivan jäätävän väsynyt ja pms oireet loisti poissa-oloaan. Kun plussasin, niin väsymys katosi ja alkoi liskojen yöt (sunnuntaista asti). Olo on ollut epätodellisen onnellinen ja kaikki normaalit huolet on unholassa tai no...
  15. N

    Kesäkuiset 2023

    Hitto...mä menin aamusta tekemään liuskatestin ja näytti kyllä plussaa, mutta ei tummaksi viiva mennyt :/ Olisi pitänyt malttaa olla testaamatta liuskalla varmistuksia... nyt pohdituttaa, mutta olo on kyllä hyvinkin raskaana ja onnellinen :) Tuntemukset lisääntyy ja en voi uskoa että joku olisi...
  16. N

    Kesäkuiset 2023

    Hyvä kuulla että kannattaa heti varailla neuvolat🙈 Varhaisultran bookkasin 6+2 (7vko) iltaan, jotta konkretisoituu vähän asia täällä kotona😇 Oliko joku fb-ryhmä tekeillä?
  17. N

    Kesäkuiset 2023

    Onnea🥰 Meillä esikoiset ja samat päivät menossa 4+3, mutta laskettuaika näytti mulla 19.6. 🥰 Minäkään en ole vielä ollut neuvolaan yhteydessä..veikkaan että soittelen ensi vikkolla
  18. N

    Kesäkuiset 2023

    Voimia kaikille joita huolettaa❤ Itsellä alkoi tänään (4+3) juilia vatsassa ja vasemmasta nivusesta nappailee🙈 Lisäksi en saa miehestä oikeen mitään irti ja iloisen päivän päätteksi tulikin eka kiukku ja luokkis fiilis...näitä varmaan tulloo jatkossakin
  19. N

    Kesäkuiset 2023

    😅🤣🤣🤣 Ihana saada vähän huumoria aamuun😁 Ainoa että itse järkkäilin tasting touhut ja en pysty välttämään paikalla oloa..ehkä saan huijattua maistelevani tai maistettua miniministi tai jotain😅 Jooga on myös henkireikä itselle, joten tätä aion tutkia lisää ja näin tehdä siitä turvallisen...
  20. N

    Kesäkuiset 2023

    Taas täällä tietämättymyys rassaa ja tilanteet joissa pitäisi välttää dynaaminen jooga ja alkoholi huomenna, mutta vielä ei tahdo raskaudesta kertoa 😬 Empä osannut edes ajatella että jooga voisi olla vaarallista...tai alussa Yin ok miinus kierrot? Mutta flow, vinyasa jne. ei suositella.. Melkeen...

Yhteistyössä