Hakutulokset

  1. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Hei, käykö täällä vielä joku lueskelemassa. Olen laittanut fb-ryhmän luojalle viestiä, jos joku viitsii ryhmässä huikata hänelle. :)
  2. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Aivan mahtavaa saada sut takaisin listoille näin pian, on se sitten joulukuussa tai tammikuussa. Onnea! ❤️
  3. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Täällä tänään rv5+3. Oireita zero. Tai no, turvottaa. Tuntuu et maha on kuin pallo ja kaikki näkee et odotan. Oon muutoinkin aika pyöreä, joten tuskin kukaan näkee yhtään mitään, itsestä vaan tuntuu siltä. Mä oon kertonu parhaalle ystävälle, joka siis tiesi yrityksestäkin. Töissä kerroin...
  4. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Toivotaan että ei! Mulla ei ole mitään oireita tällä hetkellä, ainoastaan se, että menkat on 8pv myöhässä.
  5. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mä mietin tota varhaisultraa, ehkä viikolla 8-9 mennään. Ens viikolla soittelen neuvolaan, sinnekin pitää nykyään täyttää joku esitietolomake netissä, on kyllä muuttunu hommat kuudessa vuodessa. Eniten ehkä ahdistaa se, että mun painosta tulee taas sanomista, kun vanha neukkutäti on jäänyt pois...
  6. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Mä sain plussan viikko sitten perjantaina, silloin oli kp25/26-28. Oli todella selkeät viivat, ei voinut erehtyä. Sen jälkeen oon tehny neljä liuskatestiä, rfsu oli lauantaina vielä aika haalea, mut näki kyllä ilman kikkailuja. Sen jälkeen vähän vahvistunut ja torstaiaamuna sain digiin 2-3vk. ❤️
  7. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Sama! Välillä jos äkisti esim kääntää kylkeä sängyssä, niin repäisee alavatsalla. Muuta ei tällä hetkellä ole.
  8. K

    Haaveena vauva 2022

    Ooo, jes! Nyt ihan miljoonasti peukkuja että pieni pysyy matkassa ❤️
  9. K

    Haaveena vauva 2022

    Voimia❤️
  10. K

    Joulukuiset 2022 ❄️💓

    Minä täältä varovaisesti heiluttelen. Viime perjantaina piirtyi kaksi viivaa testiin, ja sen jälkeen olen muutamia tehnyt vielä ja kyllä niissä viivat vaan on ollut, eli nyt ainakin jotain saatu alkuun. Kolmas lapsi olisi tulossa ja aivan todella onnellinen olen. LA on tällä tiedolla 4.12.
  11. K

    Haaveena vauva 2022

    Voi ei, olen niin pahoillani. 😔😔😔
  12. K

    Haaveena vauva 2022

    https://aijaa.com/rSb6zM Tän aamun rfsu ja äsken tehty Pregcheck. Voi pieni, pysy matkassa mukana❤
  13. K

    Haaveena vauva 2022

    Onko hoidoissa joku "virallinen" testipäivä, eli voiko siis myöhemmin muuttua vielä pos? En ole koskaan perehtynyt hoitoihin, kellään lähipiirissä ei ole ollut. Anteeksi jos kysymys on tökerö😶
  14. K

    Haaveena vauva 2022

    Mä niin pidän peukkuja! 😍
  15. K

    Haaveena vauva 2022

    Kiitos kaikille ❤ Käyn vähän väliä kurkkaamassa testiä, että onko siinä edelleen totisesti kaksi viivaa. Tänään haen kaupasta pari lisätestiä, ehkä sen viikkonäytöllisen. 🤩 Jään odottelee kavereita joulukuisiin❤
  16. K

    Haaveena vauva 2022

    https://aijaa.com/Hre1Xa Herranjumala. Mä varmaan nukun ja nään unta. 🥴🥴🥴
  17. K

    Haaveena vauva 2022

    Kiitos❤ Niinhän se on, että vuotoon saakka on toivoa.
  18. K

    Haaveena vauva 2022

    Mulla oli suuri haave, että syntymäpäivänäni olen raskaana ja on ihanan kutkuttavaa pitää asiaa salassa kun vanhemmat tulee juhlakahveille. No, syntymäpäivä on tänään, ennusteen mukaan huomenna alkaa uusi kierto. Oireita on ollut, vai onko, olenko kuvitellut vain. Eilen oli ainakin...
  19. K

    Haaveena vauva 2022

    Kaaduin tänään aamulla liukkaalla suoraan mahalleni. Tyhmää tai ei, mut nyt olen aivan varma et jos hedelmöittyminen olis tapahtunut niin se vuotaa ulos tän seurauksena aivan varmana.
  20. K

    Haaveena vauva 2022

    ON: tänään dpo7, ei minkään valtakunnan tunnetta missään. Nojoo, ei varmaan pidäkään olla, mut ois ees sit perusmenkkaoireet. Mulla on siis aina, ihan niin kauan kuin muistan, vatsa ollut päivän sekaisin tasan viikkoa ennen kuukautisia. Nyt sovellus ennustaa menkkoja ensi lauantaille alkavaksi...

Yhteistyössä