Hakutulokset

1. U

Elokuiset 2022

Laitoin myös viestiä 😊
  2. U

Elokuiset 2022

Eivät kuuntele vaikka kotona olisi löytänyt dopplerilla sydänäänet. Aiemmin mua harmitti muissa odotuksissa etteivät kuuntele. Itse olen viikkojen 8+ jälkeen kotona löytänyt sykkeen ja olen harkinnut jos nytkin dopplerin hankkisin. Ne sai ainakin aiemmin helposti myytyä eteenpäin.
  3. U

Elokuiset 2022

Minä jo rokotteen kohdalla aiemmin kantani sanoin miksi en nyt aio varmaankaan 3. Rokotetta ottaa. Mulle se on parempi näin ja muut saavat tehdä niin ku haluavat. Ihan niin ku vanhemmat lapseni ovat saaneet päättää ottavatko vai eivät ja ottivat rokotteet tai toinen ottaa tammikuussa 2...
  4. U

Elokuiset 2022

@hannalaura joo huomenna on. Eivät suostu ennen sitä edes neuvolasta antaa mulle aikaa, kun minulla on tässä 3 keskenmenoa takana (2 ehkäisyn läpi ja yksi ilman kumia) muutenkin taipumus keskemenoihin vahva. Tää on muistaakseni 14. raskaus minulle ja 4 lasta olen synnyttänyt. Yleensä kyllä...
  5. U

Elokuiset 2022

Huominen alkaa jännittämään kovasti. En tiedä näkyykö syke näin varhain... 5+1 tai 5+3 on tänään riippuen sovelluksesta. Yhden lapsen kohdalla näkyi kyllä jo 5+2 syke, että ihan tuurilla mennään 🤷🏼‍♀️ Mä päätin jo melkein heti etten tuhlaa ainakaan äitiyshousuihin rahaa. Olen muutenkin niin...
  6. U

Elokuiset 2022

Mä kerron töissä vasta sitten kun nostelu ja kyykkiminen alkaa tuntumaan liikaa. Siinä on hyvin aikaa minun tilalle löytää sijainen töihin. En viitsi edes ennen np-ultraa kertoa jos siellä ilmeneekin jotain ongelmia niin kuin kuopuksen kohdalla. Yleensä ei heti pitäisi alkaa minulla vatsan...
  7. U

Elokuiset 2022

Katsos ikätoveri odottaja mukana 😁 ja joo tämäkin on meille ensimmäinen ja viimeinen yhteinen. Mieskin tuossa ennen joulua tokaisi, että meidän tuurilla sieltä tulee kaksi sitten kerralla ja kohonnut riski siihen onkin. Joten jännityksellä odotankin perjantain ultraa 🙈 esikoisen aikaan odotin...
  8. U

Elokuiset 2022

Mulla alkoi viime yönä närästys 🙄 sitä ei kyllä ollut yhtään ikävä. Yllätys, että näin aikaisin alkoi. Yleensä vasta puolivälin jälkeen on alkanut. No täytyy hakea Rennietä jo kaappiin 😑 Nyt kun tämä korona jyllää ja minulla on aina varattuna 3. Rokotukseen tammikuulle, niin varmaan perun sen...
  9. U

Elokuiset 2022

Voi olla, että lantiokin alkaa levenee heti alkuun. Mulla ainakin nivusissa tuntuu kivut. Varmaan elimistö heräsi pitkän tauon jälkeen ja alkoi lantiota jo valmistelee tulevaan 😂 Eilen illalla ennen nukkumaanmenoa mietin miten tulen pärjäämään myöhemmin, kun vatsa kasvaa: Nukun aina puoliksi...
  10. U

Elokuiset 2022

Mullakin on tuota palelua. Välillä oikein ärsyttää, kun ei mikään vaatemäärä tunnu riittävän. Rinnat kasvaa ihan älyttömästi nyt. Toivon, että pian rauhoittuisi, kun normaalisti minulla on pienet rinnat. Ja nyt sanoin miehelle, että on pakko mennä ostamaan jotkut urheiluliivit. Alkaa olemaan...
  11. U

Elokuiset 2022

Mulla alkoi tämä tänä syksynä ja varmaan pidempää ollu napatyrä vaivana. Epäilen, että tuli neljännen lapsen odotuksen jälkeen, mutta nyt sitten pullahti pahemmin esiin ja on kipeä. Täällä nyt alavatsan kivut vaihtelevat puolta ja ihanaa kun miehen puolen läheiset ovat niin onnellisia tästä...
  12. U

Elokuiset 2022

Mulla oli aivan ihana terkka kaikilla siinä kohtaa kun odotin toiseksi nuorinta. Sama terkka pysyi siihen asti, että muutettiin eri paikkakunnalle. Hänelle pystyi milloin vaan soittaa jos joku arvelutti ja otti kaiken tosissaan jos jostain huolesta kertoi paitsi kuopuksen refluksista (oli sitä...
  13. U

Elokuiset 2022

Tänään olen ollut aivan älyttömän väsynyt. Nytkin menossa jo nukkumaan kun ei vaan pysy hereillä enää. 12 aikaankin nukahdin ihan yllättäen sänkyyn kun lepäsin. Vatsa ei tykännyt edes pienestä painetusta, kun tyrää tutkittiin. Samalla on tullut samat alavatsakivut, mitkä tulivat kuopuksen...
  14. U

Elokuiset 2022

Odotan tässä lääkärille pääsyä, kun minulla on napatyrä todettu joku aika sitten. Mies sanoi, että työterveyslääkärille täytyy sanoa olevani raskaana ennen ku alkaa runnomaan tuota vatsaa. Nyt arvioidaan mun työkykyä töissä, kun tuo tyrä on sen verran kipeä niin toivotaan ettei esimiehelle mene...
  15. U

Elokuiset 2022

Onnea hyvistä uutisista ❤️
  16. U

Elokuiset 2022

Mulla on 12.30 🙈 täytyy jotain keksiä mitä pomolle sanoo, kun täytyy lähteä aiemmin töistä 😅
  17. U

Elokuiset 2022

Mä testasin muutaman kerran sen takia, koska en voinut uskoa raskauden mahdollisuuteen, vaikka olikin varma olo raskaudesta. Viime kierrossa kun meni kesken, viiva ei vahvistunut yhtään ja kesken se menikin. Ja ekat testit testasin liian aikaisin.
  18. U

Elokuiset 2022

Tarkistin netistä eilen illalla niin minulla on aika ultraan jo 31.12. voi olla liian aikaisin viikkoihin nähden. Varauduin jo pidempään odottamaan aikaa.
  19. U

Elokuiset 2022

Mulla oli kans näin ja jopa sillä rfsu:n herkällä testillä ei tullut kunnon viivaa, mutta pc ja apteekin oma antoi selkeän ja samoin digi.
  20. U

Elokuiset 2022

No sehän on heti näiden pyhien jälkeen 😊 ei ole kauaa onneksi sulla varhaisultraan. Mä odotan, että sairaalalta soitetaan aika mulle, kun kröhöm eivät pakolla postissa näiden pyhien takia ala sitä laittamaan. Omilta sivuilta ajattelin katsoa ajanvaraukset kyllä keskiviikkona jos siellä näkyisi...

Yhteistyössä