Hakutulokset

  1. E

    Maaliskuiset 2023

    Mua kiinnostais että koska aattelitte kertoo töissä? Kovasti mietityttänyt että millon sitä kertois. Toisaalta tekis mieli lykätä siihen asti et pakko (kun alkaa näkyä) ja toisaalta tuntus et pitäsköhän täs kuitenkin aika pian.
  2. E

    Maaliskuiset 2023

    Tänne kuuluu ihan hyvää 😊 Edelleen kyllä epätodellinen olo vaikka ultrassa käyty ja oireitakin taas on. Ostin uusia mekkoja kun ei tee mieli käyttää muita vaatteita turvotuksen takia. Aamulla turvotusta ei kuitenkaan ole eli maha ei vielä näy.
  3. E

    Maaliskuiset 2023

    Voi ei, onpa kamalaa! Oon pahoillani! Toivottavsti pääset päivystykseen, että tulee selvyys! Epätietoisuus on niin kurjaa 😕 Toivotaan, että oma tunne olis väärä ja joku muu syy taustalla. Voimia joka tapauksessa ❤️
  4. E

    Maaliskuiset 2023

    Siellä nt-ultrassa olikin kaikki ihan kunnossa! ❤️ Nyt jaksaa paremmilla mielin ootella lääkärineuvolaa ja rakenneultraa (koskahan se kannattas varata?). Maha mulla on vaan pienentynyt kun turvotus on vähäisempää, mut pakko tää nyt on uskoa, että raskaus jatkuu 😊 Aattelin edelleen lykätä muille...
  5. E

    Maaliskuiset 2023

    Jännittää kyllä älyttömästi tuleva ultra. En voi itelleni mitään, mutta epäilen ettei kaikki ole hyvin 😕 Ei vaan enää tunnu yhtään siltä että olisin raskaana. Onneks ei tarvi enää pitkään elää tässä epätietoisuudessa kun alkaa jo oleen vaikee keskittyä mihinkään.
  6. E

    Maaliskuiset 2023

    Vähän sama fiilis. Eikä kyllä tunnu yhtään ajankohtaselta. Mut sit joskus jos on, niin joku valmis lista suosituksineen olis hyvä 😄
  7. E

    Maaliskuiset 2023

    Varmaan aika tavallista. Mä näin kanssa tällä viikolla just ennen heräämistä ja olin tosi helpottunut että se olikin vaan uni. Itellä se päivä lähestyy, kun viimeksi meni kesken, niin tulee kaikkia kauhuskenaarioita mieleen ihan päivälläkin 😕
  8. E

    Maaliskuiset 2023

    Mulla menossa rv 11+2. Viime viikolla alkoi vihdoin uutena oireena rintojen arkuus. Muuten ne vähätkin oireet mitä olleet, on loppuneet, mutta väsymys on palaillut niin, että se on joinain päivinä iskenyt ihan arvaamatta ja ollut pakko nukkua päiväunet. Iltaturvotusta myös ollut alusta saakka ja...
  9. E

    Maaliskuiset 2023

    Mulla loppui väsymys rv 10+1, toivotaan että sulla / muillakin 😃 Vaikka voihan se toki olla että palaa vielä. Outoa kyllä kun on ollut niin energinen viikko pitkästä aikaa. Mä kans tos jo vakavasti harkitsin kotiin doppleria mut sit luin niistä että välttämättä ei saa mitään kuuluviin vielä...
  10. E

    Maaliskuiset 2023

    Mulla myös lapsettomuushoitoalkuinen raskaus niin sairaalan poliklinikan kautta saatiin vu-aika. Oon ollut siinä käsityksessä et muuten olis yksityisellä omakustanteisesti mut voin olla väärässä 🤔
  11. E

    Maaliskuiset 2023

    Ryhmä olis kiva (kannatan mieluummin whatsappia), mutta ite kyllä varmaan oottelisin eka np ultran, kun siinä tuli viimeks huonoja uutisia. Onneks enää reilu kaks viikkoa, tänään verikokeet! Yöheräily ja helposti tuleva näläntunne on vähentyneet/loppuneet, iltaturvotusta vielä on. En malttas...
  12. E

    Maaliskuiset 2023

    Onpa ikävä kuulla 😕 Voimia! Hyvä kun ultra on pian niin tietää sitten tilanteen. Muistan hyvin tuon tunteen kun olo on ihan turta ja itkuinen.
  13. E

    Maaliskuiset 2023

    Toivottavasti flunssa menee pian ohi! Mun piti siirtää varhaisultraa koronan takia (alkoi just kunnon kurkkukivulla ja oireet kesti melkeen viikon) ja ärsytti kyllä tosi paljon sillon. Mut sit lopulta kun toteutu niin oli ihan kiva että viikkoja oli jo enemmän.
  14. E

    Maaliskuiset 2023

    Mulla on kans alaselkä ollut parina päivänä vähän jumissa ja tuntunut ikävältä. Toivottavasti ei tarkota mitään 🙄 Yleensä ei ole yhtään kipeä, niin tietty siihen kiinnittää huomiota, kun muutenkin tulee jatkuvasti tarkkailtua omaa oloa... Väsymys on myös ollut tällä viikolla vahvasti läsnä...
  15. E

    Maaliskuiset 2023

    Mulla myös eka lapsi ja taustalla kkm, joka huomattiin vasta np-ultrassa, tosin se oli keskeytynytkin vasta just sitä ennen, varhaisultrassa oli vielä kaikki hyvin. Nyt aika kärsimättömänä ja hermostuneena oottelen sitä np-ultraa ja tarkkailen kaikkia mahdollisia tuntemuksia.
  16. E

    Maaliskuiset 2023

    Onpa mukavia ultrakuulumisia monella ❤️ Mulla oli vu:ssa niin päin, että koko vastasi pari päivää vanhempaa kun olis "pitänyt" (tarkka ajankohta on tiedossa, kun oli pas, jonka jälkeisenä aamuna mielestäni jopa tunsin sen kiinnittymisen juuri ennen sitä tukevan lääkkeen laittamista). Mietin...
  17. E

    Maaliskuiset 2023

    Te jotka ootte ollu aiemmin raskaana, niin onko teiän oireet nyt erilaiset tai paljon vähäisemmät tai pahemmat? Mulla oli viimeks enemmän oireita, vaikka sillonkin melko vähän, ja sitten ne väheni ja loppui keskenmenoon. Nyt on ollut vielä viime kertaakin vähemmän oireita, turvotus ja yöheräily...
  18. E

    Maaliskuiset 2023

    Herään melkein aina vähintään kerran, viiden aikaan aamuyöllä, joko vessaan tai muuten vaan. Yleensä kyllä nukahdan vielä. Ihan sama homma oli viime kerrallakin.
  19. E

    Maaliskuiset 2023

    Moi! Voisin varovasti liittyä mukaan tässä vaiheessa, rv 8+4 menossa. Talvella oli keskenmeno rv 12, huomattiin ultrassa ja tänään hyvin ahdistunein mielin menin samaan paikkaan varhaisultraan. Syke löytyi heti ja vasta nyt alkoi tuntua että oon raskaana 😊 Oireina on ollut turvotusta ja...
  20. E

    Syyskuiset 2022 🍁🧡

    Teki ihan hyvää edes tänne saada sanottua, kiitos kaikille! Aika järkyttävää se kyllä oli, kun aikaa meni eikä ultraaja sanonut mitään tutkiessaan, ja mun piti sitten itse todeta, että siellä ei kyllä näy enää sykettä. Tää on hyvä foorumi kun tiesin ettei kukaan kommentoi mitään ikävää mut...

Yhteistyössä