Hakutulokset

  1. L

    Joulufriikit 2021

    Toivottavasti "nähdään" taas ensi vuonna... Minä siivoan joulun pois viikonloppuna ja alan odottamaan vauvaa saapuvaksi. Ensi joulu onkin ihan uudenlainen. ❤️ Ei tämä keskustelu ehkä ollut fiilikseltään samanlainen kuin Demin aikoihin, mutta onneksi kuitenkin useampia vanhoja tuttuja löysi...
  2. L

    Joulufriikit 2021

    Täällä on ollut ihana, perinteinen sukujoulu. Ensi vuonna alkaa mummon tilukset käymään ahtaiksi, tänä vuonna meitä oli 16 ja siitäkin puuttui kaksi ihmistä + tuleva pieni. Ihana auringonpaiste oli eilen. Illan alkaessa hämärtymään käytiin savusaunan löylyissä ja sen jälkeen syötiin itsemme...
  3. L

    Joulufriikit 2021

    Ihanaa, onnea Biozell! Minäkin odotan ensi joulua pienen kanssa jo kamalan paljon. 😊
  4. L

    Joulufriikit 2021

    Huomenta. Täällä on kuusi sulamassa pesuhuoneessa. Ihanaa! Lahjat on hankittu ja kun jään tiistaina lomalle pidän paketointi illan glögin ja joulumusiikin parissa. Bataattilaatikot täytyy tehdä myös, muuten minun ei tarvitse sen ihmeempiä valmistella. Tänä jouluna on kyllä ihan erilainen...
  5. L

    Joulufriikit 2021

    Täällä on pakkasta noin -15 ja tälläistä luvattu pitkälle ensi viikkoon. Hrrr..... Olen jo alkanut haaveilemaan joulukuusesta, mutta ehkä maltan mieleni vielä pari viikkoa. Viime vuonna laitettiin joulukuusi 19.12, niin ehkä tänä vuonna samoihin aikoihin. Ehditään nauttia siitä, ennen kuin...
  6. L

    Joulufriikit 2021

    Hyvää ensimmäistä adventtia! Täällä on ollut pakkasviikonloppu, eilenkin vielä päiväsaikaankin -20 astetta. Tehtiin jäälyhtyjä ja käytiin katsomassa appiukon metsästä kuusta, mutta ei kyllä löydetty sopivaa. Saa nähdä ostetaanko sitten jostain. Mä odotan ihan hirveästi ensi joulua, kun pääsee...
  7. L

    Joulufriikit 2021

    Voimia kilsikka! Täällä odotellaan lunta. Jospa sunnuntaina. Tänään oli kyllä ihana sää, auringonpaiste ja nollakeli. Mutta kyllä vaan lunta odotan. Kohta hipsin jo sänkyyn jouluvalojen tunnelmaan lukemaan. Viime yön täysikuu ja vauva pitivät aika tehokkaasti hereillä. Villiksi on nämä...
  8. L

    Joulufriikit 2021

    Minäkin menen tämän vuoden Veikkauksen arpakalenterilla. Voi tosin olla, että parempi puolisko yllättää jollain suklaa tms. kalenterilla, niin hän teki viime vuonnakin. Täällä on ollut tänään kylmä päivä ja useampi aste pakkasta. Voi kun pikkupakkaset jäisivät, mutta taitaa viimeistään...
  9. L

    Joulufriikit 2021

    Jee joulufriikit! Toivottavasti jotkut Demi ajoilta löytäisi tänne... :) Täällä on ollut mukava viikonloppu. Oon siivonnut kämpän oikein kunnolla, haravoinut pihaa, juonut glögiä ja kohta teen ekat joulutortut. Ripustettiin myös omenapuuhun kausivalot. Ne tuo ihanaa valoa tähän pimeyteen, ei...
  10. L

    Syysfiilistelijät 2021

    Täälläkin alkaa olla kylmä ja ensi yöksi ja aamuksi on luvattu jo pientä pakkasta. Mies lähti juuri talvirenkaiden vaihtoon... Viikonloppuna ostin piiitkät jouluvalot omenapuuhun, viime vuonna viritimme valot Halloweenin aikoihin. Talvella oli niin paljon lunta, että jänikset ylsivät jyrsimään...
  11. L

    Syysfiilistelijät 2021

    Eipä siinä mikään pelota, olen vain nyt pari vuotta kärsinyt jonkun verran kaamoksesta. Minkäs tuolle mahtaa. Minua se ainainen pimeys väsyttää.
  12. L

    Syysfiilistelijät 2021

    Täällä on ihana aurinkoinen sunnuntai. Olen siivoillut ja kohta lähden pienelle kävelylle. Ruska alkaa olla kohta ohi...aina se menee niin nopeaa ja sitten koittaa pimeys. Toivon, että tänä vuonna ei tule niin pahaa kaamosta, täytyy ottaa kirkasvalolamput heti huomenna aamulla käyttöön.
  13. L

    Syysfiilistelijät 2021

    Hei, hyvää tänne kuuluu. Masun kasvattelua, liikaa töitä ja tunnelmallisia iltoja. Kylmä alkaa kämpässä olla, ja asutaan siis omakotitalossa (vuokralla), jossa on suora sähkölämmitys. Kääk! Sähkölaskujen määrä ei paljoa naurata, joten elämme mahdollisimman pitkään hyvin kylmässä kämpässä...
  14. L

    Syysfiilistelijät 2021

    Täällä on kylmä! Ja eiliset tuulet puhalsi ainakin yhden puskan kauniit ruskalehdet jo maahan. Ei enää montaa viikkoa, niin haravointi hommat odottavat.
  15. L

    Syysfiilistelijät 2021

    Kanervat kuuluu kyllä minunkin syksyyn. Pihalle laitan muutenkin useampia lyhtyjä jo pian, valojen aika tulee myöhemmin.
  16. L

    Syysfiilistelijät 2021

    Ihana kun löysit tänne Hendariini! Ensi viikolla alkaa syyskuu ja miten ihana sää ollut koko viikonlopun, oon tehnyt viimeisiä sadonkorjuu hommia ja kohta lähden ikkunoiden pesuun. Omenoita on taas sen verran, että omenasosetta riittää varmaan kahdelle seuraavalle vuodelle iltaisin olen jo...
  17. L

    Syysfiilistelijät 2021

    Omenakaurapaistos tuli juuri uunista, mikä tuoksu koko kämpässä. Eilen illalla poltin ekaa kertaa kynttilöitä ja ihana tunnelma tuli niistäkin. Ihana syksy. Ruuaksi syötiin lohta ja perunaa sekä porkkanaa, omasta maasta. Olen koko viikonlopun vain rentoutunut ja ahminut kirjoja. Jaksaa taas ensi...
  18. L

    Syysfiilistelijät 2021

    Ulkona on hyvin sateinen päivä. Tekee mieli teetä ja mustikkapiirakkaa. Pihan omenapuussa omenat alkaa olla jo kypsiä. Ehkä viikonloppuna teen niistä sosetta. Pitäisi pestä ikkunatkin.
  19. L

    Syysfiilistelijät 2021

    Ihana nähdä tuttuja nimimerkkejä täällä! Voi kun esimerkiksi Ketunpoika löytäisi tänne myös mukaan.... Laitoin tänä keväänä istutuslaatikoita ja äsken kävin hakemassa iltapalaksi isoja porkkanoita. Kaikki mun istutukset onnistui täydellisesti ja tuotti satoa yli tarpeiden. :D myös viinimarjat...
  20. L

    Syysfiilistelijät 2021

    Täälläkin on ollut viileitä aurinkoisia päiviä, ihania. Kyllä tää elokuu on yksi mun lemppari kuukausista!

Yhteistyössä