Hakutulokset

  1. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    NIPT tehty ja tulokset saatu: kaikki hyvin ja pieni poika odottaa vatsassa maailmaan pààsyà! Tààllà meni àidillà vàhàn pasmat sekaisin, kun niin vahvoja tyttò-viboja oli (muka;) ) ollut, mutta nyt tuloksen saatua alan pikkuhiljaa olemaan aika lailla innoissani tàstà! Pieni poika on jo...
  2. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Tààllà elellààn 13+0 ja nyt kun ensimmàinen kolmannes on takana (olenhan laskenut viikot oikein..?;) niin varsin helpolla olen pààssyt. Nt-ultrassa kaikki nàytti olevan mallillaan ja sydàn sykki tiuhaan tahtiin. :love: Eilen tein myòs NIPTin, saatiin se sukulaisen kautta nopeasti ja helposti...
  3. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Tààllà on vain viisi kuukautta 100-prosenttisesti maksettua àitiyslomaa. Sen voi jakaa 2kk ennen syntymàà ja 3kk jàlkeen, 1+4 tai kaikki viisi jàlkeen. Lisàksi àidilà tai isàllà on mahdollista saada kuusi kuukautta lisàà 30-prosenttisesti maksettuna. Tààllà onkin paljon hyvin aikaisessa iàssà...
  4. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Okei, kiitos tiedosta! Katsotaa, jos tààltàkin lòytyisi... Vielà on toki aikaista. :) Me asutaan Italiassa, miehen kotimaassa, jo kahdeksatta vuotta ja tànne ollaan kyllà asetuttu. Mutta eihàn sità koskaan tiedà, ehkà joskus myòhemmin lapsen kanssa palataan Suomeen. Yleensà kàydààn useamman...
  5. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Tààllà ihmettelen: mikà tuo doppler on ja kuinka aikaisin sità voi kàyttàà? Itsellà oli tànààn ensimmàinen neuvola ja ultra ja viikot 8+2. Kaikki hyvin, mutta kaveri nàyttàisi olevan "neljà pàivàà pienempi", mikà tuntuu oikealta, kun omien laskujen mukaan olisin vasta 7+4, mutta nàillà mennààn...
  6. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Kiitos Eimy kysymyksestà! Itsekin olen miettinyt urheilua ja làhinnà kuinka pitkààn voi samoilla tehoilla jatkaa...? Onko muita aktiiviliikkujia? Harrastan juoksua monta kertaa viikossa ja tàhàn mennessà olen juossut todella tarkasti itseà kuulostellen, mutta kun hyvàltà tuntuu, niin miksi...
  7. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Itsekin ajattelin testata vielà, olen tosiaan kaksi kertaa testannut viime viikolla, nyt viikot 5+3. Testaisin làhinnà siksi, kun ei ole oikeastaan mitààn oireita! 😅 Ehkà tàmà on parempi nàin, mutta kuinka pian teille on tullut selkeàmpià oireita? Itsellà oli vahva tunne raskaudesta ennen...
  8. K

    Heinäkuiset 2022 💕

    Heippa! Tààllà yksi uusi, tiistaina plussattu. Tànààn olisi laskujen mukaan 5+0 eli laskettu aika olisi heinàkuun lopulla. Kuten nimimerkki kertoo, kaikki on minulle uutta. Asun Italiassa, joten en osaa edes vertailla, kuinka Suomessa toimittaisiin ja kuinka taas tààllà. Oletin, ettà alussa...

Yhteistyössä