Hakutulokset

  1. U

    Elokuiset2021

    Me saatiin huonoja uutisia tänään vultrassa. Pienen kehitys oli pysähtynyt 6+6 eli n. 5päivää sitten. :cry:Tuntuu aika kamalalta mutta onneksi lääkäri oli mukava ja positiivinen. Kai tästä sitten pikkuhiljaa selviää. Tuntuu inhottavalta nyt vain odotella että kroppa tajuaa hoitaa tyhjennyksen...
  2. U

    Elokuiset2021

    Mä oon kans miettinyt tota dopplerin hankintaa, ehkä ostan sitten keskiviikon ultran jälkeen. Onko teillä muuten mitä appeja käytössä? Mulla on useempi, :LOL: mut ehkä toi preggers ja preglife on kivoimmat, millä seurata pikkutyypin kasvua. ( Lähtee pikkuhiljaa tää innostus lapasesta).:ROFLMAO:
  3. U

    Elokuiset2021

    Meillä on kans kaks 70kg dogia jotka kyl on aina olleet iholla niin en eroa oo huomannu. Toinen on niin herkkis et saa nähdä onko sisäistänyt perheenlisäyksen ennen kun nyytti on ulkona. :LOL:Kissat taas tunkee ehkä nyt enemmän öisin viereen mitä ennen. Mulla on muuten nyt tullut tisseihin...
  4. U

    Elokuiset2021

    Mulla on ollut yllättävän hyvä olo. Vähän kaipaisikin jotain oireita. :LOL:Viime viikolla yhtenä päivänä kuvotti ja päikkärit o pitäny ottaa joka päivä, mut muuten ihan normaali olo. Paitsi että on ollut simmosta vihlovaa päänsärkyä nyt muutama päivä mitä ei ennen ole ollu ja muutenki tosi...
  5. U

    Elokuiset2021

    Mä varasin eilen ekan neuvolan 20.1, sitä ennen pitää käydä labrassa kun mun äidillä on kilpirauhasenvajaatoiminta. Odotan innolla kun neuvolatäti kuullosti niin mukavalta. Varattiin myös varhaisultra 13.1, ni jos se tois varmuutta tähän ja uskaltais pikkasen jo innostua. Nyt on välillä...
  6. U

    Elokuiset2021

    Millä viikoilla ootte ajatellu mennä varhaisultraan? Me haluttais mennä jo ihan sen takia et sais jonku varmuuden tunteen asiasta ym Oon nyt 5+1 tai 5+2. Ja katoin et sinne mihin ajateltiin mennä ois eka sopiva aika 12.1. Ni olis sillo viikot 7+3 Ainiin ja me tietty paljastuttiin jouluna...
  7. U

    Elokuiset2021

    Mullakin on tosi usein kylmä ja välillä silti kädet ihan hikiset. :LOL:Tänään ei oo tissit ollu yhtään kipeät, eikä muutenkaan oikeastaan mitään tuntemuksia. "Menkkakivutkin" on loppunu. Heti alkaa huolestuttaa, mutta kai tääkin on ihan normaalia.:) Mulla käytössä minisunin mama.
  8. U

    Elokuiset2021

    Mulla kans sama et hengästyn tosi helposti ja melkeen joka päivä pakko nukkua päikkärit. Tosin hassua et aikaset aamut on alkanu tuntua helpolta (kello soi ennen puoli kuutta). Teen tosi fyysistä työtä niin saa nähdä millon täytyy alkaa luistaa raskaimmista hommista. Luin myös että kova meteli...
  9. U

    Elokuiset2021

    Me ollaan tässä kans mietitty mahdollisia tapoja että ei tarvitsisi jouluna kertoa. Outoa olisi oma viinipullo ottaa mukaan ja juoda vaan siitä :unsure:Kaiken lisäksi anoppi omaa jotain yliluonnollisia ennustajan taitoja ni en ihmettele vaikka olisi tiennyt jo ennen minua . :ROFLMAO:Karanteeni...
  10. U

    Elokuiset2021

    Heips mäkin nyt uskaltauduin liittyä tänne kolmannen plussa testin jälkeen. Hiukan jännittää ja tuntuu aika uskomattomalta vaikka toivottu on. Ensimmäinen minulle, miehellä ennestään 6vuotias. Joulu vähän mietityttää kun anoppilassa ollaan ja yleensä viini maistuu ja graavilohet ym. Enkä...

Yhteistyössä