Hakutulokset

  1. V

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Ääh, toi menkkojen alkamiseen liittyvä pettymyksen tunne on kyllä niin jäätävä. Minä sain samalla sabluunalla keltahormoonia, yritän tässä arpoa viimeisimmän kemiallisen jälkeen koska olisi kp 15, koska vuoto alkoi niin paljon epäsynkassa kiertoon nähden.
  2. V

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Ymmärrän kyllä että jännittää keskenmenojen jälkeen. Minä tässä juuri mietin vuodon jatkuessa koska alkavat tavalliset menkat vai jatkuuko ne tästä suoraan. Kunpa pieni pysyisi kyydissä ja saisit 7 vuotiaalle pikkusisaruksen.
  3. V

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Hei! Onneksi täältä löytyy kohtalotovereita. Minulle tuli jälleen kemiallinen eilen, tänään vuoto runsastui kunnolla. Viimeksi näin kävi kesäkuun alussa, jonka jälkeen halusin antaa itselleni aikaa päästä asiasta yli henkisesti. Onhan tämä vaan rankkaa, tänään hoidin ainokaistani samalla kun...
  4. V

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Peräkkäiset keskenmenot ovat henkisesti tosi raskaita. Sitä pettymyksen tunnetta on vaikea selittää ulkopuolisille tai edes omalle kumppanilleen. Minulle lääkäri kirjoitti keltahormoonia auttamaan kiinnittymisessä, sen ajattelin aloittaa tämän viimeisimmän kemiallisen jälkeen.
  5. V

    Haaveena vauva 2022

    Kävin just gynellä, limakalvo oli hyvä ja ovis on näillä näkymin maanantaina. Flown mukaan minulla olisi ovis jo la, mutta heitto voi johtua viime kierron keskenmenosta. Mieheni pisti eilen liinat kiinni toisen lapsen yritykselle (todella vaikea eka raskauteni jätti traumoja), mutta yritän...
  6. V

    Haaveena vauva 2022

    @Iinanen, tosi kurja homma. Kunpa miehesi paranisi pian ja pääsisitte jatkamaan yritystä.
  7. V

    Haaveena vauva 2022

    @Lili_86 voi ei, otan osaa suruusi. Toivottavasti kohtusi ei ole tulehtunut. Kovasti voimia tilanteen seurailuun. @petronella09 ymmärrän kyllä testaamisen lykkäämisen, negatesti on kyllä henkisesti mahdottoman rankka. Missä se meidän kaikkien toivoma plussa-aalto viipyy? Kunpa helteinen...
  8. V

    Haaveena vauva 2022

    @heidisofia, toivottavasti epäselvä tilanteesi selviää pian. On varmasti kauhean raskasta :(:cry:
  9. V

    Haaveena vauva 2022

    Keksin keinon demota omaa alkuraskautta. Söin uunifetapastaa hurjalla määrällä chilejä ja iski sama outo kuvottava poltteleva fiilis kun alkuraskaudesta
  10. V

    Haaveena vauva 2022

    Voi ei, olen niin pahoillani! Toivon niin sinulle plussaa. Paljon voimia uuteen kiertoon, kunpa silloin pieni pysyisi kyydissä.
  11. V

    Haaveena vauva 2022

    @Charrypie - 86, paljon onnea ja tarrasukkia mukaan! @suhveli minulla on heinäkuussa 2. rokotusaika ja aion rokotteen ottaa olin raskaana tai ei. Sama perustelu kuin @Karen99, vain rokote suojaa minua ja mahdollista vauvaa taudilta
  12. V

    Haaveena vauva 2022

    @PiP83 pahoittelut! Minä vaan seurailin tilannetta 2018 marraskuussa kun meni hyvin aikaisen kesken. Tällä kertaa olen menossa pe (työterveyden piikkiin) gynellä käymään, reilun viikon tuli kunnolla vuotoa, tänään tuli kipuja ja lisää verta.
  13. V

    Haaveena vauva 2022

    Huomasin just, että Prismassa esim. CB testit on paljon halvempia kuin apteekissa. Tämä vinkkinä muillekin testaukseen vasta perehtyville hätähousuille (en malta odottaa nettitilauksien toimitusta).
  14. V

    Haaveena vauva 2022

    @Bluebelle, tsemppiä heinäkuun odottamiseen. Tervetuloa testailemaan heinäkuussa meidän kanssa :giggle:
  15. V

    Haaveena vauva 2022

    Minä haen huomenna apteekista ovistestejä, sovittiin miehen kanssa yrittävämme ihan tosissaan nyt toista vauvaa :barefoot::love:
  16. V

    Haaveena vauva 2022

    Onpas inhottava homma! Suuri virtuaalinen hali, joudut kyllä ihan liian koville <3
  17. V

    Haaveena vauva 2022

    Mulle tulee vaan mahakipua ja olen normaalia äkäisempi. Toi sinun listasi on kyllä hurja, aikamoisien oireiden kanssa joudut elämään ennen menkkoja :oops:
  18. V

    Haaveena vauva 2022

    On tämä vaan raskasta hyväksyä ja mennä eteenpäin. Onneksi minulla on jo yksi lapsi, töitä ja työnhakuprosessi käynnissä Oli kolmas kerta koko elämäni aikana, kun minulle tuli kuvottava olo, johon heräsin myös yöllä. ”Menkat” alkoi illalla, vaikka ne ovat alkaneet jo yli 28 vuotta joka kerta...
  19. V

    Haaveena vauva 2022

    Miten te käsittelette nega-testien tuomaa surua? Minulla oli varmasti kiinnittymisyritys ja minulla raskauteen liittyvä kuvottava fiilis jatkuu lievänä edelleen.
  20. V

    Haaveena vauva 2022

    @Meemuli, osanottoni sinulle ja perheellesi.

Yhteistyössä