Hakutulokset

  1. Taija

    paljonko isovanhemmat

    mukaan lukien appivanhemmat auttavat teitä?niin fyysisesti kuin taloudellisesti? olen kateellisena katsellut uhania ystäviäni,joiden vanhemmat maksavat heidän laskujaan,ostavat lapsille vaatteita/harrastusvälineit ja tuovat tullessaan ruokaa.jotkut jopa säästävät rahaa lapsenlapsilleen. omat...
  2. Taija

    Täyspäiväinen hoitaja tarjolla turussa

    Olen 18-vuotias tämän vuoden ylioppilas ja nyt pidän välivuoden. Olisi ihanaa löytää ja saada töitä lasten parista. Olen hoitanut viisi vuotta lapsia ja läynyt Mll:n lastenhoitajakurssin, eli kokemusta löytyy ja paljon, myös vauvoista lähtien. Hoitaisin mieluiten perheessä heinäkuusta lähtien...
  3. Taija

    Täyspäiväinen hoitaja tarjolla turussa

    Olen 18-vuotias tämän vuoden ylioppilas ja nyt pidän välivuoden. Olisi ihanaa löytää ja saada töitä lasten parista. Olen hoitanut viisi vuotta lapsia ja läynyt Mll:n lastenhoitajakurssin, eli kokemusta löytyy ja paljon, myös vauvoista lähtien. Hoitaisin mieluiten perheessä heinäkuusta lähtien...
  4. Taija

    Täyspäiväinen hoitaja tarjolla turussa

    Olen 18-vuotias tämän vuoden ylioppilas ja nyt pidän välivuoden. Olisi ihanaa löytää ja saada töitä lasten parista. Olen hoitanut viisi vuotta lapsia ja läynyt Mll:n lastenhoitajakurssin, eli kokemusta löytyy ja paljon, myös vauvoista lähtien. Hoitaisin mieluiten perheessä heinäkuusta lähtien...
  5. Taija

    Äitikavereita Hyvinkäältä? :)

    23-vuotias 2kk:n ikäisen poikavauvan äiti kaipailee uusia ystäviä vaunuiluun, kahvitteluun ja aurinkoisista ilmoista nauttimiseen! =) taija-marica@luukku.com
  6. Taija

    jos tarviitte lastenhoitoapua

    niin menkää babyidea.fi sivuille..Sieltä löytyy niin hoitajia että sellasia ketä niitä tarvii. Myös muita hyviä vinkkejä lapseperheille. Myös oma ilmoitukseni löytyy sieltä. Eli kaikki turkulaiset huom, täällä kokenut lastenhoitaja vapaana, varsinkin kesällä. Olen myös MLL:N lastenhoitajakurssin...
  7. Taija

    jos tarviitte lastenhoitoapua

    niin menkää babyidea.fi sivuille ja sieltä alareunasta lastenhoito. Siellä myös paljon muuta juttua lapsiperheille... :) Myös oma ilmoitukseni on siellä..Eli kaikki turkulaiset, täällä olisi kokenut lastenhoitaja tarjolla. :hug:

Yhteistyössä