Hakutulokset

1. U

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Apua, pitäsköhän munkin. Kelle sitä pyyntöä pitikään lähettää?
  2. U

Yli 35v kuumeilijat 2021

Mulla hcg laski nollille 7.1 tuo keskenmenon jälkeen, saatiin lupa yrittää uudelleen. Sovittiin miehen kans että tulee jos on tullakseen ja kas kummaa, viime viikolla tein sitten positiivisen testin, eli jos kaikki menee hyvin niin lokakuussa mitä ois sitten ainakin yksi enemmän 🥰 vielä ei...
  3. U

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Ilmavaivat kuulostaa tutulta. Mie sairastuin koronaan tammikuun puolessa välissä ja meni sekä maku että hajuaisti niin ei oo vielä ollu itellä mitään hajuongelmia ku ei haista mitään eikä maistakkaan 😅 närästys kyllä tullut taas esiin. Hui, katsoin juuri että mun on täytynyt raskautua heti...
  4. U

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Mulla kiinnostais kans fb ryhmä, mutta ajattelin et josko malttaisi vielä hetken odottaa. Edellinen raskaus meni kesken, niin hieman jännittää vielä miten tässä käy. Millasia raskausoireita teillä on ollu?
  5. U

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Tsemppiä sinne, tuo on kyllä ikävää kun pelko hiipii mukaan ja joka kerta vessassa käydessä jännittää tuleeko verta vai ei. Vaikka verenvuoto on normaalia raskaudessa, niin aina se silti säikäyttää. Toivotaan kuitenkin että sulla menee siellä kaikki hyvin ja pieni pysyy mukana.
  6. U

Lokakuiset 2022 ❄️🤍🍂

Liitynpäs minäkin tänne hieman pelonsekaisin fiiliksin. Taustatietona sen verran että ikää minulla 35 ja miehellä 38, meillä jo isot lapset aikaisemmista suhteista ja tämä olisi nyt meidän ensimmäinen yhteinen mikäli kaikki menee hyvin. Olin aikaisemmin kesäkuisissa mutta se meni harmillisesti...
  7. U

Haaveena vauva 2022

Hei, Arvon naiset, neuvokaapa tyhmää. Mulla oli tuon keskenmeno jälkeen hcg reilu 2 vko sitte n. 300. Tänään tein klear bluen testin koska samankaltaisia oloja kuin ne mistä viimeksi arvelin olevani raskaan ja teksti näytti raskaana 1-2vkoa. Voiko siis olla niin että olen raskautunut uudestaan...
  8. U

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Voin niin tunnistaa itseni tästä. Paljon ehti miettiä ja suunnitella, kunnes ne suunnitelmat yhtäkkiä pyyhitäänkin pois. Aika tyhjä olo kaikenkaikkiaan. Vaikka tiesin että näin voi käydä, niin silti ajattelin että enköhän oo jo oman osuuteni kärsinyt. Nyt keskenmenoja siis takana 4 sekä 1...
  9. U

Mulla oli nyt pe- ma välillä pudonnut vain 18 pykälää 😅 eli hitaalta tuntuu. Viikon päästä seuraava mittaus. Että tympäsee kun kaikki raskausoireetkin tissikipua lukuunottamatta ennallaan vaikkei enää raskaana olekkaan 😅 vuoto loppui mulla pe iltana kuin seinään. Sit on vaan välillä pyyhittäessö...
  10. U

Minä voisin liittyä myös tänne. Tipuin tänään kesäkuiset ryhmästä varmistuneen keskenmenon vuoksi pois. Nyt sitten vaan odotellaan että hcg putoaisi ja pääsisi uudelleen yrittämään. Kuinka nopeaa teillä on arvo pudonnut? Ja kuinka nopeasti ootte uskaltaneet yrittää uudelleen? Ootteko odotellut...
  11. U

Yli 35v kuumeilijat 2021

Minäkin voisin ilmoittautua tänne 😊 ikää minulla rapea 35 ja miehellä 39. Minulla 3 lasta edellisestä liitosta, jotka jo isoja ja miehellä sama homma. Nyt olisi haaveena yhteinen lapsi. Alkuun päästiin jo mutta tänään varmistui juuri keskenmeno. Seuraillaan nyt tovi sitten että hcg laskee ja...
  12. U

Haaveena vauva 2022

Minäpäs liityn tänne myös. Omaa taustaa voin valoittaa sen verran että juuri tipuin tuolta kesäkuisista tänne, keskenmeno varmistui tänään. Tässä sitten odotellaan että raskushormmoni poistuu kokonaan ja sitten uusi yritys.
  13. U

Kesäkuiset 2022

Minä poistun takavasemmalle tästä ketjusta. Ihanaa odotusaikaa teille muille ja toivottavasti muilla parempi tuuri ❤
  14. U

Kesäkuiset 2022

Keskenmeno varmistui tänään, joskin hcg ei ollut pudonnut kuin 18 pykälää alaspäin viikonlopun aikana 🤔 saas nähä missä ajassa se sit nollautuu.
  15. U

Kesäkuiset 2022

En tiedä mitä se lääkäri ajatteli, sanoi vaan että kun varmuutta hedelmöittymisestä ei ole juuri noiden kuukautisten vuoksi, niin odotellaan rauhassa se ma hcg:n tulos, joka sitten antaa suunnan onko keskeytynyt vai vieläkö toivoa on. Mulla siis ollu sekä syys että lokakuussa kuukautiset. Ja...
  16. U

Kesäkuiset 2022

Oi, teillä menny myöhäsessä vaiheessa. Totta tuokin, oon vaan niin itkuherkkä sit asioissa jotka menee liian syvälle että jos joku ottaa puheeksi tämän niin varmasti taattu kyyneltulva 😅
  17. U

Kesäkuiset 2022

Nää on aina tosi raskaita, varsinkin jos sitä on kovasti toivottu, haaveiltu ja yritetty. Ja ne ensimmäiset oli itelle tosi kova juttu, niitä tuli 3 peräkkäin ennenkuin esikoinen sai alkunsa. Sit tulikin 3 onnistunutta raskautta 3 vuoden sisään(niissäkin tosin omat haasteensa, raskausmyrkytys ja...
  18. U

Kesäkuiset 2022

Sitä minäkin pelkään. Aiemmissa keskenmenoissa vuoto ollut vaan todella paljon runsaampaa ja kohdunuökoisessa taas oli toispuoliset kivut sekä kova vuoto. Aika jännä, ja mulle lääkäri sanoi että älä heitä kirvestä vielä kaivoon että mikäli viikot on laskettu väärin niin ei edes ultrassa näkyisi...
  19. U

Kesäkuiset 2022

Ja positiivisen testin olen siis tehnyt 27.10 kun epämääräistä vuotelua oli ja tuli tunne että joku on nyt toisin.
  20. U

Kesäkuiset 2022

Häätyy odotella maanantaihin että saa vertailupohjaa mihin suuntaan tuo hcg arvo nyt menee. Raskauden alusta ei ole varmaa tietoa koska minulla tosiaan tullu kuukautiset ihan normaalisti, joskin vuoto normaalista poikkeavaa. Mahdollisuus siis vielä siihen että raskaus onkin saanut alkunsa...

Yhteistyössä