Hakutulokset

  1. P

    Haaveena vauva 2024

    Tsemppiä tosi paljon! <3 Ymmärrän tosi hyvin ton pelon tosta, kun ei heti tärppääkään. Mäkin oon ensisynnyttäjäksi vähän mielenkiintoisen ikäinen (39), ja vaikka ei kyllä yhtään muuten tunnu siltä, jännittää, miten mahtaa käydä onnistumisen suhteen. :unsure:
  2. P

    Haaveena vauva 2024

    Tää on ihan pimeetä. Mulla oli tuossa aiemmissa kierroissa häikkää, joten en ihan suurta tarkkuutta ajatellut löytäväni aiemmista laskelmista. No, mun normaalisti pitkällä kierrolla oonkin tälläkertaa jo nyt lähellä ovista näin aikaisin (kp16/35), ja sitä ei kyllä voi olla huomaamatta...
  3. P

    Haaveena vauva 2024

    Mä voisin myös liittyä nyt tähän. Piccolina ★ 12/23 ★ 1. yht Niin monta vuotta olen kaivannut omaa lasta, perhettä, mutta aina joku on mennyt mönkään. Voitte varmaan uskoa sen ilon, millä marssin tänään apteekkiin ja pyysin raskautta suunnittelevalle vitamiineja.
  4. P

    Yli 35v kuumeilijat 2021

    Moikka kaikille! Mä voisin liittyä mukaan, vaikka ei vielä yritetä (säästetään vähän miehen hermoja, etten ihan koko ajan vaan puhuisi vauvajuttuja. ) Me ollaan siis vasta muutettu yhteen, mutta mä ylläriraskauduin edellisestä kierrosta. Se todettiin kuitenkin ultrassa menneen keskeytyneesti...

Yhteistyössä