Hakutulokset

1. S

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Laitan tänne ovisplussakuvan referenssiksi toisillekin testien tulkintaan. Raskauskeijun ovulaatiotesti https://aijaa.com/nMM6Ay Olen ihan hämmentynyt. Olen koko ikäni ollut lähes ovuloimaton, PCOS:n takia menkat muutaman kerran vuodessa. Nyt olen kolme kuukautta peräjälkeen saanut oviksen...
  2. S

Jaaha. Kannatti jatkaa testaamista. Noi halpistestit näytti tuollaista "plussaa" jo pari päivää sitten. Clearbluen digitaalinen näytti tyhjää ympyrää noilla testikerroilla, ja perustelin sen itselleni sillä että digi on epäherkempi eikä siksi näytä muuta kuin sen ihan LH huipun. Tänään one step...
  3. S

Kas, postasin eilen kirjautumatta epähuomiossa. No, ei ollut eilen plussaa, koska tänään on ja sen huomaa selvästi. https://aijaa.com/jF8PbG
  4. S

Kuvasta on vaikea nähdä väriä, mutta viiva kyllä näkyy. Pidetään peukkuja että vahvistuu ja pääset tositoimeen. Ymmärrän hyvin että tuon kokemuksen jälkeen pelottaa.
  5. S

Oi, se olisi varmasti ihanaa. Toivon vahvistumista viivalle tai sitten pikaista onnistumista seuraavassa kierrossa, ehtisit muutaman viikon viiveellä kasvattelemaan mahaa kaverin kanssa.
  6. S

Näen kyllä sen haalean, mutta väriä ei näy. Voi olla viivanpaikka tai sitten jotain muuta. Toivottavasti vahvistuu ja värjäytyy plussaksi. Olisiko ovis voinut olla myöhemmin?
  7. S

40 + so what, wol 14 (2019)

Ääks. Varasin itselleni ajan gynelle, tehdään katsaus siihen onko lapsensaanti tällä hetkellä mahdollista, järjellistä ja kuinka todennäköistä, ja jos, niin miten. Haluan käydä vähän kartoittamassa realiteetteja ennenkuin alamme puolison kanssa miettiä vieläkö ryhtyisimme tähän. Mulla on...
  8. S

Tuohan on vahva plussa! Onnea matkaan.
  9. S

Heippa kaikille. Olen lueskellut tätä ketjua etäinen toive mielessä, että jossain vaiheessa voisin liittyä joukkoon. En oikein tiedä missä muualla jakaa tätä haavetta uudelle kierrokselle lähtemisestä, joten avaudun nyt teille, vaikka en ole edes odotuksen odotuksen odottaja. Olen 42v. Meillä...

Yhteistyössä