Hakutulokset

  1. N

    niklas vai nico

    Niklas mielummin, nico kun ääntyy niko ja aina saa olla selittelemässä.
  2. N

    Vauvan sukupuoli paino, pituus ja rv?

    poika 2 530 g/48 cm rv 35+2 poika 2 630 g/47 cm rv 37+1
  3. N

    Sektion ei muka synnytys?

    \ No jaa, mitenkäs tuohon vastaisi. Minulla kaksi sektiota takana. Toki alatiesynnytys on se "luonnollinen" tapa synnyttää, ja ensisijainen, jos mikään ei estä sitä. Lapsi on ulos saatava joka tapauksessa, niin silloinhan lapsi syntyy. Jos sanotaan, että sektio ei ole muka synnytys, niin miten...
  4. N

    Paljon menetit verta synnytyksessä?

    \ Minulla sektiot takana, ensimmäisen aikana veren trombosyytit laskussa ja verenvuotoa ei meinattu saada tyrehtymään, toisen aikana se normaali 500 ml menetys.
  5. N

    kalamiesten akat hoi!

    Meillä kyllä käydään ihan puhtaasti kalassa ja mies nauttii itseasiassa just kalastamisesta ja järvellä olosta. Yleensä on mieluummin koko perheen kanssa kuin yksin. Kaljat juodaan yhdessä sitten saunassa.
  6. N

    kalamiesten akat hoi!

    Meillä minun oma harrastus vie aikaa viikossa 2-4 iltaa, joten eipä ole aihetta huomautella jos mies menee kalaan. Se hyvä puoli asiassa on, että toinen pojistamme, 6-v, on ahkerampi kalastaja, joten hän on aina isän mukana ja yleensä poika on se, joka pyytää mukaan. 4-vuotiasta en ole vielä...
  7. N

    Paljon menetit verta synnytyksessä?

    Voisi yhteenvetona todeta, että normaali verenhukka olisi noin 500 ml. Mutta se 6 litraa on jo tosi paljon, onneksi kaikki meni hyvin. Minulla verenhukka on ilmoitettu molempien synnytyskertomuksessa, sekä myös se, että 1900 ml verenvuoro johtui siitä, että minun trombosyytit olivat niin...
  8. N

    Paljon menetit verta synnytyksessä?

    Mielenkiinnosta, miten paljon olette menettäneet verta synnytyksessä ja puhuttiinko siitä teille mitään? Minä 1900 ml ja toisessa 500 ml.

Yhteistyössä