Hakutulokset

  1. Z

    Toukokuiset 2023

    @Milaas Samaa olen pohtinut kun keskustelu täällä on tosi hiljaista, harmi. Meillä nt-ultra ensi viikolla ja sitä jo kovasti odotellaan. Mä käytän Bio-oilia 😊 ei aikaisempaa kokemusta näistä öljyistä niin saa nähdä toimiiko 😅
  2. Z

    Toukokuiset 2023

    Onko muilla vielä pahoinvointi helpottanut? Mulla nyt 9+0 ja tuntuu että tää ei helpota ollenkaan 🤢 koko päivän aivan kamala olo yhistettynä väsymykseen. Innolla odotan että tää olo loppuu ja tulee se raskauden hehku 😅
  3. Z

    Toukokuiset 2023

    Mulle nousi kuume tän pahoinvoinnin lisäksi! Aivan kamala olo, lämpöä on 37.2-37.9 olen aivan vuoteen vanki 😫 ihan kun toi pahoinvointi ei olisi riittänyt niin nyt sitten olen vielä kipeänä. Koronatesti onneksi näytti negatiivista. Ei kai tämä kuume voi vaurioittaa pikkuista? 🥺 Pelottaa niin...
  4. Z

    Toukokuiset 2023

    Jaahas jostain syystä en ollut kirjautunut sisään 😅 minä täällä siis huutelen..
  5. Z

    Toukokuiset 2023

    Täällä myös jännittää aina käydä vessassa 😅 ens viikon torstaina vu ja ei malttais odottaa!! Mulla on nyt ruennut tulemaan tätä pahoinvointia, en vielä ole oksentanut mutta on kyllä niin heikko ja ällö olo melkein koko päivän 🤢 varsinkin aamuisin kun maha tyhjä on olo aivan kamala! Ja sitten ei...
  6. Z

    Toukokuiset 2023

    Tsemppiä myös täältä ultraan! Tuuthan sit kertomaan miten meni? 🥰 @Aavamariia Täällä sama homma, viikon päästä vu ja voi että aika menee niin hitaasti 😅
  7. Z

    Toukokuiset 2023

    Kivahan se vaan on jos ei tule pahoinvointia ollenkaan, riittäis tää pelkkä etova olo 😅 silti pyörii mielessä että onko kaikki hyvin kun ei ole pahoinvointia.. Eihän sitä pahoinvointia tietty kaikilla ole ja reilun viikon päästä ois varhaisultra että siellähän se sitten selviää onko kaikki hyvin
  8. Z

    Toukokuiset 2023

    Mulla ei vielä kunnon pahoinvointia ole, pitäisikö huolestua? 😅 Pitkin päivää välillä semmonen etova olo. Rinnat on aivan järkyttävän kipeät!! Niihin oikeen sattuu ja vihloo välillä. Varsinkin aamuisin, varmaan ruettava pitämään jonkin sortin rintaliivejä öisinkin ettei ne ihan vapaana heilu 😁...
  9. Z

    Toukokuiset 2023

    Eiköhän näy! En oikein usko että ne ois varannut sulle sen ultran jos sillon ei vielä näkyisi 😃 Siellä paikassa mihin mä olen menossa sanottiin että suosittelevat varhaisultria 6+5 alkaen joten luulisi siis näkyvän!! 😊
  10. Z

    Toukokuiset 2023

    Nyt olisi mullakin varhaisultra varattuna parin viikon päähän 🥰 ensimmäinen neuvola aikakin lokakuun ekalla viikolla! Hitsi että ei malttaisi oottaa siihen asti ja kovasti jännittää onko siellä kaikki hyvin. Mulla ois 7+1 sillon ultrapäivänä, sillon ilmeisesti pitäis jo näkyä syke jos kaikki on...
  11. Z

    Toukokuiset 2023

    Tuo ei kyllä ole pahanhintainen! 😊 Varmaan soiteltava eri paikkoja läpi minkä hintaista missäkin on 😄 Tällä paikkakunnalla vaan on aika rajalliset vaihtoehdot..
  12. Z

    Toukokuiset 2023

    Hei missä käytte varhaisultrassa ja minkä hintainen se on? Mua on nyt mietityttänyt että pitäisikö itsekkin varata aika varhaisultraan, olen itse aika pieneltä paikkakunnalta ja mitä vähän googlettelin niin oli kyllä aika kalliita hintoja. Toki olisi ihana saada varmuus että kaikki on hyvin...
  13. Z

    Toukokuiset 2023

    Täällä uusi toukokuinen! Olen muutaman positiivisen raskaustestin tehnyt ja tänään olis 4+4 ja laskettu aika olis ilmeisesti 17.5 😊 Esikoinen tulossa ja ollaan suht nuoria, monenlaisia tunteita kyllä on. Mulla on välillä hieman heikkoa oloa, tissit hirveän kipeät ja alamahaan sattuu välillä 😁...

Yhteistyössä