Hakutulokset

  1. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    ...niin ja kiva kuulla kuulumisia vaikka itse olen ollut aika passiivinen 😊. Tuntuu ettei ole mitään kerrottavaa 😄
  2. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! Meillä eka lahjamunasoluhoidon kolmesta alkiosta yksi raskaus keskeytyi varhaisilla viikoilla, yksi ei lähtenyt lainkaan ja nyt vimpan kanssa tuli tarve tutkia kromosomeja tarkemmin ja niitä tuloksia odotellaan.. Vähän jo luovuttanut toisen lapsen suhteen, koska uuteen kierrokseen ei enää...
  3. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Niinpä. Harmi että moni täällä kuulostaa olevan Uudeltamaalta. Itse asustelen täällä Pirkanmaalla.
  4. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Ai joo, olen unohtanut tuon ryhmän kokonaan. En ole siellä vielä. Huomaan että kaipailisin jotain neuvolan vauvaryhmän kaltaista ikäisteni melko tuoreiden äitien ryhmää omalta paikkakunnaltani. Täytynee huhuilla eri foorumeissa asiasta etenkin jos perheemme tästä vielä kasvaa ja edessä on...
  5. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei! En olekaan pitkään aikaan kirjoitellut mitään, seuraillut vain satunnaisesti. Chiarina46, meillä alkionsiirto osuu mahdollisesti marraskuuhun. Olisi kiva keskustella ja jakaa vertaistukea, mutta jotenkin en koe mukavaksi jutella näissä avoimissa keskusteluryhmissä. Mietin, tietääkö kukaan...
  6. N

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä myös Tampereen Ovumian asiakas . Se on kyllä ihana paikka (ihana henkilökunta). Me olisimme olleet tyytyväisiä myös virolaisen luovuttajan munasoluihin, mutta keskisuomalainen löytyi. Meillä ensimmäinen siirto johti raskauteen, joka keskeytyi vkolla 6. Nyt uusi yritys meneillään.
  7. N

    Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

    Kiitos nopeasta vastauksesta. Ja linkistä. Noin itsekin ajattelin.
  8. N

    Luovutetuilla munasoluilla raskautuneet

    Hei kaikki! Täällä yksi sivusta palstaa seuraillut ja mukana elänyt immeinen. Osanottoni Nettylle keskenmenon takia. Julmaa. Tsemppiä toipumiseen. Mietin, tiedättekö te (varmaan tiedätte) miten raskausviikot lasketaan lahjoitetun munasolun tapauksessa? Onko hedelmöityspäivä 5-päivän blastolla...

Yhteistyössä