Hakutulokset

  1. M

    Haaveena vauva 2023

    Menkkojen pitäis alkaa parin päivän sisään, mut ei oo samanlaista syömishimoa saati turvotusta. Yleensä aivan jäätävä pömppömaha tässä vaiheessa kiertoa. Testit silti negoja.
  2. M

    Haaveena vauva 2023

    Siis et usko minkä vaivan tein että sain ees vähän mun mielestä näkymään 😂 Mies oli eilisen haamun näkevinään mut ei tätä ja nyt kettuilee asiasta. Huoh oispa ees säännöllinen kierto, huomenna aamupissasta uutta putkeen ja tänne taas analysoimaan.
  3. M

    Haaveena vauva 2023

    https://aijaa.com/kpoYqe Oonko ainoa joka näkee haalean linjan 😂
  4. M

    Haaveena vauva 2023

    Ngh, tuun tänne mukaan kuumottelemaan. KP22 ja oviksesta n. reilu viikko, mun epäsäännöllisellä kierrolla menkkojen pitäs alkaa viikon sisällä. Eilen ja tänään tullut maailman haaleimmat vaaleat haamut, vähän kyrsii etten ottanut kaupasta niitä herkempiä testejä. 🤦‍♀️
  5. M

    Kesäkuiset 2023

    Liityn varovasti keskusteluun. Haamu vilahti tänään testissä, toiveet ainakin korkeella.
  6. M

    PMS-oireet vs. alkuraskaus

    Mulla ainakin alkaa PMS-oireilut n. viikko ennen kuukautisia eli samaan aikaan kun ensioireet raskaudessa alkaa joillakin näkymään. Miten nää erottaa toisistaan? Plussaa odotellessa... Kipuilu alavatsalla ollut erilaisen tuntuista, enemmän keskellä ja laajemmalla alueella tuntuvaa nipistelyä ja...
  7. M

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    DPO7/KP20 Mulla aika epäsäännöllinen kierto, 24-30 päivää siis. Ovulaatiosta ois nyt noin viikko ja muutaman päivän aikana ilmaantunut: - väsymys - alavatsan nipistelyä ja jomottelua - jatkuva pissahätä - tavallista hurjempia mielialavaihteluita - ilmavaivoja - lämpöilyä ja flunssaa -...

Yhteistyössä