Hakutulokset

1. R

Kohdunulkoinen

kuulemma antaavat,jos se noususuunnassa🧐
  2. R

Kohdunulkoinen

Asiaa korjatakseni, olen käynyt viimeksi pe lääkärissä tämän takia. Ja tämä on joka viikkoisessa seurannassa. Kuulemma kipu kuuluu asiaan, mutta haluaisin kuulla vain muiden kokemuksia! 😊
  3. R

Kohdunulkoinen

Hei! Minulla alkoi raskaus tammikuun alussa, joka todettiin kohdun ulkopuoliseksi helmikuussa, johon sain metotreksaattia. Nyt huhtikuussa hcg 180 ja alkoi hirveät kipukohtaukset, jotka säteilee jalkaan. haluaisin tietää muiden kokemuksia kivuista ja myös kokemuksia vuotoon liittyen. kiitos
  4. R

Metotreksaatti

Sain eilen metotreksaatti piikin munanjohdinraskauteen. Haluaisin kuulla kokemuksia, milloin sivu oireet alkoivat ja oliko pahat? Kuinka nopeasti hcg lähti laskuun?
  5. R

Verenvuoto ja kipu

Kohdussa näkyi vain paksu limakalvo. hCG arvo laskussa ja munasarjoista löytyi vain keltarauhanen. Mikähän lie kivun aiheuttajana. Veren vuoto runsautuikin vaginaalisen ultran takia tänään.
  6. R

Verenvuoto ja kipu

Sitähän tässä seurataan verikokeilla, ettei ole se. hCG laskussa, että tämä leikkiminen jäi tähän.
  7. R

Verenvuoto ja kipu

Moikka! Etsin vertaistukea tai samanlaista kokemusta mikä minulla on menossa. Okei, kyllä asiat vielä selviää, mutta ei muuta ole mielessä. Raskaus on viikolla 6+0, veren vuoto alkoi viikko sitten. Verta tulee niukasti, ensin vain pyyhkiessä, nyt vähän siteeseen asti. Toissapäivänä alkoi kuin...

Yhteistyössä