Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuiset 2022

    Tämä fb-ryhmä on nyt täynnä :giggle: Tokihan voi perustaa lisää ryhmiä jos on lisää halukkaita :giggle:
  2. M

    Maaliskuiset 2022

    Ryhmässä on nyt n. 40 jäsentä ja enemmistön toiveesta pidetään ryhmä pienenä, n. 50 jäsenen kokoisena :giggle: Viestiä vaan mulle jos haluaa liittyä :giggle:
  3. M

    Maaliskuiset 2022

    Salainen fb-ryhmä on perustettu, jos haluat mukaan niin laita viestiä minulle :giggle:
  4. M

    Maaliskuiset 2022

    Jospa mä yritän tehdä salaisen fb-ryhmän! Laittakaa viestillä teidän nimiä niin lisään ensin kaveriksi ja sitten ryhmään, muuten ei saa ilmeisesti lisättyä salaiseen ryhmään:unsure: Poistan sit sen jälkeen kavereista:giggle:
  5. M

    Maaliskuiset 2022

    Onnea kaikille uusille plussaajille:love: Me ei olla vielä kerrottu kellekään, lapsille kerrotaan ehkä nt-ultran jälkeen jos siellä on kaikki hyvin, kun sitten sen jälkeen asian tietää koko kylä:D Olisiko teillä kiinnostusta salaiseen fb-ryhmään? :giggle:
  6. M

    Maaliskuiset 2022

    Tervetuloa @Keksi82 :love: Mulla olis tänään ollut kuukautisten alkamispäivä, testiin tuli kuitenkin jo melkein tasavahvat viivat :love:
  7. M

    Maaliskuiset 2022

    Mun puhelimella tökkii tänne kirjoittelu jostain syystä ihan huolella, puolet hymiöistäkin jää näköjään viesteistä pois :cautious:
  8. M

    Maaliskuiset 2022

    Kiva kun tulit @Jonna_83 En ole varannut neuvolaa vielä, katsotaan ensi viikolla jos kuukautiset ei ala tällä viikolla Tekisi mieli tehdä salainen fb-ryhmä maaliskuisille, siellä on mun mielestä kivempi kirjoitella :unsure: Tämä olisi jo meidän 9. lapsi jos kaikki menee hyvin ❤
  9. M

    Haaveena vauva 2022

    Onnea @Jonna_83:love: Tein maaliskuun ketjun jo, malttamaton kun olen :LOL: Minäkin olen jo kohta 37v! Tsemppiä kaikille, toivottavasti mahdollisimman moni pääsisi hyppäämään maaliskuisiin!:giggle:
  10. M

    Maaliskuiset 2022

    Onko täällä muita maaliskuisia?:love: Meillä laskettu aika olisi 16.3. eli ihan ihan alussa vielä raskaus, kolmena päivänä olen saanut plussan testiin :D

Yhteistyössä