Hakutulokset

  1. K

    Missä vanhemmat naiset?

    Olen itse myös yli 70 ja täytyy sanoa että se ikäluokan naiset ovat todella upeita kiihoittavia ja osaavat nauttia seksistä monipuolisesti nuorilla se on niin yhdyntä painotteista kun seksi voi olla niin paljon muutakin kun on koko vartalo käytössä.
  2. K

    Tissitön nainen!

    On toki sanottava että nykyaika on hyvin ulkonäkö painotteinen kun seuraa noita iltapäivälehtiäkin ja ehkä vielä sinun ikäisesi miehet eivät ymmärrä mitään naisesta. Jos siis haluaa seuraa kylän parhaasta lypsäjästä niin ehkä silloin pitää etsiä suuririntaisia. Jos sinulla on tuttavapiirissä...
  3. K

    Ikääntyminen ja seksi

    Olen 76 vuotias mies ja halut hyrrää hieman liikaakin kun ei aina ole mahdollista päästä halujaan purkamaan.
  4. K

    Kolmen kimppa

    Joten mukavaa jatkoa harrastuksen parissa. Pitänee joku mummo bongata.
  5. K

    Kolmen kimppa

    Olen kyllä sinkku mutta ehkä hiema liian vanha teidän mukaan oletan että olette melko nuoria
  6. K

    Kolmen kimppa

    Myös Kanta-Hämeessä.
  7. K

    Kolmen kimppa

    Kyllä minäkin voin lähteä mukaan. Riippuen mistä päin olet.
  8. K

    Karvaton kulli kiihottaa

    Laita yhteystiedot niin jutellaan.
  9. K

    Kysely: Tiukin/löysin pimppa mitä on tullut vastaan?

    Minulla on tiukin ollut 85 vuotias hoikka kovakuntoinen nainen, piti melko pitkään lämmitellä ennenkuin sain sisään ja sama toistui joka kerta oli todella upeaa naida kun sitten lopulta pääsi sisään.
  10. K

    Tissitön nainen!

    Kyllä nainen on seksikäs riippumatta siitä minkä kokoiset rinnat hänellä on. Olet törmännyt todella ilkeisiin ihmisiin ja tietysti tuollaiset puheet satuttavat.
  11. K

    Ikääntyminen ja seksi

    Minä olen 76 vuotias mies ja olen huomannut että naiset pitävät tämän ikäistä miestä jo poissa pelistä olevana. Onneksi on tuttuja naisia jotkä tietävät että näin ei ole. Ehkä saman ikäiset naiset haaveilevat nuorestä viriilistä miehestä mutta minun ikäiseni osaavat ottaa naisen huomioon ja sen...
  12. K

    Kolmen kimppa

    Haluaisin miehen olevan puhdas, naisen halut ja tunteet huomioiva sekä ehdottomasti vaikeneva. Koska tällainen tilanne on naiselle herkkä kun on kahden miehen käsissä ja antautuu heille naisen tunteet ja tuntemukset pitää ensisijaisesti huomioida.
  13. K

    Opettajaa seksiin

    Sinä tarvitset hellää kärsivällistä vanhempaa minun kaltaistani miestä joka asettaa naisen nautinnon etusijalle.
  14. K

    Kolmen kimppa

    Kolmen kimppa kiinnostaa halukas nainen on toinen mies vain puuttuu.
  15. K

    Naisen ejakulaatio ja tietämättömät miehet

    Miksi se pitäisi estää sehän on yksi sinun nautintosi lähde. Sänky vain pitää suojata ennen muovi lakanan alle niin ei haittaa vaikka tilee enemmänkin ja ehkä vielä pyyhe siihen lakanan päälle . Minä olen tavannut vain kaksi naista jotke ejakuloivat molemmat kyllä melko runsaasti. minustakin...
  16. K

    Ikääntyminen ja seksi

    Ei tuo koske kaikkia miehiä tiedän miten hyviä aikuiset naiset ovat. Haluan juuri näitä naisia.
  17. K

    Ikääntyminen ja seksi

    Kyllä sopii kerro koska ??
  18. K

    Ikääntyminen ja seksi

    Ei naisella kai koskaan, hieman liukastetta vain niin homma pelaa. haluaisitko ??

Yhteistyössä