Hakutulokset

1. S

Haaveena vauva 2023

Okei, kiitos! Ehkä teen liuskoja ja jos näkyy epämääräisiä hailuroita nii uitan sitten viikkodigin 👍🏻
  2. S

Haaveena vauva 2023

Kuinka aikaisin tuo cb viikkonäytöllinen voi näyttää plussan? Mietin tekisinkö lauantaina kun silloin dpo9-10 🤔 muuten mulla on onestepin liuskoja ja sellaisia tavallisia CB testejä. Kuumottelisi testata liuskalla jo huomenna vaikka eihän siinä varmasti mitään näy 😂
  3. S

Haaveena vauva 2023

Meillä on tällä hetkellä ajatus, että kaksi olisi hyvä. Itse haluaisin vähintään kaksi, koska mulla ei ole sisaruksia, miehelle kaksi olisi hyvä kuulemma myös. Läheisen sisarussuhteen vuoksi haluttaisiin myös melko pienellä ikäerolla. Miehellä on siskonsa kanssa kuusi vuotta ikäeroa eivätkä sen...
  4. S

Haaveena vauva 2023

Kyllä tuo minun silmään plussalta näyttää 🤭
  5. S

Haaveena vauva 2023

Mulle voi päivittää huomiselle dpo1. Tänään tuli mielestäni oppikirjamaiset limat ja alamahaa on vihlonut pitkin päivää. Flon laskujen mukaan eilen olisi ollut ovis niin uskallan luottaa omiin tuntemuksiin 👍🏻 huojentavaa että kroppa vaikuttaa toimivan imetyksestä huolimatta.
  6. S

Haaveena vauva 2023

Mun piinailut loppui tänään, mulle voi nimittäin päivittää tälle päivälle kp 1 tai suoraan huomiselle kp 2. En kyllä ymmärrä yhtään omaa kiertoa, ei taida olla vielä tasaantunut yhtään kun nyt jäi 23 päivään. Luonnollisesti kun tänään tultiin kylpylään pitkien vapaiden kunniaksi 😂 Menkat ei...
  7. S

Haaveena vauva 2023

Mut voi päivittää piinailijoihin tälle päivälle dpo1. En siis ole tikuttanut, mutta ma ja ti ovikseen viittaavat oireet ja täsmäävät myös flo:n antavan arvion kanssa. Ei siis päivän tarkka, mutta pääsenpähän piinailemaan 🤭 Ärsyttää kyllä kun puhuttiin etukäteen miehen kanssa, että talletellaan...
  8. S

Haaveena vauva 2023

Mitä ovistestejä suosittelette? En oo aiemmin tikuttanut ovista 🤔 Ja oliko niin että vaikka testeillä saisi ovisplussan niin se ei sinänsä takaa että ovulaatio tapahtuu? Haluaisin siis selvittää että ovuloinko edes imetyksen yms vuoksi.
  9. S

Haaveena vauva 2023

Täälläkin alkoi tänään menkat 🙈 Eli minut voi poistaa piinailijoista ja lisätä kiertolistalle kp 1/27-28. Vaikka menkat alkoi, eikä tästä ensimmäisestä tärpännyt, nii kiva fiilis tietää että kroppa palailee normaaliin kiertoon. Edellinen kierto oli jotain 42 päivää pillerien lopetuksen jälkeen.
  10. S

Haaveena vauva 2023

Onko täällä muita ketkä vielä imettää vanhempaa lasta? Mietin, että miten vaikuttaa raskaushaaveisiin. Yöimetykset loppuivat jo joulukuussa ja päivisin käy noin 5-7 kertaa rinnalla. Menkat palasi minipillerien lopetuksen jälkeen ja nyt kahdessa kierrossa rinnat olleet arkoina keskellä kiertoa...

Yhteistyössä