Hakutulokset

  1. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Vähän pienemmät ja intiimit ryhmät on ihan mukavia, isompia yleisiä ryhmiäkin on varmasti tarjolla ☺️ Ite ollut edellisestä pienemmässä salaisessa ja sit isommassa, mutta siellä isommassa jäi sit juttelu kuitenkin vähemmälle.. tervetuloa mukaan fbn puolelle sitten kun se tuntuu hyvältä! Me...
  2. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mulla huomenna 7+0 ja pahoinvointi todella lievää verrattuna kahteen edelliseen, joissa kummankin kohdalla 6+ viikolla alkoi oksentelu monta kertaa päivään. Vitsi tää on jännittävää aikaa kun ei oo niin selkeitä oireita, et voiko olla oikeesti kaikki hyvin... vielä viikko vu
  3. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Tsemppiä, huomenna oot viisaampi 💗💗
  4. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Me varattiin vu vappuaatoksi ja silloin mulla jo 8+1 😬 joku jossain kysy et miks ootan "noin pitkälle", mutta syy on se, että edelliset on kummatkin ultrassa arvioitu viikkoa nuoremmaksi ja esikoisen kohdalla hoitojen kautta oli joku perustelu et vu tehtiin 8+0 viikolla niin orjallisesti nyt...
  5. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Me varattiin just vu 8+1 viikolle Perhe-Arteen, hinta on 86€ yhteensä, niin toi 300€ olis kyllä todella suolainen hinta 😬 mut joo mäkin voisin tulla jo faceen, koitan elää kans sillä mentaliteetilla, et raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan...
  6. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Ihanaa!! 😍 mä tein kans tänään vielä yhden ihan pc liuskan ja nyt tuli täysvahvat viivat, jospa sitä vois alkaa uskoa 🙈
  7. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mä en oo vielä varannut neuvolaa enkä varhaisultraa, mutta ens viikolla olis tarkoitus vähän tutkailla asiaa ☺️ vasta jotenkin alkaa sisäistää tätä hommaa... kahdesta ekasta soitin kyllä neuvolaan heti seuraavana päivänä 😅
  8. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Onpa kyllä kurjaa tollaset kommentit 😔 Mut sä tiedät parhaiten mikä on hyvä ja on sit kommentoijien häviö!!
  9. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Oli siis sellanen lista lasketuista ajoista et kuukauden päivät ja sit siihen listaan ketjun aloittaja lisäsi aina sitten... kai sen voi jollain muullakin tyylillä toteuttaa, mutta tähän tyyliin: 9.12. kippocampus / 30v / 3.lapsi ☺️
  10. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mitä töitä teet? itellä kans vähän sama homma edessä, et täytyy miettiä kesäsuunnitelmia... Mulla myös yks keskenmeno ennen esikoista Mä kerroin tosiaan myös parhaimmille ystäville ja vanhemmille niin voi sit märistä jos menee kesken
  11. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mietin vielä näitä raskausviikkoja ja miten lasketaan, itellä kummatkin aiemmat raskaudet on sit ultrassa arvioitu viikkoa nuoremmaksi kuin mitä nää laskurit antaa (syntyivät myös kaksi viikkoa yli lasketun), ovulaatio kuitenkin tapahtuu yksilöllisesti.. no mut joo mielenkiintoista nähdä miten...
  12. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Onnea plussasta! 😍 mullakin laskureiden mukaan 4+4 mut la 9.12. jännä nähdä meneekö jouluaatolle kun edellisetkin syntyneet kaks viikkoa yli lasketun Onnea kaikille muillekin plussanneille!!💗 ja osanotot heille, joiden matka päättynyt 💔 mua kiinnostaisi myös faceryhmä jossain vaiheessa.
  13. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mulla siis myös oli ihan selkeä se viiva, että ei mitään tihrusteluja tarvinnut, mut kaipa sitä vaan oma pääkoppa ei meinaa uskoa siltikään, et ehkä olis helpompi uskoa jos tulis ne ihan täysleffaviivat 🙈 Mä mietin varhaisultran varaamista 8 viikolle, esikoisesta kun oltiin hoitojen kautta niin...
  14. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Oi että, olipa hyvä siis, että teit vielä tuon yhden testin 😍 muistelisin, että mulla kans edellisissä pos näkyi välittömästi ja testasin myös hieman myöhemmin kun kk oli olleet myöhässä jo muutamia päiviä..
  15. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Ainiin, oikeestihan on vähän tahditonta tehdä aprillipilaa raskausuutisilla, mutta taustaksi sen verran, että itse kärsin lapsettomuudesta ennen esikoista, jota yritettiin 4v, joten otin itselleni sen oikeuden vitsailla tällä parhaiden ystävien kanssa ja aprillipila oli siinä mielessä ihan...
  16. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mulla sama juttu, niin oireetonta on, että on aika epäuskoinen olo. Edellisissä raskauksissa mulla on rinnat tulleet heti _todella_ kipeiksi, nyt ehkä nännipihat ihan aavistuksen arat, mutta en varmaan arvais vielä mistään ellen olis tehnyt testiä 😅 Mua kiinnostaisi myös, et missä vaiheessa...
  17. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mie tuun kans tänne heti pölisee, tein tänään tässä illalla testin varmuuden varalta ja ajatuksella, että voin jonkinmoisen aprillipilan tästä kehitellä, oli tulos mikä tahansa. Sanotaanko näin, että hiukan yllätyin itsekin posista 😁 tää olis kolmas, 5v ja 3v isoveikat ennestään 💗 laskureiden...

Yhteistyössä