Hakutulokset

  1. M

    Ero kesken hoitojen

    Jos meininkin arvioimaan virheellisesti että lakia tulkitaan kirjaimellisesti, näinhän se ei ole. Tässä itse asiassa on ainut lohtu tähän asti. Sen verran luonteen lujuutta on jäljellä, etten laita muita maksamaan minun virheestäni. En lähde kylälle pokaamaan ja riskeeraa terveyttäni ja muiden...
  2. M

    Ero kesken hoitojen

    Sama ongelma. Avioliittoon perustuvalla isyydellä ei ole mitään tekemistä geneettisen isyyden kanssa. Minkäs teet, kun hoitojen antajalla (tai heitä neuvovilla psykologeilla) on selvä portinvartijan asema. Kun ovat epävarmoja lain tulkinnasta, varmempi kieltäytyä. Laitoksia ei ehkä niinkään...
  3. M

    Itsellinen mies ja perhehaaveet?

    Joka tapauksessa voimia. Omista vähän erilaisista kiemuroistani tiedän miten traumatisoivaa voi olla, kun apua ei tunne saavansa aivan validiin - ja suureen - tarpeeseen.
  4. M

    Itsellinen mies ja perhehaaveet?

    Tätä vähän kaihdan. Lapsi tarvitsee välittävän vanhemman, joka pystyy vastaamaan hänen tarpeisiinsa. Tietysti voi argumentoida imetyksellä, mutta sehän ei joka kerta onnistuu äidiltäkään. Itsekin nostelisin kumppanuusvanhemmuutta, vaikka tietysti silloin vanhemmuutta lähtökohtaisesti jaetaan...
  5. M

    Ero kesken hoitojen

    Täällä on käymässä vähän toisin; ero on suunniteltu. Lapsihaave on niin pitkään jäytänyt minua, kun tiedän ettei mies siihen voi oman karmean lapsuutensa jäljiltä lähteä. Vuosien riipivän ristiriidan jälkeen totesimme, että muutakaan tuskin voidaan kuin lähteä erilleen. Vauvahaaveiden...

Yhteistyössä