Hakutulokset

1. E

Haaveena vauva 2022

Minulle voi päivittää huomenna kp 1/29. Katsotaan, jos heti uuteen kiertoon varaisin ajan aukiolotutkimukseen. Ilmeisesti ne tehdään vain päiväsaikaan ja itse teen päivätöitä, katsotaan miten saadaan aikataulut sovitettua..
  2. E

Haaveena vauva 2022

Onnea irtonehys!! :) On. Kp 29/29, Flo ennustaa kierrosta 30 päivästä. Muutama negatesti tehty, eli kohti uutta kiertoa pikkuhiljaa..
  3. E

Haaveena vauva 2022

Täällä myös kokemusta greippimehusta ja gelee royalista ja kumpikaan ei aiheuttanut mitään huomattavaa suuntaan eikä toiseen, molemmat taisivat olla käytössä muutaman yk:n ajan. Tänään pitäisi olla dpo 8, eikä mitään erikoisia tuntemuksia kuten ei aikaisemmissakaan kierroissa. Rinnat...
  4. E

Haaveena vauva 2022

Oli tosiaan näppäilyvirhe aiemmin. Eli kp 17/29 ja ilmeisesti dpo 1. Tänään ultrassa lääkäri sanoi ovulaation olleen, seuraavasta kierrosta aukiolotutkimus. Mitään selilittävää tekijää meidän lapsettomuudelle ei löytynytt, ja nyt toivotaan ettei seuraavaan kiertoon tarvitsisi lähteä.
  5. E

Haaveena vauva 2022

Voin tulla listoille :) Esikoishaaveita, 4/20, 1 lapsi Tänään kp 16/19 Tänään dpo 0 tai 1, tuntemuksista päätellen ovis saattaisi olla vielä tänään.
  6. E

Haaveena vauva 2022

Täällä yksi esikoista haaveileva voisi tulla mukaan! Yritys ollaan aloitettu 4/20 ilman ensimmäistäkään plussaa. Sain vkoloppuna mielestäni tasavahvat viivat ovistestiin ja talleteltu joka toinen päivä. Tänään kävellessä pistelee oikealta puolelta ja tein mielenkiinnosta testin. Niin selkeä...
  7. E

Toiveissa vauva 2021

Moikka! Jo pidemmän aikaa keskustelua seuranneena päädyin myös mukaan keskusteluun. Täällä siis nuorehko pariskunta, jotka yrittävät esikoista. Yk 10 käynnistyi tänään ja vetää mielen maahan.. Ei haamun haamua koko aikana. Oviksen olen tikuttanut joka kierto, ja talletukset olleet sen...

Yhteistyössä