Hakutulokset

  1. A

    IVF/ICSI-hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voi anteeksi kun huutelen ulkopuolelta. Mutta: @Nato --》sinulla on oikeus pyytää itseäsi koskevat kirjaukset, sekä ERIKSEEN lokitiedot siitä kuka on sinun tietojasi käynyt katsomassa. Katso toimipaikan sivuilta minne nuo pyynnöt tulee toimittaa ko. Paikassa. Älä jätä asiaa tähän.
  2. A

    Seksielämä raskausaikana

    Meillä menee niin päin että minä en hakua tai jaksa. Silloin harvoin kun haluja olisi, ne ajoittuu keskelle päivää. Eli lapset liikkeellä. Poden haluttomuudestani syyllisyyttä. Minulla kovasti refluksia, närästystä, liitoskipuja ja jäätävät ilmavaivat enkä todellakaan koe oloani hyväksi saati...
  3. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Näin sivusta seuraavana.. Kiva ett uskalsit tulla takaisin ja jakamaan ajatuksia ja kuvia. Vauvakuume kun on kova niin viivalasit toimii ja testejä kuluu. ❤ Tämähän just oikea paikka sille.
  4. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Uskoisin ett digitesti jo näyttäisi oikein.
  5. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Kyllä mulla näytti ihan oikein. Ei tarvii tehdä aamupissasta jos kuukautiset jo myöhässä.
  6. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Selkeä plussa mutta valitettavasti viivan vahvuudesta ei voi päätellä mitään. Mulla esim. paukahtaa aina heti vahva plussa kun raskaana olen. Onnittelut! ❤
  7. A

    Heinäkuiset 2021

    Anteeksi, taas täältä toisesta ryhmästä huutelen. Mutta mä aikanaan lähärikoulusta olin harjoittelussa monikkoperheessä just sen monikkoperheet ry:n kautta. Jos on intoa joskus ottaa opiskelija avuksi niin yksi keino mitä voi harkita.
  8. A

    Heinäkuiset 2021

    Toisesta ketjusta hyppään vastaamaan, että itse roivuin sektiosta todella nopeaan! Synnytyksen jälkeen olin kuukausia kipeä, sektiosta n.viikko jo oma itseni. Tosin pitää itse muistaa jarrutella jottei tee liikaa ja liian nopeasti, anna kehon toipua kunnolla mahdollisuuksien mukaan. :) Kaikkea...
  9. A

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Kyllä tuo selkeä plussa on. ❤
  10. A

    Toiveissa vauva 2021

    Tee viikkonäytöllinen digitesti?
  11. A

    Toiveissa vauva 2021

    Mä en kyllä saa taiottua viivaa näkyviin? Toki voi olla silmissä vika. :)
  12. A

    35+ vauvan odottajat

    Raskaus etenee, kovin hitaasti tosin. Vointi aina vaan kamala ja epätoivoisesti lasken viikkoja. Nyt siis vasta 23 menossa.
  13. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Mun silmään näyttää joko viivanpaikalta tai haamulta. Ehkä kuva ei tehnyt oikeutta? Toivotaan ett vahvistuu.
  14. A

    Lokakuiset 2021

    Eikö altistuneen tulisi olla karanteenissa?
  15. A

    35+ vauvan odottajat

    Samoin sinne! Ja pidän peukkuja ett vielä hetken malttaisi pieni pysyä masussa!
  16. A

    35+ vauvan odottajat

    Varmaan se jossain lukeekin, mutta paljonko sulla on nyt viikkoja kasassa? Mulla vasta rv22 meneillään. Pirulliset pukamat sain vaivoikseni, sattuu koko ajan niin pirusti etten yölläkään saanut nukuttua. Apteekki onneksi huomenna auki! Mulla ei ole vielä ollenkaan ollut neuvolalääkäriä. Ensi...
  17. A

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

    Mun esikoisesta plussasin kp 56 tai 58. Pco on ja epäilivät ett olis vaan jäänyt yhdet kuukautiset välistä. Raskaus sujui hyvin ja tyttö nyt 11v.
  18. A

    35+ vauvan odottajat

    En ole varma, mutta ymmärtääkseni seksiä ei suositella jos kovasti supistelee. Ja jos synnytys lähellä niin lienee toisilla edistää sitä, koska selviähän suositellaan jos haluaa synnytyksen käynnistyvän.
  19. A

    35+ vauvan odottajat

    Jopas jotain! Meille on tulossa poika! Kaikki muuten hyvin, mut istukka alhaalla. Ultrataan uudelleen kahden kuukauden kuluttua.
  20. A

    Syntyvyys on ollut laskussa, tässä syyt

    Juu ja kumppanuusvanhemmuus rajattu pois jos toisella jo se kaksi lasta. pariskuntana pääsee kyllä kunhan eri isä.

Yhteistyössä