Hakutulokset

  1. K

    Huhtikuiset 2023

    Pahoittelut kaikille huonot uutiset saaneille 😭 Minun vauhkoilut verikokeista osoittautuivat turhiksi, vauvalla kaikki hyvin ja niinkuin pitää. Riskiluvut hyvin pienet. Sydän suli, kun pikkutyyppi morjesti ultrasta. Jos facebook ryhmään pääsee vielä, niin olisi hieno osallistua.
  2. K

    Huhtikuiset 2023

    Toivottavasti sait nukuttua! Tsemppiä ultraan! Täällä ollut vähän uneton yö, vaikka koittaa olla rauhassa ja miettimättä. Laskin, että mulla HCG-arvo vastaa noin raskausviikko 4 hormoonitasoja. Vielä on kyllä raskausoireita, mutta mutta… Nyt pitäisi olla hormooniarvot huipussaan. Tänään soitan...
  3. K

    Huhtikuiset 2023

    Minäkin erehdyin mennä katsomaan labratuloksia omakannasta ja ei kyllä varmaan olisi kannattanut. Molemmat hcg ja pappa arvot oli mielestäni todella matalat, tiedä sitten mitä tarkoittaa. Vuotoja ei ole nyt kuitenkaan ollut ollenkaan. Murheet ja paineet on vallannut mielen ja ultra vasta...
  4. K

    Huhtikuiset 2023

    Osallistutaan sikiöseulontoihin, maanantaina kävin antamassa 6 purkkia verta labrassa ja tänään vielä kaksi purkkia virtsaa 😂 naurettiin yhdessä labrahoitajan kanssa, kun kerroin, että näin unta yöllä kolmesta eri vessasta, oli niin kova pissahätä, mutta olin päättänyt pidätellä aamuun asti...
  5. K

    Huhtikuiset 2023

    Minäkin täällä tästä kyselin, että onko oireiden loppuminen normaalia, mutta oireita on pahimman kauden jälkeen tullut taas takaisin. Tänäänkin aamulla ennen verikokeita oksentelin mahahapot pois ja jääkaapin avaaminen on välillä tuskallista. Joten eiköhän se normaalia mahda olla. Minulla ensi...
  6. K

    Huhtikuiset 2023

    Minullakin on ollut haasteita painon kanssa lähes koko elämän. Olen pudottanut painoa erilaisten diettien avulla ja koko kesä meni herkutellessa ajatuksena oli, että kesän loputtua alkaisi taas dietti, kun kesäriennot olisi takanapäin. Noh, raskaus muutti nämä suunnitelmat ja nyt painan enemmän...
  7. K

    Huhtikuiset 2023

    Voi ei onpa nyt ikäviä uutisia paljon. Tsemppiä 🙁
  8. K

    Huhtikuiset 2023

    Ihanan lohduttavia kommentteja! Ajattelen nyt, että tämä oireettomuus on normaalia, niin kauan kun ei tule vuotoja tms.
  9. K

    Huhtikuiset 2023

    Multa on mennyt ilmoitukset ohi. Pari viikkoa vierähti ihan hirveässä pahassa olossa ja väsymyksessä. Ei juuri sohvalta voinut nousta. Valmiin ruuan tuijottelu sai aikaan oksennuksen. Nyt mennyt pari päivää, että toimintakyky on palannut ja enää jäljellä etova olo, väsymyskin on vähän väljennyt...
  10. K

    Huhtikuiset 2023

    Moikka! Liityn keskusteluun. kuukautisista laskettuna mulla olis viikot 8+1 ja laskettu aika 29.3. Kävin varhaisultrassa viime viikolla ja siellä alkio vastasi viikkoja 7+1 ja laskettu aika täten 4.4. Pieni katkarapu oli oikeassa paikassa ja sydän pamppaili lujaa. Liityn nyt tähän ryhmää ja...

Yhteistyössä