Hakutulokset

  1. L

    Toukokuiset 2023

    Tänään oli nt-ultra (Rv 12+0) ja kaikki hyvin <3 Niskaturvotus oli 0,8mm ja kätilö sanoi vauvalla olevan kaikki erinomaisesti. Pahoinvointi on oikeastaan helpottunut. :)
  2. L

    Toukokuiset 2023

    mulla alkoi tasan Rv 6. Heräsin keskellä yötä oksettavaan oloon ja siitä se alkoi 😀
  3. L

    Toukokuiset 2023

    Moi! Mäkin olen vähän pysytellyt taka-alalla sillä jotenkin on pakko miettiä muutakin kuin raskautta niin aika menee "nopeammin". Täällä nyt 10+3. Varhaisultrassa käyty kaksi kertaa ja siellä kaikki hyvin. <3 Eilen kävin labrakokeissa ja 1,5 viikon päästä nt-ultra. Pahoinvointi helpottanut :)
  4. L

    Toukokuiset 2023

    Wau, ihanaa kiitos vastauksesta! Täältä saa kyllä apua aina <3
  5. L

    Toukokuiset 2023

    Mäkin oon TAYSin alueella, mutta mulle ei kyllä kukaan sanonut tuosta 12+2-13+6 välistä jos haluaa osallistua sikiöseulontoihin. Sanoin että haluan ja varasin ajan Rv 12. Noh, jos se ei nyt sitten onnistu niin vaadin päästä uudestaan :D Ja hei, aika samoissa ollaan - täälläkin 2,5 viikkoa...
  6. L

    Toukokuiset 2023

    En ole pitkään aikaan kirjoitellut sillä jotenkin yrittää kääntää ajatukset muualle kuin raskauteen sillä TÄÄ AIKA MENEE NIIN HITAASTI :D Siis ehkä elämäni pisimmät 4 viikkoa tähän mennessä. Tänään alkoi Rv 8. Viime viikolla oli ensimmäinen neuvola. Mitään muuta ei oikein jäänyt neuvolasta...
  7. L

    Toukokuiset 2023

    Täällä menee ihan hyvin! Ensimmäinen neuvola aika on torstaille (Rv 7+3) ja varhaisultrassa kävin viikko sitten - siellä näkyi syke ja kaikki hyvin :) Etova olo on erityisesti aamuisin ja aamupäivisin. Nyt kun yli viikon kärsinyt etovasta olosta niin osaa jo hieman varautua syömällä jotain noin...
  8. L

    Toukokuiset 2023

    🌺TOUKOKUISET 2023 🌺Kopioi uusin lista ja lisää itsesi siihen. 1.5. Fiafia, ensimmäinen lapsi, HUS Liebling, ensimmäinen lapsi, TAYS 2.5. Milaas, ensimmäinen, KHKS 3.5. Mitka, ensimmäinen lapsi, TAYS Minni35, kolmas, KSKS Nova 4.5. 5.5. Kiemura, toinen lapsi, HUS. 6.5. 7.5. 8.5. 9.5. 10.5...
  9. L

    Toukokuiset 2023

    Kätilö sanoi että syke voidaan havaita +6 viikkoisena. Ja kyllä se siellä pamppaili :) Tällä hetkellä on 4,7 mm kokoinen. Ihan uskomatonta ylipäätään että alkion voi nyt jo havaita. Kätilö mittasi pituuden ultran perusteella ja vastasi täysin mun päiviä. Oon ihmetellyt koko päivän tätä nykyajan...
  10. L

    Toukokuiset 2023

    Tänään kävin varhaisultrassa (6+2) ja siellä kaikki hyvin. 😊 laskettu aika olisi siis vappuna 1.5. Ensi viikolle onkin varattuna kunnallinen neuvola. Jos täällä on Tampereelta ketään niin olisi mukava tutustua ja nähdä! Mut löytää Facen ryhmästä tai täälläkin voi laittaa yksityisviestiä.
  11. L

    Huhtikuiset 2023

    näköään meni vierailijana jostain syystä😅
  12. L

    Haaveena vauva 2023

    Mut voi siis siirtää plussanneisiin. Clearblue näytti selvää plussaa (aiempi viesti). yritys aloitettu 7/22, 1. Lapsi. Maailman eniten kaikille tsemppiä ja kaikkea hyvää. Eniten toivoisin kaikille lasta haluaville ja toivoville toiveen toteutuvan. ❤️
  13. L

    Haaveena vauva 2023

    https://aijaa.com/b7UXTw Tässä aamun clearblue. ❤️
  14. L

    Haaveena vauva 2023

    Mä muokkasinkin tota mun edellistä viestiä (poistin kommentin) kun luinkin että toi Clearblue on myös että "voi testata jopa 5 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää." Clearbluessa tosin herkkyys on 25 mIU/ml hCG, ja rfsu:ssa on 10. Mihmh.Tekis kyllä mieli oottaa pari päivää-viikko...
  15. L

    Haaveena vauva 2023

    Kävin kaupassa ja ostin kaksi testiä. Tänään DPO 12 ja ajattelin testata huomenna aamulla, mutta en mä pystynytkään oottaa :D Eli testasin tunnin pidätyksellä rfsu herkällä. Tässä tulos: https://aijaa.com/ruQrPh Täytyy huomenna aamulla tehdä Clearblue. :)
  16. L

    Haaveena vauva 2023

    Lämmin halaus @Wintersun <3 Mulla tänään DPO 10, testailen sunnuntai aamuna ja varmaan käyn ostaa jonkun digitaalisen testin. Hermo menee noihin viivoihin. :D Oikealla puolella alavatsaa alkoi eilen aikamoiset polttelut, mutta sehän nyt voi olla mitä vaan..
  17. L

    Haaveena vauva 2023

    Mulla tänään DPO 8 ja just heitin kaikki raskaustestit roskiin 😂 okei, ei niitä ollut kuin yksi paketti mutta silti. Jotenkin tässä tajunnut että stressaa itseäni viivojen tuijottelu. Tai no, oikeastaan pelkään sitä että saan hailean haamun ja se ei siitä vahvenekaan. Katsotaan siis näkyykö...
  18. L

    Haaveena vauva 2023

    Koska nämä piinaviikot on niin pitkiä niin täytyy keksiä muutakin "puheenaihetta". :D Ootteko näin "raskaus toiveissa" tehneet jotain elämäntyyli muutoksia? Suurimpana mulla nyt tottakai alkoholin poisjättäminen (tosin jos kuukautiset alkaa niin aidon nauttia lasin tai kaksi valkoviiniä" :D)...
  19. L

    Haaveena vauva 2023

    Mulla tänään DPO 7. Pohdin odottelenko sunnuntaihin ja testaan jos kuukautisia ei ole alkanut vai josko tekstaisin DPO 10 aikoihin. Eli odotellako kuukautisia vai testata.. Pohtinut että kummassakin hyvät ja huonot puolensa. Mutta jotenkin tuntuu että kestän kummatkin hyvin eli en usko että...
  20. L

    Haaveena vauva 2023

    DPO 4. Tänään kyllä väsyttää, aivan saamaton olo ja pääkipu läsnä. Onko muuten muilla piinailijoilla valkovuotoa ollut ovulaation jälkeen?

Yhteistyössä