Hakutulokset

1. U

Kesäkuiset 2022

Täällä herättiin aamulla kirjaimellisesti verilammikosta. Soitin sairaalaan ja pääsinkin käymään näytillä. Kohdussa ei ollut mitään. Hcg mitattiin ja se oli 660 😔 en nyt tiiä onko raskaus saanut alkunsa myöhemmin vai onko tämä sitten vain mennyt kesken. Lääkäri aikoi soittaa iltapäivällä ja...
  2. U

Kesäkuiset 2022

Kyllä tuntuu että aika matelee, odottavan aika on pitkä 😅 vielä oi eka neuvolakäynnillekkin vajaa pari viikkoa aikaa 😅 varhaisultraan en ole varannut aikaa, mutta pohtinut oon kovasti että pitäskö kuitenkin käydä, olisi niin kiva nähdä mitä sieltä löytyy. Mulla ainakin on ihan hirveä turvotus...
  3. U

Kesäkuiset 2022

Mielenkiinnosta kyselen, ootteko te mistäpäin? Itse tällä hetkellä vielä Lapissa, mutta ensi kuussa muutto ouluun.
  4. U

Kesäkuiset 2022

Ihanaa, onnea 🥰
  5. U

Kesäkuiset 2022

Ootteko käyneeti tai meinaatteko käydä varhaisultrassa? Oon miettiny että kävisinkö vai odottelisko rauhassa tuota ekaa ultraa 🤔 tässä kuussa ois eka neuvola, jänskää. Etova olo jatkuu, mutta kertaakaan en oo oksentanut ja illat on pahimpia. Harmi ku ei muista aikasemmista raskauksista millä...
  6. U

Kesäkuiset 2022

Tuo palelu on kyllå itelläki läsnä joka päivä, ikäänkuin ois tulossa kipeäksi. Väsymystä joo, mutta ei siihen pisteeseen et uni kuitenkaan tulis.
  7. U

Kesäkuiset 2022

Tulipa muuten mieleen että onko teillä ollut mitään oireita alkuraskaudessa? Itsellä löytyy etova olo, paine alavatsalla, iltaisin hirveä närästys sekä ilmavaivat. Lisäksi hiukset rasvoittuu ihan hetkessä ja naamakin on saanut muutamia näppyjä 😅
  8. U

Kesäkuiset 2022

Mulla on kerran ollut kohdunulkoinen ja ainakin itsellä oireili toispuoleisina kovina supistuksina. Aivan kuin ois synnytyssupistuksia olleet mutta vain toiselle puolelle. Sen lisäksi kun aloin vuotamaan verta mitä ei hormoonikierukan kanssa ollut missään vaiheessa heräsi pelko että kierukka on...
  9. U

Kesäkuiset 2022

Meillä tämä yhteinen olisi siis 7 🙈 onneksi isosisarukset on jo isoja. Ja ihana ajatella että tämä yhteinen lapsi liimaa perheen tiiviimmin yhteen ❤
  10. U

Kesäkuiset 2022

Hei kaikille 😊 Täällä uusi ilmoittautuu 😊 la pitäisi menkkojen mukaan olla 25.6.2022. Ei meinaa millään uskoa tätä todeksi 🙈 Voisin kertoa tähän vähän jotain itsestäni, eli olen 35 vuotias, jo 3 teini-ikäisen äiti. Mies on 39 ja hänellä myös 3 lasta edellisestä suhteesta. Tämä meidän...

Yhteistyössä