Hakutulokset

  1. M

    Marraskuiset 2021

    Tää oli hyvä teksti :) Vielä kun oppisi nauttimaan niistä päivistä, kun vointi on ihan hyvä. Jotenkin sitä vaan stressaa siitä(kin), ettei ole oireita. "Onneks" kuitenkin suurimman osan ajasta olo on sellainen, ettei voi erehtyä siitä, että on raskaana :D
  2. M

    Marraskuiset 2021

    Eilen kävin vihdoin varhaisultrassa ja kaikki oli tosi hyvin :) Oli kyllä ihanaa ja liikuttavaa päästä kuulemaan syke. Vähän ilmeisesti stressi laukesi ultran jälkeen, kun viime yönä tuli ekaa kertaa kolmeen viikkoon nukuttua yli 5 tuntia :D
  3. M

    Marraskuiset 2021

    Tää korona on kyllä niin perseestä. Itseäni surettaa tällä hetkellä eniten se, kun sain viestin että rajoituksia on tiukennettu, eikä mies enää saakaan tulla mukaan varhaisultraan :( Vaikka tää ei varmaan monien mielestä olekaan mikään iso ongelma, niin mua harmittaa suuresti varsinkin miehen...
  4. M

    Marraskuiset 2021

    Todellakin! Varsinkin viikonloppuna ärsytti niinku ihan kaikki asiat. Välillä olin ilman mitään syytä niin kiukkuinen, että melkein itketti. Mies raukka, ei oo silläkään helppoa mun kanssa :D
  5. M

    Marraskuiset 2021

    Mulla on samanlaisia ajatuksia varhaisultrasta, eli jos en olisikaan raskaana, haluaisin kuulla sen mahdollisimman aikaisin. Toki, eihän varhaisultra ole mikään tae siitä, että kaikki menee sen jälkeen hyvin, mutta saa ainakin tietää ettei ole kohdunulkoinen tms. NIPT-testiin mäkin oon ajatellut...
  6. M

    Marraskuiset 2021

    Mulla on ollut tähän asti käytössä vain Raskaus+, mutta latasin teidän suositusten perusteella nyt kokeiluun myös Preglifen, Preggersin ja Ovia Pregnancyn :D Saa nähdä mikä näistä jää käyttöön. Mä oon myös nyt parina päivänä viihdyttänyt itseäni sellasella sovelluksella kuin CharliesNames. Se on...
  7. M

    Marraskuiset 2021

    Moikka! Uskaltaudun nyt tänne, kun digi näytti 3+ tänä aamuna. Meille on tulossa ensimmäinen lapsi. Laskettu aika on 12.11, eli viikolla 5+2 mennään. Varhaisultra on parin viikon päästä ja neuvolankin jo varasin huhtikuun alkuun. Fb-ryhmään liityn mielelläni ultran jälkeen.

Yhteistyössä