Hakutulokset

  1. F

    Marraskuiset 2022❄️

    1,5vkoa sitten kävin ensimmäisessä varhaisultrassa ja koko oli viikon liian pieni. Silloin oli kaksi vaihtoehtoa, myöhäinen ovulaatio tai kehityshäikkä. Tänään käytiin uudestaan ja kesken on mennyt :( Nyt vaan toivon, että vuoto alkaisi spontaanisti, mutta veikkaanpa, että lääkkeet pitää ottaa...
  2. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Aikaisemmissa raskauksissa vai nykyisessä todettu liian pieneksi? Löytyikö syytä? 🙂 Ja kiitos molemmille tsempeistä. Itse yritän nyt ajatella, että on vain myöhäinen ovis. Ens viikolla sitten näkee, jos on jotain muuta.
  3. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Tervetuloa @macudahakki 🙂 Eipä täälläkään saanut täysin huokaista varhaisultran jälkeen. Syke kyllä löytyi ja muutenkin kaikki näytti ihan hyvältä. Alkio kuitenkin oli viikkoa pienemmän kokoinen. Eli joko kehityksessä jotain häikkää tai sitten ovulaatio on ollut myöhäisempi. Jälkimmäistä kätilö...
  4. F

    Marraskuiset 2022❄️

    @Sofiika Osanotot täältäkin ja tsemppiä epätietoisuuteen ❤️❤️
  5. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Itsekin onnistuin koronan välttämään kaksi vuotta ja nyt oli viime viikolla. Liittyisikö jotenkin heikentyneeseen vastustuskykyyn? Oireet olivat melko lievät, ei ollut tarvetta lääkitykselle. Kaksi kertaa olin lääkäriin chatin kautta yhteydessä. 👍 Osui tauti viikkojen 7-8 taitteeseen.
  6. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Olen todella pahoillani. Voimia! ❤️😢
  7. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Tiedän todellakin tuon tunteen, kun aika tuntuu pitkältä. Mulla on LA 10.12. ja myös ensi viikolla varhaisultra. Jotenkin koen oireet kovin vähäisiksi ja siksi tuntuu raskaus epätodelliselta, vaikka ei vuotoja ole ollutkaan. Jotenkin epäilen just sitä tuulimunaa, kun tuota ikääkin on 😅
  8. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Olen tosi pahoillani. Voimia! ❤️
  9. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Itsekin haluan katsoa ensin ensi viikon varhaisultran ja sitten vielä (jos siinä kaikki hyvin) myös sen nt-ultran ennen Facebookin ryhmään liittymistä 🙂
  10. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Pidän peukkuja ❤️👍 Täällä on olot kanssa aika olemattomat. Tissit on turvonnut ja arat, alavatsaa jomottaa ja välillä ei ruoka oikein maistuisi. Turvotusta on, mutta vähän se on helpottanut. Jotenkin sitä pahoinvointia olettaisi, että kuuluisi asiaan ja sen poissaolo mietityttää. No...
  11. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Marraskuiset 2022 Nipaus, 4.11, 38v, 3.lapsi Tuttuvierailija, 6.11, 35v, 5.lapsi Astianpesukone 6.11., 29 v, 2. lapsi Virvatulia, 8.11., 39v, 2.lapsi Fiore85, 10.11., 37v, 1.lapsi Esva, 15.11., 31v, 3. lapsi
  12. F

    Marraskuiset 2022❄️

    P.s. Digitesti oli kuitenkin muuttunut 1-2 viikosta 3+ eli oireiden vähäisyydestä huolimatta tuntuu hormonimäärät kuitenkin kasvavan 👍
  13. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Tervetuloa uusille ja paljon voimia huonoja uutisia saaneille! 😢❤️ On ollut myös ihana lukea niitä iloisia uutisia, joita monet ovat jo saaneet. Toivottavasti niitä tulee paljon lisää! Täällä saa vielä 1,5vkoa odottaa varhaisultraa, kun sitä piti miehen reissun vuoksi siirtää myöhemmäksi...
  14. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Ei mekään olla kerrottu vielä juurikaan. Sisko ja paras kaveri tietävät, kun olimme lomaviikolla yhdessä. Olisivat arvanneet jo siitä, kun en osallistunut yhteiseen viininjuontiin. Tsemppiä erityisesti vuotojen kanssa tuskaileville ❤️
  15. F

    Marraskuiset 2022❄️

    @Tuituixx Olen kanssa rv 6, mutta vasta 5+0. Ja siis juu, minkään järjen mukaan ei tälläistä vatsaa pitäisi olla. Eilen työkaveri jo kysyi, että olenko raskaana. Tänään verhouduin sitten melkoiseen telttaan 😂 Mullakin alkaa se maha jo tuosta rintojen alta jo ja on kunnon pallo. Normaalisti maha...
  16. F

    Marraskuiset 2022❄️

    @Ruutupaita Mullakin on oireet ihan olemattomat, jos nyt ei oteta huomioon ihan järkkyä turvotusta ja välillä menkkamaista oloa. Aluksi oli viikon lämpöä yli 37, mutta muuten ihan hyvä olo. Väsymystä oli alkuun, nyt ei sitäkään. Oireet ehkä auttaisi uskomaan, että raskaana ollaan.
  17. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Toivottavasti olisi tosiaan ihan perusvuotoa vain. Josko vuoto ei nyt johtuisi kystasta ja on siksi erilaista kuin viimeeksi? Mahdollisimman levollisilla mielillä vain ultraa odottamaan ❤
  18. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Toivottavasti on vain väärä hälytys ❤️ Mulla on kyllä monella kaverilla tullut verta raskausaikana eli ei kerro välttämättä vielä mitään.
  19. F

    Marraskuiset 2022❄️

    @Ruutupaita Kyllä ajattelin myös varhaisultraan mennä, jos vaan sinne asti päästään 😅 Tänään on ollut sellainen olo, että menkat voisi alkaa koska vain, mutta ainakaan nyt ei vielä mitään vuotoa. Ja maha on tosi turvonnut. Voipi toki olla ihan raskausoireita, kun mistä näitä tietää 😂
  20. F

    Marraskuiset 2022❄️

    Kiva kuulla, että muitakin vähän iäkkäämpiä on mukana. Onko sulla entuudestaan lapsia? Toivottavasti sullakin (ja toki kaikilla) sujuisi raskaus hyvin! 🙂

Yhteistyössä