Hakutulokset

  1. H

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Pika päivitys. Meille syntyi PIKKU pimu rv 40+5, 18.2. Klo.15.05. Painoa 4520g ja pituutta 52cm. Pistän paremmaksi, pipo 38cm ja syntyi vielä vinossa. Neitokainen joutui tarkkailuosastolle rohisevan hengityksen takia eilen aamulla ja minut kotiutettiin tänään. Nyt täytyy lähteä nukkumaan...
  2. H

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Täällä edelleen!!! Eilisen supisteli ihan kivasti n.10min välein niin kauan että sain äitini paikalle lapsenvahdiksi. Sen jälkeen loppuivat kuin seinään! Yöllä heräsin pari kertaa supistuksiin, klo.4 tuli hyvin verinen tulppa ja tunnin supisteli napakasti n.7min. välein. Reilun tunni niitä...
  3. H

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Ihanaa kun täällä alkaa oleen jo kirjotuksissa enemmän toivon pilkahduksia synnytyksestä kuin pelkkää tuskailua! :) Eli näyttää siltä että kaikki saadaan vihdoin vauvat ja päästään tuskistamme. Mulla myös supistelee ihan kivasti aamullisen Tays käynnin jäljiltä. Korkeiden verenpaineiden takia...
  4. H

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Rv 40 poks!! Ei lisättävää.. :stick:
  5. H

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Täällä ollaan edelleen. Olen myös päättänyt luovuttaa!! =/ Eilen kävin neuvolassa ja olikin siinä perään myös lääkäri. Meilläkään ei neuvolantädit katso kohdunsuuta. Toiveikkaana menin lääkärille, mutta turhaan! Kaulaa vielä jäljellä ja juuri sormelle auki! :( Pyysin tekemään kunnon...
  6. H

    // Helmivauvat 2015 - helmikuu // MEIDÄN KUU

    Heippa mammat! Minäkin olen edelleen yhdessä kasassa! Ei olisi kukaan uskonut eikä edes rahaa likoon laittanut että meille helmi-vauva tulee! =/ Tämä on päättänyt ottaa ilon irti koko rahan edestä. Eikös täällä ollut muitakin joilla tämä kolmonen antaa odottaa itseään!?? Turhauttaa tämä...
  7. H

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Onnea täältäkin Kampiakselille! :) Täällä myös edelleen yhdessä kasassa! Tämä lapsi on päättänyt ottaa kaiken irti vatsassa loikoilusta! Pitkiä on minuutit kun odottaa vain synnytystä eikä pysty enää muuta oikein edes ajattelemaankaan. Jokainen liike sattuu johonkin, väsyttää ja ketuttaakin...
  8. H

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Oi oi, ekat helmikuun helmet ovat saapuneet! Onnea 1986/13 <3 Sadana <3 ja Cokkeri <3 Minä olen edelleen kasassa, langan poistosta tänään viikko. Vauva kairaa kyllä niin kohdunsuuta että luulen hänen tulevan vauhdilla kun alkaa tulemaan! :) Tänään neuvolassa verenpaine hieman noussut...
  9. H

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Voi vitsi miten on jännää kaikilla! Monikin synnytys näyttää olevan lähellä! :) Itsekin kävin tänään synnärillä! Lanka on aiheuttanut viiltävää kipua jo viikonlopusta. Ei koko aikaa, mutta esim. sohvalta noustessa yms asennoissa joissa vauva painaa alas on kipua tullut. Soitin ja käskivät...
  10. H

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Wau Sadana, sulla päivä lähenee! :) PH mulla oli viime raskaudessa sf 40 rv 36+. Tämä masu ei varmaan pääsisi hirveästi häviölle mutta neuvolaan tuskin enää kerkeen edes. Seuraava käynti varattiin 29.1. ja olen lähes varma että olen siihen mennesseä jakautunut :) On jotenkin mahdottoman...
  11. H

    // Helmivauvat 2015 - tammikuu //

    Heippa taas kaikille ja ihanaa uutta vuotta! Tämä on meidän vauvojen vuosi, kukaan ei synnyttänyt 2014. :) ON: ke 31.12. kävin taas Taysin kontrollissa. Alkuun syynättiin ruokapäiväkirja ja vs-mittaustulokset. Koska ne nyt olivat parantuneet, ei lääkitystä enää tässä vaiheessa aloitettu...
  12. H

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    Tämä on kyllä ollut täysin erilainen raskaus kuin kaksi aiempaa lankaraskautta. Tytön kanssa oli täysi lepohoito kotona kun tosiaan meinasi tulla väkisin rv 22, mutta viime tipassa saivat langan laitettua maattuani sairaalassa monta päivää pää alaspäin. Tyttö syntyi rv 37+3. Pojan raskaudessa...
  13. H

    // Helmivauvat 2015 - joulukuu //

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! :) Joulu tuli ja meni. Ilman sitä olisi aikani käynyt kyllä pitkäksi, tein lähes kaikki joululahjat itse. Nyt oli hyvin aikaa ja ajatusta keskittyä pelkästään niihin. Nyt kun tässä on kotosalla oleiltu jo 16viikkoa alkaa selkä-/lonkka-/liitoskivut oleen...
  14. H

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    PH, kyllä sitä on oppinut lukemaan omaa kroppaa niin ettei pienistä hetkahda. Alkuraskaudessa oli kyllä sellanen olo ettei muista edellisistä mitään kun niistä jo aikaa sen 7 ja 4 vuotta. Kyllä vaivat on palautunut vahvasti mieleen :) Ja onneksi kaikki raskaudet on ollut talvi odotuksia, mä en...
  15. H

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Mammako86 ja mukipukipuu, kiitos! Jaksamista varsinkin tässä iässä tarvitaan.. :) PH, itse myös normaalisti syön rajoitetusti hiilareita. Tässä raskaudessa himoitsen pastaa ja jäätelöä. Tää on ihan hirveetä kun koskaan aiemmin ei ole noihin himoja ollut saati muutenkaan vaikeuksia vastustaa...
  16. H

    // Helmivauvat 2015 - lokakuu //

    Heippa kaikille pitkästä pitkästä aikaa!! :) Nyt kun aikaa olisi vaikka millä mitalla, en ole muistanut käydä teitä moikkaamassa pitkään aikaan. Ehkä tiedostamattani olen myös yrittänyt ns unohtaa koko raskauden, mutta nyt kun aletaan olla viikoilla että vauva jo voisi selvitä, annan...
  17. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Heippa taas kaikille! Tsemppiä nokkosperhoselle ja shampanjapäärynälle vaikeissa tilanteissa! Huono parisuhde voi kaataa koko elämän päälaelleen ja varsinkin kun kyseessä on lapsia. Luojan kiitos en aikoinaan tullut raskaaksi exälleni joka sai aikaan minulla niin järkyttäviä tunteita ja...
  18. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Heippa taas kaikille ja kiitos tsemppauksista! :) Täällä olot ihan ok. Reilu viikko nyt makoiltu ja alkaa kyllä tuntumaan niiiiiiin tylsältä. Tänään ahdisti niin paljon että oli oikein vaikea hengittää! Lähdin sitten pihalle istuskelemaan hetkeksi esikon seuraksi. Kyllä tuntui ihanalta! :)...
  19. H

    // Helmivauvat 2015 - syyskuu //

    Heippa taas kaikille! Tervetuloa uudet! Aika moni meinaa selvitellä sukupuolta. Minä en missään nimessä halua tietää koska olen kokenut synnytyksen kohokohdaksi sen jännityksen kumpi sieltä syntyy! :) Keskiviikkona tosiaan menin Taysiin osastolle sovitusti seitsemän jälkeen aamulla...
  20. H

    // Helmivauvat 2015 - elokuu //

    Heippa kaikille pitkästä aikaa. Voimia surun kohdanneet!! Ja tervetuloa uudet, koskaan ei ole liian myöhäistä liittyä seuraan :) Liikkeistä, minun esikoinen oli koko raskauden todella maltillinen liikuja. Mieheni tunsi ihan muutaman kerran vain tytön liikkeet koko raskauden aikana...

Yhteistyössä