Hakutulokset

  1. J

    Haaveena vauva 2022

    Minäpä siirryn nyt tänne. Viime viikolla koettu keskenmeno viikolla 8. Nyt vaan tuntuu tupsahtelevan joka puolelta et tuttuja on raskaana, niin tuntuu vaan entistä epäreilummalle ja pahalle. Onneks arki auttaa. Saatiin kyllä lupa yrittää uudelleen heti, kun vuoto loppuu ja loppuikin onneksi jo...
  2. J

    Huhtikuiset 2022

    Ei hyvin. Syke löytyi, mutta heikohko ja koko oli aivan liian pieni viikkoihin nähden vaikka miten päin yritti kätilö laskea. HCG ei myöskään oo kahdessa päivässä juurikaan noussut, huomenna lääkäri ja eiköhän sieltä saa napit kouraan. Täytyy toivoa parempaa onnea ensi kerralla.
  3. J

    Huhtikuiset 2022

    Näin mäkin toivon, harmittaa jotenki koko ajan vaan tosi paljon. Nyt on 7+6, eli jos siellä joku on niin luulis huomenna sykkeen näkyvän.
  4. J

    Huhtikuiset 2022

    Täällä alkoi eilen joku erikoinen rusehtava vuoto ja paniikkihan siinä iski. Tulee silloin tällöin, ei jatkuvalla syötöllä eikä holisemalla. Kävin aamulla mittauttamassa HCG:n verestä ja torstaiaamuna vielä, katsotaan onko noussut, koska julkiselle ei ultraan pääse aiemmin. Varasin sitten myös...
  5. J

    Huhtikuiset 2022

    Sama homma täälläkin. Sormet ristissä, että ekan ultran jälkeen vielä mahtuu mukaan. :) Oli muistaakseni 14.9., ei enää kauaa! Mulla on aika paljon hävinnyt oireet, niin välillä pyörittelee päässä et onkohan kaikki ok, vaikka ilmeisesti on ihan täysin normaalia et oireita tulee ja menee. Toki...
  6. J

    Huhtikuiset 2022

    Mä oon kans nähnyt ihan ihme unia ja painajaisia sekä ihan samanlaisen unen kun @Alinna86 ja pakko kans heti herätessä mennä vessaan, ei onneksi mitään. Mulla on nyt ollu jotenkin yllättävän hyvä olo ruokien suhteen, mennyt taas ihan peruskotiruoka alas. Onko teillä muilla ollut huimausta, onko...
  7. J

    Huhtikuiset 2022

    Täältä kanssa varovaisesti mukaan keskusteluun! Meidän ensimmäinen ja laskelmien mukaan la 13.4., tuntuu et aika matelee eikä liiku millään eteenpäin :D Jo ennen positiivista testiä oli kovia vatsakipuja ja etovaa oloa rajusti, nyt jo viikonlopusta asti ollut parempi olo ja ihan perusruokakin...

Yhteistyössä