Hakutulokset

  1. E

    Haaveena vauva 2022

    Heips pitkän tauon jälkeen! Kaikki viestit luettu läpi, eikä plussaa näkynyt 4kk tauon aikana. Nyt ovisviikko päällä ja tämän kierron jälkeen saan olla yhteydessä Tyks:iin. Siellä vaan muutto parhaillaan päällä joten saa nähdä milloin hoidot päästäisiin aloittamaan. Onko jollain yksityisen ja...
  2. E

    Haaveena vauva 2022

    Otin itseni pois sekä piina- että kiertolistalta nyt joksikin aikaa. Loppuvuoden yritän ottaa mahdollisimman rennosti ja tammikuun kierron jälkeen lupa soitella lapsettomuushoitajalle jatkoja ajatellen..
  3. E

    Haaveena vauva 2022

    VAUVA 2022 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  4. E

    Haaveena vauva 2022

    Viestit täällä luetaan joka päivä, työrintamalla turhan kiireistä niin kaikki muu jäänyt vähemmälle. Kuitenkin negatesti tehty pois alta joten piinalistalta voi ottaa pois. Samoin kiertolistalta, pidän seuraavan kierron väliä ja keskityn enemmän vain rentoutumaan, ja lukemaan muiden...
  5. E

    Haaveena vauva 2022

    Yritin päivitellä listaa ensimmäistä kertaa, toivottavasti suurinpiirtein oikein. Taitaa itselle tulla lyhyt kierto, johtuneekohan viime kierrosta saadusta koronarokotteesta.. Vähän yllättäen siis äsken ovisplussa kp 11.
  6. E

    Haaveena vauva 2022

    VAUVA 2022 Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän. Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [...
  7. E

    Haaveena vauva 2022

    Moikka pitkästä aikaa! Pidin viime kierron hiljaiseloa ja huomiselle saisi päivittää kp 2. Tekee niin tai näin niin lopputulos näyttäisi olevan kuukaudesta toiseen sama. Tällä kertaa iski taas kovemmin päin näköä kun ennen mutta eiköhän tämä tästä kun ovis lähenee taas..
  8. E

    Haaveena vauva 2022

    Minulle saa huomenna päivittää kp 1. Olen pitänyt tämän kierron hiljaiseloa, lukemassa olen käynyt ja samalla pysynyt kärryillä, että mikä kp menossa :D. Jospa tässä kierrossa taas tikuttaisi oviksen, onpahan jotain tekemistä ja päivät menee nopeammin. Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä...
  9. E

    Haaveena vauva 2022

    Kiitos @Alinna86 ja vierailija. Ehdottomasti sitten kokeillaan julkinen ensin jos yksityisen hoidot vähennetään julkisen hoidoista..
  10. E

    Haaveena vauva 2022

    Kiva kuulla muiden pitkään yrittäneiden luomuplussa tarinoita! Itse kun kierto kierrolta pettyy ja miettii tuleeko sitä plussaa ikinä. Hoidot julkisella alkaa ensi keväänä, mutta kovin kiinnostaisi yksityisellä koittaa syksyllä jos plussaa sitä ennen ei tule. Onko siis näin, ettei yksityisen...
  11. E

    Haaveena vauva 2022

    Vihdoin mekin päästään jatkamaan yritystä kun tänään olisi kp 1/29.
  12. E

    Haaveena vauva 2022

    Hiljaiseloa vietän täällä kun lähes kaikki aika menee töissä tai kotona koirien kanssa. En tosiaan ovista saanut kiinni tässä kierrossa ja epäilen sen tapahtuneen myöhemmin tai ei ollenkaan. Minut voi siis poistaa piinalistalta, katsotaan venyykö kierto vai mikä on loppuviikolla tilanne...
  13. E

    Haaveena vauva 2022

    Eilen sain kaikista vahvimmat viivat ovistestiin, ei kyllä mielestäni aivan plussa. Tänään alaselkä muutaman kerran tunnin kipeä ja tuntunut lenkillä vasemmalla puolella, oletan oviksen olevan tänään, ihan satavarma en kuitenkaan ole mutta voisin tulla piinalistalle. Huomenna dpo 1...
  14. E

    Haaveena vauva 2022

    Heippa! Pientä hiljaiseloa vietetty täälläkin alkukierron ajan, tänään olisi tarkoitus aloittaa taas tallettelut ja mennä joka toinen päivä -taktiikalla ovikseen asti, jota Flo ennustaa ensi perjantaille. Juhannuksena sain pidellä siskon 3-kuukautista ja oman lapsen kaipuu on valtava. Kuitenkin...
  15. E

    Haaveena vauva 2022

    Minulle myös kp 1/29. Minulla myös ihmeen rauhallinen olo, ei kamalasti ota päähän, toistaiseksi ainakaan..
  16. E

    Haaveena vauva 2022

    Hiljaiseloa olen viettänyt piinapäivät, lukemassa olen käynyt joka päivä :) Onnea plussanneille!! Itsekin tullut kaikennäköistä kokeiltua vuoden mittaisella matkalla, josko vielä ottaisi karpalomehun kokeiluun :D Testata meinasin huomenna, vaikka todennäköisesti tiedän mikä on tulos. Oireet...
  17. E

    Haaveena vauva 2022

    Onnea plussanneille!! Täällä ovisplussa tänään, eli huomenna dpo 0. Lauantaina viimeksi hyödynnetty ovista, josko tänään ja huomenna vielä.
  18. E

    Haaveena vauva 2022

    Onnea kaikille plussanneille! <3 On: Alkukierron päivät menevät hitaasti, ovista ja torstain aukkaria odotellessa.
  19. E

    Haaveena vauva 2022

    Menkat alkaneet eilen ja tänään enään vähäistä vuotoa. Jotenkin kuulostaa omaan korvaan kovin vähäiseltä, vaikka oviksen aikana ultrassa limis sopivan paksuinen ja kaikki ok. Normaalistikin kyllä kestää vain 3 päivää. Miten pitkään muiden menkat kestää?
  20. E

    Haaveena vauva 2022

    Esikoishaaveita huomenna kp 2/29

Yhteistyössä