Hakutulokset

  1. R

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Kyllä ne sinne Omakantaan sitten vihdoin myös tuli tänään aamulla. Kesti vain hetki.
  2. R

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Osaakohan kukaan sanoa miksi mulle ei ole tullut mitään riskilukuja tai muuta tietoon? Kävin 2 viikkoa sitten verikokeessa ja tänään NT-ultrassa. Ultrannut kätilö/hoitaja sanoi, että tulokset tulee postitse jos ei poikkeavaa. No, omapostiin kilahti äsken vain, että Downin syndrooman riski on...
  3. R

    Tammikuiset 2023 ❄️✨

    Hyppään helmikuisista tänne, tänään NT-ultrassa todettiin kaiken olevan hyvin ja tyyppi vastasi mitoiltaan jo 12+3 eikä 12+0, eli laskettu aika siirtyi olemaan 30.1.
  4. R

    Helmikuiset 2023

    Poistan itseni listasta ja hyppään tammikuisiin, tänään NT-ultrassa la vaihtui olemaan 30.1. Kaikki oli muuten hyvin, niskaturvotus normaali ja nyt odotellaan tuloksia ❤️ Helmikuiset 2023 Nimimerkki / Laskettu aika / monesko lapsi Pallopöksy / 9.2.2023 / 3. lapsi Helmi / 12.2.2023 / 1. lapsi...
  5. R

    Helmikuiset 2023

    Mulle neuvolassa sanottiin, että jos saa koronan niin pitäisi olla yhteydessä lääkäriin/neuvolaan niin antavat mahdollisesti hepariinipistoksen. En tiedä tarkemmin miksi ja milloin annetaan mutta tällaista ilmeisesti raskaana oleville suositellaan koronan sattuessa.
  6. R

    Helmikuiset 2023

    HUS alueella olen ja 12+0 on tuo mun aika, ylihuomenna torstaina!
  7. R

    Helmikuiset 2023

    Helmikuiset 2023 ❄ Nimimerkki / Laskettu aika / monesko lapsi Ripsukka / 2.2.2023 / 1. lapsi Pallopöksy / 9.2.2023 / 3. lapsi Helmi / 12.2.2023 / 1. lapsi Kyfi / 14.2.2023 / 5.lapsi Jeppis83/ 15.2.2023/ 2.lapsi Taatelinen / 17.2.2023 / 2. lapsi Mini-myy / 18.2.2023 / 2. lapsi mmarimoi_ /...
  8. R

    Helmikuiset 2023

    1,5vk sitten kävin verikokeessa ja nyt torstaina on NT-ultra, verikokeiden tulokset kuulemma kerrotaan samalla.
  9. R

    Helmikuiset 2023

    10+0 täällä. Vatsa aamuisin litteä vielä, sitten heti kun syö jotain niin puff, kauhea pallo. Iltaa kohti tietenkin pahempi. Paha olo aaltoilee, joskus etovampi olo kun toisena hetkenä. Säännöllinen syöminen ja raikas ulkoilma auttaa. Oksentanut olen n. kerran viikossa kolmen-neljän viikon...
  10. R

    Helmikuiset 2023

    Ja sitä piti vielä sanoa että itse aion siis mennä kyllä kampaajalle mutta aion kertoa kampaajalle raskaudesta ja kysyä vaihtoehtoja - esim jos olisi mahdollista värjätä juurikasvukin niin ettei väriaine kuitenkaan osu päänahkaan esim folion avulla, jos jää vaikka 1 cm tyvestä värjäämättä niin...
  11. R

    Helmikuiset 2023

    Hiusten värjäyksestä: itse olen koittanut venyttää omien hiusten värjäystä toiselle kolmannekselle. Nyt menossa 9+4, eli kuukauden verran pitäisi vielä odotella. Juurikasvua on. En tiedä olisiko joku suoraväri vähän parempi, niissä kai vähemmän kemikaaleja? Kampaaja varmaan osaa neuvoa tässä...
  12. R

    Helmikuiset 2023

    Mä en ehkä tekisi noita viikkonäytöllisiä testejä tai testejä nyt enää muutenkaan. Voi hyvin olla ettei ole mitään ihmeellistä, ja sitten vaan tulee turhaa stressiä. Varaat varhaisultran ja koitat malttaa sinne asti. Kai nuo on vähän yksilöllisiä miten vahvistuu, ja riippuu virtsan vahvuudesta...
  13. R

    Helmikuiset 2023

    Mulla oli tyyliin joku kolme päivää putkeen oireetonta tossa 7+0 viikosta eteenpäin. Sitten taas etova olo palasi. Nyt menossa 8+0. Ilmeisesti ihan normaalia tuo että välillä on oireettomia päiviä.
  14. R

    Helmikuiset 2023

    Mä tulin just ekasta neuvolasta ja pääsee varailemaan aikoja seulontoihin 🥰
  15. R

    Helmikuiset 2023

    Tän päivän ollut jäätävä turvotus vatsassa, ja vatsa sekaisin ja ilmaa täynnä. Tosi tukala olo 😣 Etovaa oloa ei ole ollut, toisin kun eilen. Eilen tuli myös oksennus taas.
  16. R

    Helmikuiset 2023

    Tuleeko paljon? Voi kun ei olis mitään pahaa, mutta eihän se hyvältä kuulosta… Muutaman päivän oireettomuuden jälkeen aamupala päätyi tänään taas pönttöön. Uskalsin syödä sitten hetken päästä siitä uuden aamupalan todella varovasti ja kaikki pysynyt alhaalla mutta mahassa vähän hassu fiilis ja...
  17. R

    Helmikuiset 2023

    Kiitos lohdutuksesta ❤️ Eka raskaus kyseessä niin ei yhtään tiedä mitä odottaa ja mikä on normaalia
  18. R

    Helmikuiset 2023

    Voi miten ikävä kuulla, tsemppiä toipumiseen ja toivottavasti vielä joskus saatte pienen syliinne ❤️ Mua ahdistaa, kun mulla on ollut suunnilleen viikon, puolitoista etovaa oloa ja tiistaina (6+5) oksensin ekan kerran. Tiistaina varhaisultrassa kaikki hyvin ja syke löytyi. 7+0 kun tuli...
  19. R

    Helmikuiset 2023

    Mä halusin siksi, että tuntui hölmöltä mennä ensimmäiselle neuvolakäynnille tietämättä onko kaikki oikeasti hyvin. Alkio mitataan, ja mitan perusteella arvioidaan kesto. Toki, koska alkio on alussa hyvin pieni, voi olla vaikeaa saada sitä näkyviin täysin niin, että mitan antama päivä olisi...
  20. R

    Helmikuiset 2023

    Tänään varhaisultrassa löytyi 6+5 viikkoja vastaava alkio sykkeen kera ❤️ Kuukautisista laskettuna olisi 6+6 eli aika hyvin vastaa 🥰

Yhteistyössä