Kertokaas mullekkin lisää! siis 35e maksaa kun liittyy? Millai toi ostaminen, otan tilaukset ja kerään rahat toimituksen yhteydessä vai otan tilauksen ja toimitan tavaran ostajalle, otan rahat ja tilitän ne sitten vasta?
Moips!
Todettu on, että ompi vaikea löytää ystäviä näin, ainakin kyseisiltä paikoilta.
Mutta mutta... Itse oon Harjavallasta ja poika syntynyt huhtikuussa 06. Yv:tä voipi laittaa, jos vielä ystävää hakusessa.....
Ite en ainakaan laittanut todistusta opiskelusta ja paikka saatiin. En tiedä missä opiskelet, mutta meillä on kaikki opiskeluun liittyvät tiedot myös netissä, koulun sivuilla, mihin pääsee omilla tunnuksilla ja sieltä löytää myös kyseisen lapun siis todistuksen opiskelusta..
Joka keskiviikko. Ihan turhasta tai siitä et nalkutan, kun ukko ei voi eväänsä koskaan liikuttaa missään asiassa. Tai työt ja kaverisuhteet hoitaa, siihen se sitten jääkin...
Ei kannata vaihdella. Lapset kun tottuu pph, ovat ihan pallo hukassa, kun vaihdat tarhaan. Valitse jompi kumpi, tai siis niin tekisin itse... Ihan tarpeeks mullistava kokemus lapsille jo tuo, ettei enää äiti hoidakkaan kotona tutussa ympäristössä.