Hakutulokset

  1. K

    Jouluntähdet 2005

    Heips! Piti oikein tilata uudet salasanat kun vanhat oli unohtuneet. Pitkä aika takana. Huomasin myös, että oikeastaan meidän ketjun pitäisi olla jo koululaisten puolella, kun suurin osa koululaisia jo onkin. Koulusta mäkin lähdin kirjoittamaan. Olisi kiva kuulla miten teillä muilla uusi arki...
  2. K

    Jouluntähdet 2005

    Hei! Ihanasti pidätte ketjua pystyssä. Kiitos! Just ehdin kehumaan koulussa, kun aloitettiin lopputyön teko ja aihe pyörii vanhempien tukemisessa (me terveydenhoitajaopiskelijat aloitetaan samaan aikaan kuin sairaanhoitajaopiskelijat, vaikka valmistutaankin vasta keväällä 2013), että kyllä...
  3. K

    Joulutähdet 2005 elokuun pinoon

    HeiP! Juu, kyllä me Pepin kanssa samaan aikaan aloitettiin opinnot. Se taisi olla joku muu, joka sitä alanvaihtoa suunnitteli vielä meidän jälkeenkin. Mun pitäisi siis valmistua keväällä 2013, jos kaikki menee suunnitelmien mukaan. Tänään oli yksi koulupäivä, huomenna neuvolaan. Olisin kyllä...
  4. K

    Joulutähdet 2005 elokuun pinoon

    Hei! Täällä myös Matias aloittanut eskarin. Toisina päivinä tuntuu menevän ihan hyvin, toisina päivinä taas on tylsää. En oikein itse edes tiedä miten siellä menee, kun mies hoitaa viemiset ja hakemiset, eikä Matte paljoa illalla enää hoidosta puhu. Ensimmäinen "kotiläksy" oli väritystehtävä...
  5. K

    Joulutähdet 2005 kesäkuun pinoon

    Hei! Uusi yritys pitkän tauon jälkeen. Viimeksi kun meni pitkä romaani taas taivaan tuuliin, niin en ole jaksanut uudestaan kirjoittaa. Jos nyt kuitenkin paremmalla onnella! Lueskelu on mullakin jäänyt vähemmälle, kirjoittamisesta puhumattakaan. Ihanaa kuitenkin, että olette jaksaneet pitää...
  6. K

    Joulutähdet 2005 toukokuun pinoon

    Tää ei oo totta. Argh. Kirjoitin piiiitkän pätkän, ja sit meni taas taivaan tuuliin, kun copypastasin toisen jutun välissä. Huoh. Ehkä huomenna uudestaan. :wave:
  7. K

    vinkkejä 5v ja 2 v nukutukseen

    Huoh, kirjoitin pitkän pätkän ja se hävisi johonkin... Pikana uudestaan. Meillä 2,5v ja 5v. Puoli vuotta sitten sama tilanne. Heräävät 7ltä, pienempi nukkuu hoidossa päikkärit ja illalla syödään 20.00 iltapala, jonka jälkeen pesut ja iltasatu. Viimeistään 21.00 huoneessa pimeää. Ensimmäinen...
  8. K

    Joulutähdet 2005 varaslähtö tammikuuhun

    Iloista alkanutta vuotta kaikille! Päätin minäkin tulla pikaisesti kirjoittamaan. Kouluhommia pitäisi tehdä, mut nyt ei vaan kykene. Kiitoksia teille kaikille ihanille, jotka edelleen pidätte ketjua pystyssä. Mä en ole pitkään aikaan ehtinyt/jaksanut kirjoittaa, mut edelleenkin lueskelen...
  9. K

    Lasten tiedot Kelan nettisivuilla

    Osaatko myös kertoa mistä, kun kerran noin varma olet asiasta? Tarkoitettu siis nimimerkille "harmaa"...
  10. K

    Lasten tiedot Kelan nettisivuilla

    Nyt on tarkistettu. Ei ne kyllä omalla "kelan tilillä" ole, joka ainoa valikko läpikäyty. Ei edes hakemusta. Eli pitää sitten varmaan jatkoa ajatellen hankkia lapsillekin tunnukset.
  11. K

    Lasten tiedot Kelan nettisivuilla

    Ok, kiitos. Pitää katsoa uudestaan, en pikaisella katsomisella löytänyt. Mistäköhän valikosta ne pitäisi löytyä? Ei ainakaan lapsilisistä, eikä toisaalta sairausjutuissakaan ollut. Nordea meilläkin on, mut miten ihmeessä sieltä muka pääsee valitsemaan lapset? Tunnuksillahan pääsee vaan omaan...
  12. K

    Lasten tiedot Kelan nettisivuilla

    Hei! Huomasin, että tilille oli tupashtanut hiukan rahaa (mikä lie vammaistuki onkaan, ihan kamala nimi), mutta päätöstä en ole vielä saanut kirjeitse. Tietääkö joku, voinko lukea myös lasten päätöksiä netistä, kuten omia voi? Lapsella ei luonnollisesti ole omia nettipankkitunnuksia... En...
  13. K

    Vanhanmallisen sitterin kaava

    Voi, se olis ihanaa. Jos viitsit kysyä, niin laitatko mulle yytä. KIITOS.
  14. K

    Vanhanmallisen sitterin kaava

    Nosto! En löydä googlettamalla, voi hakusanat olla kyllä ihan päin honkia.
  15. K

    Vanhanmallisen sitterin kaava

    Meillä on perittynä vanhanmallinen sitteri (siis ihan sitä taivutettua rautatankoa), mutta ilman kankaita. Olen yhden kangasosan siihen ommellut itse, mut se ei ole ihan täysin toimiva versio. Olisiko jollain siis tietoa, mistä semmosen oikean kaavan saisi? KIITOS!
  16. K

    Joulutähdet 05 marraskuun kasaan

    H-hei... Uskaltaisikohan nyt kokeilla uudelleen? Tää meidän ketju jotenkin hylkii mua. Oon nyt kahtena päivänä kirjoittanut aika pitkän tekstin, mut lähettäessä sivu muuttuu valkoiseksi ja teksti katoaa. Eikä sitten pariin tuntiin pääse sivulle ollenkaan. Outoa. Kenelläkään muulla samaa...
  17. K

    Taapero on ihan liian nirso...

    Kokeile, jos taapero innostuisi, jos saa auttaa keittiössä. Meillä on ainakin aina 4v poitsu syönyt paremmin, jos on itse ollut mukana auttamassa. Siis ihan jostain 1v asti. Ja on myös välillä tosi nirso ruoan suhteen.
  18. K

    JOULUMURUT 2005 LOKAKUUN PINOON

    Heips! Ihanaa, että pidätte pinoa pystyssä. Teitä on kiva käydä lukemassa. Kiitos kumarrus kaikille. :heart: Ja anteeksi omalta osaltani taas... :ashamed: Ihan mahtavaa, että sekä Kuusikon äidillä, Koivunkävyllä ja Taaperolla on mennyt noin hyvin masujen kanssa. Jaksuja vielä...
  19. K

    Neuvoja 1v:n päiväuniin?

    Kiitos vastauksesta. Mietin vaan, että kuinkahan pitkä aika pitää odottaa..
  20. K

    Neuvoja 1v:n päiväuniin?

    Hei, meillä on ongelmana 1v:n päiväunet. Herää siis aina liian aikaisin, nukkuu vain hiukan yli tunnin ja on selkeästi vielä ihan väsynyt sen jälkeen. Hiukan yleensä piristyy välipalalla, mut sit nukahtelee syliin iltapäivällä ja on illan tooodella kiukkuinen. Millä ihmeellä saan niitä unia...

Yhteistyössä