Hakutulokset

  1. M

    2-vuotiaan pituus

    mittasin 2 vuotiaan tyttömme sellasessa lasten seinämitalla ja mitta oli 80cm. ens kuussa ois 2 vuotis neuvola ja aattelin et katon neuvolakortista et kui paljon mitta oli 1½-vuotiaana ja oli 79cm. voiko olla että on puolessa vuodessa kasvanut vaan sentin? no likka ollut aina sellainen että...
  2. M

    Puuron syönti

    Meillä ei kelpaa reilu 1 vuotiaalle kuin kaupan puolukka- ja neljän viljan puuro. Muutoin on pitkään jo syönyt samaa ruokaa kuin muukin perhe. Olen välissä yrittänyt tajota kaurapuuroa, mutta ei kelpaa. Ei sitten vaikka siinä olisi mitä lisukkeena. Ärsyttää jo kun kaurapuurohiutalepaketti maksaa...
  3. M

    Lapsivettä vai jotain muuta?

    Onko muille käynyt niin, ettei tiedä tuliko lapsivesi vai tuliko pissat housuun...? Minulle kävi niin rv:lla 37...Kävin tarkistuttamassa tilanteen synnytysvastaanotolla, sillä olin ihan varma lapsiveden menosta, mutta olinkin väärässä eli pissat oli vain tuleet housuun. Aika noloa, mutta näitä...
  4. M

    1 vuotiaan siirtyminen yksiin päikkäreihin

    Meillä on tässä siirtymävaihe menossa, nyt joululomalla oikein hyvinkin toiminut. Eli tyttö herää aamulla siinä 8 maissa, nukkuu yhdet päikkärit n. 1½ tuntia tuossa puolen päivän jälkeen ja yöunille meno n.20-20.30 Tuntuu että yönkin on nukkunut paremmin kun siirryttiin yksiin uniin. Ongelma...
  5. M

    löytyykö maitoallergisten äitejä?

    hei olen 25v.vuos ja 8kk ikäisen pojan äippä.pojalla todettiin 4kk ikäisenä suolistoallergia(maitoallergia)ei kestä myöskään soijaa.vauvana luultiin pojalla olevan koliikki,sairaalassa ei otettu tosissaan kun soitettiin kun vauva vain itki ja kouristeli,vedottiin vain siihen et kun eka lapsi...
  6. M

    kuopion odottavat äidit/pienten lasten äidit

    moikka kaikki kuopion odottavat äidit ja pienten lasten äidit. olis kiva saada ystäviä teistä.olen pian(toivottavasti)odottava äiti,ja kaipailisin hengenheimolaisia ystäviksi.ois kiva myös jos voitas tavata pariskuntinakin.olen 25vuotias.jään odottelemaan yhteydenottoja. =)...
  7. M

    mein stoori puhumisesta,pottailusta ym

    oon huomannut että täällä aina keskustellaan koska oppi puhumaan koska kävelemään koska potalle ym ym sanon ihan ensiksi että jokainen lapsi on erinlainen ja kaikki opitaan omassa tahdissa tässä mein tytön stooria kun tyttö oli 2v olin ihan paniikissa kun ei osannut puhua vain alle 15 SANAA...

Yhteistyössä