Hakutulokset

  1. H

    Toukokuiset 2023

    Olen niin pahoillani teidän suru uutisesta! 😭 Kaikkea hyvää teille tulevaan ja voimia tähän hetkeen! 💓
  2. H

    Toukokuiset 2023

    🌺TOUKOKUISET 2023 🌺Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen. 1.5. Fiafia, ensimmäinen lapsi, HUS Liebling, ensimmäinen lapsi, TAYS Huhtou, ensimmäinen lapsi, HUS 2.5. Milaas, ensimmäinen, KHKS 3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS Minni35, kolmas, KSKS Nova 4.5. 5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS...
  3. H

    Toukokuiset 2023

    Huhtou/la: 1.5/ Ensimmäinen lapsi/HUS Hei kaikki! :) Itse nyt rv 6 (5+6). Oma laskettu aika 29.4 jos lasketaan kuukautisista, mutta jos lasken hedelmöittymisestä niin uskoisin että lähempänä 1.5. 😁 Positiivisen raskaustestin tein kaksi viikkoa sitten ja uutinen oli toivottu ja aivan ihana...
  4. H

    Huhtikuiset 2023

    Huhtou/la: 29.4/ Ensimmäinen lapsi/HUS Hei kaikki! :) Itse nyt rv 6 (5+6). Vasta nyt löysin tänne ja mielelläni liittyisin vielä teidän yksityiseen facebook ryhmään, jos siellä on vielä tilaa. Positiivisen raskaustestin tein kaksi viikkoa sitten ja uutinen oli toivottu ja aivan ihana minulle ja...

Yhteistyössä