Hakutulokset

  1. W

    Milloin lapsenne alkanut itse syömään?

    poika 1v5kk syö itse lusikalla, joka annettiin käteen pari kuukautta sitten...saattaa hieman suutahtaa välillä jos yrittää auttaa. suu ja ruokalappu sotkussa, mutta lattiat pysyvät puhtaina on se mukava katsella, miten ruoka maistuu kun saa syödä ihan ite :D
  2. W

    1-vuotiaan ruokavalio

    aamupalaksi ja iltapalaksi puuroa marjoilla...välipalana menevät hedelmät ja maustamaton jogurtti banaanilla sekä joskus leipää...lämmin ruoka 2 päivässä, kasviksia ehdottomasti joka kerta...yleensä toinen näistä ruuista poitsulle oma, kun ei itse tule kuin 1 lämmin per päivä syötyä :)...
  3. W

    2005v. synnyttäneet ja 2007v. LA löytyykö?

    poika syntyi marraskuun lopulla 05 ja laskettu aika on toukokuun lopulla 07 :wave:
  4. W

    pakkasraja

    -15 on meillä rajana pidetty...poika on 1,2v...viime päivinä mittarinlukemat huidellut -30 tienoilla...ei haluja mennä ulos :$
  5. W

    alkaako toinen raskaus näkyy aikasemmin?

    ensimmäinen raskaus näkyi myöhemmin ja vasta loppuodotusaikana jouduin vaatekaappiin muutoksia tekemään...nyt ollaan puolivälietäppi ylitetty ja maha on alkanut kuukausi, toista sitten näkymään...pitänee vaatepartakkin uusia :headwall:
  6. W

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    ilves löytyy vanhoista nimistä... meidän pieni mies on Eeti, meinaavat monet Eetuksi ja Veetiksi nimittää, grr :kieh:

Yhteistyössä