Hakutulokset

1. K

Haaveena vauva 2022

Meillä esikoinen oli 4,5v kun toinen syntyi. Nää on ihan parhaat kaverit keskenään, riitelee kyllä, mut aina pitää toistensa puolia; jos toinen saa kaupasta tikkarin, pitää kotona olevallekin viedä. Näiden touhuja on ihana seurata. Nyt kun ovat jo molemmat koululaisia (nuorempi eskarissa) niin...
  2. K

Haaveena vauva 2022

Kurja kuulla. :( täälläkin oli pari kiertoa samaa, et tuntu että just pääpäivän ympärillä tallettelut jäi miehen takia väliin, vaikka en erityisesti edes maininnut ovista. Nyt tässä kierrossa onnistui tallettelut mut en jaksa uskoa et olis tärpännyt. ;(
  3. K

Haaveena vauva 2022

Mulla huomenna sunnuntaina ennustettu ovis. Tän illan tallettelut jäi miehestä riippuvista syistä väliin, eilen ja ke talletettu. Mulla heti sellainen olo, että tää kierto oli tässä, menetetty peli, kun kaikkia päiviä ei hyödynnetty ennen ovulaatiota. :(
  4. K

Haaveena vauva 2022

Mä oon omaa päätä suojellen ollut vähän taka-alalla, että päähän mahtuisi muutakin kuin yritys. Olen päättänyt, että jos tässä kierrossa ei tärppää, jätetään varsinainen yritys sikseen ja katsotaan suodaanko vauvaa kun oma mieli rauhoittuu. Tiedä sitten, pystynkö itse olemaan yrittämättä.
  5. K

Haaveena vauva 2022

Voimia ❤
  6. K

Haaveena vauva 2022

Kp1 😭😭😭
  7. K

Haaveena vauva 2022

Kiitos, kun kommentoit, piristi vähän mieltä. ❤
  8. K

Haaveena vauva 2022

Dpo11, kirkas nega first respondilla. :(
  9. K

Haaveena vauva 2022

Mä yritän sinnittää viikonloppuun, ehkä sunnuntaihin. Silloin dpo12. Mä en muista lainkaan mitä oireita mulla olis ollu aikaisemmissa ennen plussaa, oliko mitään edes. Nyt on jotaki, mutta mulla on myös kaikkea muuta tässä meneillään ja töissäkin kaikkea liikkeellä, ja oon jotenki aivan...
  10. K

Haaveena vauva 2022

Jaa a. Saa nähdä mitä kierrosta tulee. Ovis oli viime tiistaina. Tallettelut ok. No sitten perjantaina mulla alkoi aivan selkeät virtsatieinfektion oireet. Yhdellä vessakäynnillä paperiin jäi veriviiru. Aloin miettiä, että jos ovis oliskin ollu aiemmin, ja olisko kiinnittyminen. No oireet paheni...
  11. K

Haaveena vauva 2022

Hitto mikä olo. Eilen illalla oli hetkellinen huono-oloaalto, meni ohi nopeasti. Tänä aamuna myös tuntui vähän huonoa oloa ennen aamupalaa. Töihin päästyä sit oli semmoinen omituinen olo, ei oksettava. No nyt sitten oon ravannut pissalla ja nyt tuntuu et alkaa puskee virtsatieinfektiota päälle...
  12. K

Haaveena vauva 2022

Päätin, että en hae pillereitä. Peruin kylpyläreissun ja löysin kivan vuokramökin järven rannalla.. päästään pilkkimään ja touhuilemaan sinne, siellä on kiva pihapiiri. Enemmän kuin hyvä vaihtoehto! Turhauttaa tämä oma pää. Ei vaan pysty ottaa rennosti, ajattelee et tulee mitä tulee. Kiire ei...
  13. K

Haaveena vauva 2022

Turhauttaaaaaaaaaaa, ei just nyt mitään muuta. :(
  14. K

Haaveena vauva 2022

Oho, kiva kuulla tällainen kokemus! Mun tarkoitus oli aloittaa pillerit pari päivää ennen oletettua vuotoa ja lopettaa heti reissun jälkeen, eli syödä max 7pv niitä.
  15. K

Haaveena vauva 2022

Tähän alan itsekin kallistumaan. En oo koskaan käyttänyt kuppia enkä edes tamppoonia. Vähän ehkä pelottaa senkin kanssa lähteä ummikkona suoraan altaaseen. No ei auta muu kuin toivoa raskautumista tai superlyhyttä kiertoa, jotta olis jo vuoto ohi kun lähdetään reissuun. 🤣
  16. K

Haaveena vauva 2022

Laskin, että jos en raskaudu tässä kierrossa, mulla on menkat päällä kuun vaihteessa, just kun oltais menossa kylpylään. No juttelin tänään digiklinikan kautta lääkärin kanssa ja hän kirjoitti mulle Primolut-pillerit kuukautisten siirtoon. Hän sanoi että oli konsultoinut gynekologia, ja sieltä...
  17. K

Haaveena vauva 2022

Tänään kp25 ja kuukautiset alkoi. Tiesin, että näin käy, mutta silti se surettaa. Ajattelin että kierto pitenee, mut näemmä lyhentyi ainakin tällä ekalla kerralla pillerien jälkeen.
  18. K

Haaveena vauva 2022

Tänään kp23. Alaselkää tänään jomottanut aika paljon. Jotenkin nyt niin varma et huti meni tämä kierto, ja et menkat alkaa viikon sisällä. :(
  19. K

Haaveena vauva 2022

Ihanaa, että teilläkin tulossa ikäeroa lapsille enemmän, se on yksi suurista mietinnänkohteista, kun esikoinen täyttää jo 11v, että miten tukea sisaruussuhdetta tuollaisella ikäerolla..
  20. K

Haaveena vauva 2022

Heippa. Täällä (ihan pian) 33v kuumeilija etelä-suomesta. Lapset -11 ja -15 entuudestaan ja nyt annettu pikkukolmoselle lupa tulla. Tässä siis eka kierto pillerien jälkeen menossa ja vaikka olenkin aika varma, että ekasta kierrosta ei tälläkään kertaa tärppää, niin silti jännittää hirveästi...

Yhteistyössä