Hakutulokset

1. R

Helmikuiset 2023

Jep. Ilmaa tulee ulos molemmista päistä, ja silti maha on aivan pallo koko ajan, ylös asti 😅 huomenna alkaa rv8
  2. R

Helmikuiset 2023

Ja nyt kun menin sanomaan, niin se oksennus tulis sitten aamupalan jälkeen automatkalla junalle, onneksi ehdittiin ajaa sivuun 😅
  3. R

Helmikuiset 2023

Mulla on tänään töiden jälkeen varhaisultra! Kyllä jännittää. Tänään 6+6, tän seiskaviikon aikana on alkanut etova olo, vielä (kop kop) ei ole tullut oksennettua. Tissien arkuus on kadonnut, mutta turvonneet ne kyllä on. Muutenkin kyllä turvottaa, iltaisin kauhea pallomaha
  4. R

Helmikuiset 2023

Varasin heti plussattuani ekan neuvolan, se on reilu viikon päästä kun on viikkoja 7+6. Ajattelin tosin soittaa huomenna ja kysyä onnistuuko siirtää parilla päivällä eteenpäin, koska mies unohti merkata ajan kalenteriinsa ja onkin nyt työreissussa neuvolan aikaan. En edes tiedustellut...
  5. R

Helmikuiset 2023

Tänään tuli sit kerrottua mun vanhemmille 😍Tultiin tänne huomisia juhlia varten, ja tuskailin juustokakkuja äidin kanssa tehdessä itsekseni, kun oli huono olo. Utelin mieheltä että eikö voisi kertoa jo, ja mies totesi siihen että no hänellä on mulle lahja josta saattaa arvata, ja hän sitten...
  6. R

Helmikuiset 2023

Mä utelen ensi viikolla varhaisultran jälkeen pääsyä ryhmään 🙊
  7. R

Helmikuiset 2023

Mä taas oon vainoharhainen ruokarajoitusten takia. Mulla on tässä nyt kahden viikon sisään muutama järjestetty ruokailu töiden puolelta ja pitää sen vuoksi ilmoitella erityisruokavalioita joita mulla ei ole koskaan ennen ollut. Tulee fiilis että tajuaakohan nyt kaikki… En kyllä kaikkia listaa...
  8. R

Helmikuiset 2023

Mä näin joku yö unta ennen plussaa, että olin sairaalassa synnyttämässä, vaikkei mulla edes ollut raskausvatsaa 😂
  9. R

Helmikuiset 2023

Jäi toistaiseksi yksittäiseksi kerraksi. Viime yönä tosin näin unta että verta tuli ihan kunnolla. Oon nähnyt nyt tosi paljon unia, ja kaikki erittäin todentuntuisia ja muistan ne hyvin aamulla
  10. R

Helmikuiset 2023

Äsken vessassa käydessä jäi vähän vaaleanpunaista paperiin. Koitan jotenkin olla rationaalinen ja ajatella ettei tarkoita mitään pahaa, mutta mieli laukkaa silti. Ei kipuja, ja tosiaan vain pyyhkiessä ihan tosi haalea vaaleanpunainen jälki. Edelleen kova väsymys ja tissituntemuksia. Kaippa se on...
  11. R

Helmikuiset 2023

Onko teillä facessa jo vähän aktiivisempaa keskustelua, vai hiljaisempaa? Ja juu, toki todennäköisyydet on varmasti pienet. Ehkä kohta rohkaistun ☺️
  12. R

Helmikuiset 2023

Mulla oireina edelleen lähinnä jäätävä väsymys. Viime yönä tuli ”vain” 7,5h yöunet enkä meinannut millään päästä ylös sängystä ja koko työpäivä meni sumussa ja aivan väsyneenä. Tisseissä alkanut olemaan pieniä tuntemuksia, sellasta lievää ”mustelmaista” tunnetta ja nännit vähän arat. Ei...
  13. R

Helmikuiset 2023

Mies kokee meillä raskauden tosi yksityiseksi asiaksi, ja alunperin (silloin kun alettiin pohtimaan lapsen yrittämistä) koki ettei halua kauheasti kertoa ainakaan ajoissa. Nyt ollaan alettu kuitenkin pohtimaan, että pitäisikö kertoa jo esimerkiksi mun vanhemmille piakkoin. En ennen varhaisultraa...
  14. R

Helmikuiset 2023

Tänään herätessä tuntui etten olisi nukkunut yhtään, jäätävä väsymys. Ja olin kuitenkin siis nukkunut yli 9h sikeästi. Unia olen nähnyt ehkä vähän tavallista enemmän, tai siis muistan ainakin enemmän noista unista. Eilen nukkumaanmennessä alavatsassa vihloi, nyt aamulla vähän pää kipeä.
  15. R

Helmikuiset 2023

Mä alan nyt kallistumaan siihen, että ehkä mulla on vähän tuota väsymystä havaittavissa. Viime yönäkin tuli nukuttua hyvin, 9h putkeen yhtä soittoa, mutta en jaksanut nousta sängystä vasta kun olin makoillut siinä jonkun kaksi tuntia hereillä. Aamupala, hengailua, kauppaan ja nyt oon sohvalla...
  16. R

Helmikuiset 2023

Ainakin Clearbluen digitaalisen testin ohjeessa lukee just noin. Siellä on että jos digitestissä lukee esim 2-3 viikkoa, niin tarkoittaa että se on se aika joka on kulunut hedelmöitymisestä ja lääkärin laskemat viikot tässä on 4-5.
  17. R

Helmikuiset 2023

Varasin juuri varhaisultran rv6+6 päivälle, koska miehellä oli sitten se loppuviikko varattu, enkä halunnut venyttää enempää ja toisaalta en halua mennä yksin. Vajaa kolme viikkoa pitää odottaa, jännittävää 😄
  18. R

Helmikuiset 2023

Täytyy vielä mieheltä varmistaa, mutta todennäköisesti mennään varhaisultraan niin että olisi 7+2. Mun oma päätelmä on, että sikiö voisi olla pari pv nuorempi kun laskennallisesti, koska ovulaatio ollut todnäk kp16 ja kierto 28/29pv. Mulla on ollut ennen ehkäisykapselia myös yleensä ovikset...
  19. R

Helmikuiset 2023

Mä täällä pohdiskelen varhaisultran varaamista, lähinnä ajankohtaa. Rv 7-8 sitä taidetaan suositella? Aikaisintaan 6+3 taitaa yleensä sykkeen näkyä? Varmaan itse varailen sen johonkin 7+0 tienoille. Eka neuvolakäynti on sitten 7+6 Mua näin ensikertalaisena jotenkin hämmentää näiden viikkojen...
  20. R

Helmikuiset 2023

Täällä plussattiin eilen, ja tänään 4+0, LA 1.2.23. Esikoinen kyseessä, miehen kanssa ollaan molemmat 28. Ehkäisykapseli poistettiin huhtikuussa, ja toisesta yrityskierrosta nyt nappasi. Toivotaan että pysyy mukana, vähän jännittää, etenkin kun ei oo vielä oikein mitään oireita. Eilen iiihan...

Yhteistyössä