Hakutulokset

  1. M

    Elokuiset2021

    Tänään oli toi nt-ultra, jossa kaikki hyvin! :love: Odotetaan vielä kromosomipoikkeavuus tuloksia... Laskettu aika muuttui päivällä, eli olis nyt 20.8. :) @lillium , jos listaa päivittelet, niin voisi vaihtaa tuon la, kiitos ❤ Olipa ihana nähdä pienen liikkuvan. Kyllä siitä vaan tuli...
  2. M

    Elokuiset2021

    Eilen oli eka neuvola käynti. Kuunneltiin pienen sydänääniä ja hyvinhän ne kuului. :love: Vielä ei oo tietoa nt-ultran ajankohdasta, mutta eiköhän se pian selviä. Labrassa oon jo käynyt. Laskettu aikakin on vähän epäselvä, kun neuvola laskee sen 28 pv kierron mukaan, ja itsellä ei niin pitkä...
  3. M

    Elokuiset2021

    Ihanaa, että kaikki on hyvin! :love: Varmasti helpotti omaa oloa, kun kaikki kunnossa. ❤
  4. M

    Elokuiset2021

    Mäkin tilasin tuolta raskauskeijulta. Varmaan samainen laite kuin mistä @Tuutikki84 kertoi, eli digitaalinen näyttö mistä sykkeen näkee. Maksoi n.68 e, jossa mukana ultraäänigeeli. :) Oon harkinnut kyllä äitiysvaatteiden hankkimista! Turvotus on niin valtava, että vatsa pullottaa hoikasta...
  5. M

    Elokuiset2021

    Pakko myöntää, että itse tilasin tuon doplerin ja jännityksellä odotan milloin se saapuu! Mulla ollut käytössä toi preg life ja sitten flo (jota käytin kuukautisten ja ovulaation seurantaan yritys aikana). Tapana on vielä käydä eri sivustoilla aina lukemassa mitä minäkin viikkona tapahtuu. ❤
  6. M

    Elokuiset2021

    Itsekkin haluaisin käydä siellä nt-ultrassa ennen ryhmään liittymistä, toivottavasti silloin vielä pääsee mukaan! :)
  7. M

    Elokuiset2021

    Kovasti tsemppiä kaikille ketkä pahoinvoinnista ja oksentelusta kärsii! ❤ Mulla on kans tota palelua ja sitten hengästymistä ja turvotusta. Valtava ruokahalu ja koko ajan tekisi mieli syödä. Onko kukaan vielä arvaillut kumpi ois mahdollisesti tulossa? :)
  8. M

    Elokuiset2021

    @lillium Joo, osallistun seulontaan. Sain lähetteen labraan, siellä käyn sitten ennen sitä neuvola käyntiä :)
  9. M

    Elokuiset2021

    Niin joo, okei :) varmaan riippuu justiin neuvolasta ja paikkakunnasta. Kiva, että ton sun ekan käynnin voi hoitaa tollain etänä! :)
  10. M

    Elokuiset2021

    Mä kävin siinä varhaisultrassa lähinnä todentamssa raskauden ja että siellä ollaan oikeassa paikassa jne (5+5). Mullakun ei noita raskausoireita juuri oo, niin tuntui helpottavalta saada tieto, että raskaana oikeasti ollaan. :) Sain ensikäynnin neuvolaan vasta viikolla 11+0. Eikös se ensikänyti...
  11. M

    Elokuiset2021

    Heippa! Täällä uusi jännittäjä mukana! Ensimmäinen raskaus kyseessä ja hätäisenä kävin tänään varhaisultrassa, viikkoja 5+5. Sykettä ei vielä kuulunut. La olisi ultran mukaan 19.8. Mitään raskausoireita ei juurikaan ole, paitsi kova nälkä jatkuvasti. Tämä lähestyvä jouluhan se jännittää, kun...

Yhteistyössä