Kolmen kimppa

Olen 24-vuotias rouva ja mieheni on 25-vuotias.
Korona rajoituksien alettua mieheni halusi ottaa sinkku kaverinsa meidän seksielämäämme.
Olemme nyt olleet todella tiivis kolmikko.
Viihdymme todella hyvin keskenämme harrastusten ja vapaa ajan vietossa.
Nautin todella molempien miesten kanssa seksistä ja miehet näyttää tykkäävän kimppanaisestaan.
Tämä on meidän koronan tuoma hyvä asia.
Toden näköisesti ei oltaisi alettu kimppaan ainakaan vielä.
 
Eihän miehen saaminen kimppaan ei ole vaikeaa.
Minäkään en ole saanut kuin yhden kieltäytymisen ja silloinkin mies oli vaimonsa veljen kanssa liikkeellä.
Toki molemmat olisi päässyt mukaan
Haluaisin miehen olevan puhdas, naisen halut ja tunteet huomioiva sekä ehdottomasti vaikeneva. Koska tällainen tilanne on naiselle herkkä kun on kahden miehen käsissä ja antautuu heille naisen tunteet ja tuntemukset pitää ensisijaisesti huomioida.
 
Haluaisin miehen olevan puhdas, naisen halut ja tunteet huomioiva sekä ehdottomasti vaikeneva. Koska tällainen tilanne on naiselle herkkä kun on kahden miehen käsissä ja antautuu heille naisen tunteet ja tuntemukset pitää ensisijaisesti huomioida.

Olen onnistunut saamaan unelma kimppamiehen sekä oman miehen.
Olen miehille palvonnan kohde ei puvu meidän touhuista kylillä.
Kaikki tietää että hän on mieheni kaveri mutta kukaan ei arvaa hänen olevan myös rakastajani.
 
  • Tykkää
Reactions: aniads ja Kalevi22
Å


Oletko sinkku vai avo/avioliitossa?
Ajattelin kun sanoit ehkä voivasi tulla mukaamme.
Tarkoititko että haluaisit kolmanneksi mieheksi kimppaan minua panemaan?
He ovat tuoneet välillä omia tuttujaan mukaan joita en ole koskaan tavannutkaan aiemmin.
Olen kyllä sinkku mutta ehkä hiema liian vanha teidän mukaan oletan että olette melko nuoria
 
  • Tykkää
Reactions: aniads
Joten mukavaa jatkoa harrastuksen parissa. Pitänee joku mummo bongata.
Mitä mieltä olisitte tällaisesta tapauksesta: Mies oli tahtonut useita kuukausia vaimoaan kimppa seksiin vaimon kieltäytyen.
Lopulta vaimo suostui.
Olivat saunassa ja vieras pääsi vähän puristelemaan rinnoista ja imemään nännejä.
Lopulta mies oli alkanut nuolemaan pillua jolloin mies olisi halunnut lopettaa koko hommanVaimo oli lähtenyt viemäänmvierasta kotiin. Oli kumminkin vaimo vienyt vieraan mökille ja panneet kaksistaan 4 päivää siellä.
Mitä mieltä olette.
 
vierailija
Mitä mieltä olisitte tällaisesta tapauksesta: Mies oli tahtonut useita kuukausia vaimoaan kimppa seksiin vaimon kieltäytyen.
Lopulta vaimo suostui.
Olivat saunassa ja vieras pääsi vähän puristelemaan rinnoista ja imemään nännejä.
Lopulta mies oli alkanut nuolemaan pillua jolloin mies olisi halunnut lopettaa koko hommanVaimo oli lähtenyt viemäänmvierasta kotiin. Oli kumminkin vaimo vienyt vieraan mökille ja panneet kaksistaan 4 päivää siellä.
Mitä mieltä olette.
Mies luuli että vaimo ei suostu millään ja meni itselle pupu pöksyyn kun huomasi vaimon kuitenkin suostuvan.
Miehellä ajatus vaimosta toisen miehen naitavana on ollut kiihoittava asia. Vaimo toimi mielestäni oikein koska ensin mies on tingannut vaimoaan suostumaan ja kun mies meni puihin niin lähti vieraan matkaan.
 
vierailija
Å


Oletko sinkku vai avo/avioliitossa?
Ajattelin kun sanoit ehkä voivasi tulla mukaamme.
Tarkoititko että haluaisit kolmanneksi mieheksi kimppaan minua panemaan?
He ovat tuoneet välillä omia tuttujaan mukaan joita en ole koskaan tavannutkaan aiemmin.
Hei ! KIva pari, jo 50, myös kanta hämeessä, haluaisi lainaksi tuota / noita teidän miehiänne.... tai ryhmäsekisä teidän kanssa. rva bi. Meillä joitian kivoja kokemuksiaki myös
 

Yhteistyössä