Hakutulokset

  1. S

    Huhtikuiset 2023

    Unohtunut kokonaan päivittää tänne kuulumisia 🙈 viime viikolla oli vihdoin nt-ultra ja siellä oli kaikki hyvin 🙏🏻 la aikaistui päivällä, joten jos @Maicy ehdit päivittää mulle 2.4. aloitusviestiin. Rokotteista: sairastin koronan maaliskuussa, joten neuvolassa suositeltiin rokotetta nyt...
  2. S

    Huhtikuiset 2023

    Olethan huomannut että yksikkö on eri kuin siinä alkuraskauden verikokeessa, jolla voidaan seurata eteneekö raskaus alussa normaalisti? Eli netistä ei löydy näihin seulontojen verikokeisiin mitään viitearvoja.
  3. S

    Huhtikuiset 2023

    Sain myös 5+0 sen 2-3, mutta odotin 5+5 päivään niin sitten näytti 3+. Kaikillahan tuo ei näytä välttämättä ollenkaan kaikkia tulosvaihtoehtoja, vaikka raskaus etenisi normaalisti 🤔
  4. S

    Huhtikuiset 2023

    Varhaisultrassa näkyi pieni pähkinä sykkeen kanssa ❤️ vastasi juuri viikkoja mitä itse olin laskeskellut 🙏🏻
  5. S

    Huhtikuiset 2023

    Mulla myös rintojen arkuus hävinnyt ja ymmärtääkseni kovin normaalia juuri tässä vaiheessa. Mulla on vieläkin vähän lämpöä joka päivä viime viikkojen flunssan jäljiltä, mutta olen ottanut aina 500mg panadolin nii lämpö tasaantuu 👍🏻 parempi lääkitä kuin kärsiä turhaan.
  6. S

    Huhtikuiset 2023

    Tänään käyty ensimmäinen neuvola käynti, vähän turhalta tuntui kun ei vielä tiedä onko tuolla ketään hengissä edes 🙈 huomenna onneksi varhaisultra nii saa jotakin tietoa. Neuvolan th oli onneksi tosi mukava. Mulla siis eri th tässä raskaudessa, koska muutettiin toiseen kaupunkiin kun esikoinen...
  7. S

    Huhtikuiset 2023

    Mulla on ainakin useampi kipeä hormonifinni naamassa koko ajan 😬 uusia tulee heti kun edellisistä pääsee..
  8. S

    Huhtikuiset 2023

    Toisaalta olisin mielellään odotellut vähän pidempään, ainakin varhaisultran että näkisi siellä olevan edes jotain elossa. Tuntuu hassulta jutella neuvolassa ennen sitä. Tänään taas oksentelu jatkunut ja lisäksi vähän vuotoa vessakäynnillä. Kuitenkin yllättävän luottavainen olo siitä että tuo...
  9. S

    Huhtikuiset 2023

    Ainakin toistaiseksi vuoto jäi eiliseen aamuun 🙏🏻 Neuvolan th myös soitti ja kysyi pääsisinkö neuvolaan jo ensi maanantaina, kun alunperin syyskuun alkuun varattu neuvola menisi turhan pitkälle. Onneksi mulla on joustava työ niin sopi hyvin. Pääsenpähän varaamaan labrat ja nt-ultran aiemmin 😊...
  10. S

    Huhtikuiset 2023

    Oma rauhallinen olotila häipyi nopeasti kun aamulla oli pyyhkiessä vähän verta 😬 enemmän kyllä vaaleanpunaista, joten vielä on toivoa 🙏🏻 en tiedä voisiko johtua myös kovasta yskimisestä, jos se rasittaa kohdunkaulaa/-suuta 🤔 Tämä yskä on myös mielenkiintoinen yhdistelmä pahoinvoinnin kanssa ja...
  11. S

    Huhtikuiset 2023

    Testiin tuli onneksi 3+, nyt voin "rauhassa" odotella varhaisultraa 🙏🏻
  12. S

    Huhtikuiset 2023

    Tänne on myös rantautunut jatkuva etova olo 🤢 esikoisen raskausaikana oli pysyi parempana, joten vähän jännittää mihin tämä vielä menee jos nyt vasta n. 5+5. @Maicy oon vähän kateellinen kun pääset jo aiemmin ultraan 🤭 meillä ei tuossa viereisen kaupungin paikassa ole aiempia ilta-aikoja...
  13. S

    Huhtikuiset 2023

    Tervetuloa kaikille uusille 🥰 Varasin tiistaina ensimmäisen neuvolan. Julkinen ei tee varhaisultraa, vaikka kierto heittää todennäköisesti noin 1,5 viikolla. Menen sitten yksityiselle kuten oli jo varannut, niin voi sen mukaan varata seulonnat. Onneksi soittelin jo nyt neuvolaan, sillä sain...
  14. S

    Huhtikuiset 2023

    Täällä oireena erinäiset alavatsatuntemukset (lähinnä repäisykivut ja aiemmin myös menkkakipuja), nännien arkuus ja heikko olo, jos syömisvälit venyy. Ollaan kerrottu muutamalle kaverille. Yksi kaveripariskunta kertoi omasta yhtä alussa olevasta raskaudesta, joten ajateltiin että voidaan...
  15. S

    Huhtikuiset 2023

    Toivotaan @Maicy että on tosiaan harmitonta ❤️ Mulle voi tietoihin lisätä: @Sentonen / 3.4. / 2. / KOKS Tuo siis todennäköisin sairaala. Meidän alueella voi luontevasti valita muutamasta vaihtoehdosta, enkä kyllä tässä vaiheessa ole tarkemmin miettinyt kun Koks yleisin valinta täällä 🤔
  16. S

    Huhtikuiset 2023

    @Maicy Toisaalta meidän varhaisultriin vaan reilu pari viikkoa. Hassua miten nopeasti kesä on mennyt 🤭 Pitäisikö tuohon alkuun muuten kerätä osallistujien tiedot niin olisi helpompi seurata? Muissa ketjuissa on tainnut olla esim laskettu aika, monesko lapsi, tuleva synnytyssairaala 😊
  17. S

    Huhtikuiset 2023

    Ootko @Maicy ajatellut mennä varhaisultraan tuon epäselvän kierron vuoksi tai tarjotaanko sitä alueella jossa asut? Itse varasin nyt elokuun puoliväliin yksityisen varhaisultran kun omien laskujen mukaan viikkoja pitäisi olla 7+ ja löytyi sopivasti ilta-aikoja 😊 toki saattaa olla, että ultrataan...
  18. S

    Huhtikuiset 2023

    Mulla oli kemiallinen kesäkuussa, niin osasin vähän aavistaa tuntemuksista. Esikoisen imetyksen vuoksi oli myös vähän epävarmaa onnistuuko raskautumiseen vielä, mutta kemiallinen loi toivoa sen suhteen 🙂
  19. S

    Huhtikuiset 2023

    Mä hyppään tänne myös mukaan! Plussasin viime torstaina ja viivat on nyt vahvistuneet hyvin. Menkoista laskettuna olisi maaliskuinen, mutta ovistuntemusten ja raskaustestien mukaan oltava huhtikuinen. Kiva päästä taas raskauden jännään maailmaan ja toivottavasti saadaan syliin asti ja meidän...
  20. S

    Haaveena vauva 2023

    https://aijaa.com/N0SIUX Tällä vahvistumisella uskallan siirtyä plussanneisiin 🙏🏻 niinkuin joku aiemmin kirjoitti, niin eipä tänne kirjoittaminen/plussanneisiin siirtyminen voi mitään aiheuttaa 😅 alin tänään (~dpo14) päiväpissasta noin kolmen tunnin pidätyksellä. Jos @Wintersun jaksat päivittää 🙂

Yhteistyössä