Hakutulokset

  1. C

    Elokuiset 2022

    Voi kurja kuulla koronasta, mutta ihana että kaikki on nyt hyvin! 😊 Hauskaa että tunnet jo potkuja 😍 täällä viikot 14+5 ja potkuja ja muita liikkeitä vielä odotellaan. Mitkä vaunut löysitte? Ihanaa kun oot innostunut shoppailemaan! Onko sulla jo veikkauksia sukupuolesta? 🙊
  2. C

    Synnyttäminen Espoon Jorvissa

    Hei kiitos vastauksista! Oon kuullu paljon huonoa vaan Espoosta ja moni suosittelee jopa menemään Lohjalle ennemmin kun tonne, niin kiva kuulla että sieltä on positiivisia kokemuksia kans.
  3. C

    Synnyttäminen Espoon Jorvissa

    Onko teillä kokemuksia synnyttämisestä Espoon Jorvissa? Naistenklinikasta kuulee paljon hyvää, mutta Jorvista ei niinkään. Myöskään niiden ig:stä ei saa ihan niin paljon irti kuin mitä muiden synnytyssairaaloiden kuvista ja videoista.
  4. C

    Elokuiset 2022

    Hei onpa hauska kuulla että osalla näkyy jo maha! ☺️ Täällä ei vielä toivoakaan siitä vaikka miten yritän tihrustaa 🤣 korkeintaan näyttää turvonneelta iltaisin.. Me ajateltiin innostua viikonloppuna ja käydä jo alustavasti kattelemassa vähän rattaita. Kuulin yhdeltä kaverilta että niissä voi...
  5. C

    Elokuiset 2022

    Mä en oo kolmanteen rokotteeseen vielä mennyt kun on elämä mennyt neljän seinän sisällä pl. sairaalassa käymiset. Mutta oon miettiny kyl paljon että otanko vai en. Lähinnä kun sen vaikutus on ilmeisesti vaan niin lyhyt (2-3kk, korjatkaa jos oon ymmärtäny väärin), ja suurin hyöty ois vasta...
  6. C

    Elokuiset 2022

    Eikä! Miten sä oot jaksanu tota? Mulla on eka raskaus niin oon aivan puhki tästä ja välillä on päiviä ku tuntuu et ois vaan helpompi ku ei ois ees raskaana 😭 Nyt pelkään ku tää oksentelu on lisääntynyt et kohta ollaan taas tiputuksessa 😑
  7. C

    Elokuiset 2022

    Tää lohduttaa mua ihan suunnattomasti… mulla on nyt 12+6 ja pahoinvointi on taas pahentunu ja oksentelua lähes päivittäin. Aattelin et nyt mussa on jotain vikaa kun ei loppunu siihen viikkoon 12 mistä monet puhuu ja neuvolassakin sanottiin että sillon pitäis loppua 😅 Toivottavasti sun osalta...
  8. C

    Elokuiset 2022

    Hei ihana kuulla! 🥰 Meilläkin oli maanantaina ultra (12+2), mutta ei ees tajuttu miettiä sukupuolta kun oltiin vaan innoissaan sydämen sykkeestä ja pienistä varpaista 😂 Ilmeisesti ois voinu pitää silmät auki ja tutkia sitä NIB teoriaa. Onks sulla esikoinen tulossa? Oon niin kade tuosta mahan...
  9. C

    Elokuiset 2022

    Sitä sanotaan että odottavan aika on pitkä mutta tuntuu että elokuuhun on vielä ikuisuus! Ajatukset pyörii pelkästään vauvan ympärillä, toki pahoinvointi ja oksentelu on rajannut menot pois kokonaan, niin ei oikein muutakaan tekemistä ole. Miten te ootte saanu ajan kulumaan? 😀
  10. C

    Laskettuaika 2022

    No huhhuh! Aikamoista tosiaan 😳 onneks ei oo noita muita oireita (kovia kipuja tms.), mutta onhan toikin nyt kurjaa kun ei tiedä kunnon syytä edes. Ymmärrän hyvin että tohon turtuu… Toivotaan että loppuu nyt kun tässä kohta päästään jo toiselle kolmannekselle!
  11. C

    Laskettuaika 2022

    Ooh hei jännittävää! Oispa hauska törmätä siellä. Toki joo te saatatte päätyä sinne aika paljon ennen meitä 😀 Äh voi ei niin kurja kuulla että tulee tommosta ylimääräistä huolta 😔 onko ollu vaan vuotoa vai kipuja tai muita oireita? Heh elämä se jaksaa yllättää! Mä salaa alussa toivoin kaksosia...
  12. C

    Laskettuaika 2022

    Tuun komppaamaan tätä vahvasti! Yks tuttu on äidinkieleltään ranskankielinen ja teki suunnitellun sektion Naistenklinikalla ja sanoi että sai ihan omalla äidinkiellään palvelua sekä kehui hoitohenkilökunnan maasta taivaisiin. Myös omaa kokemusta löytyy! En siis ole vielä synnyttänyt (La...
  13. C

    Elokuiset 2022

    Moikka! Onko facebookin lisäksi jotain toista ryhmää esim. täällä tai whatsappissa johon voisi liittyä? Mulla ei harmiksi oo enää facebookkia, enkä sitä haluaisi luoda enää uudelleen. Onnea kaikille plussista! Mahtavaa että elokuisia on tulossa näin paljon

Yhteistyössä