Hakutulokset

  1. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Tulipa taas otettua aikaloikka. Viimeisestä kierrosta piti olla tulossa lokakuun -22 vauva, nyt huomaan, että jos huomenna alkaa uusi ja ensimmäinen kierto keskenmenon jälkeen, niin tulokas näkisi ehkä päivänvalon joskus helmikuussa -23. 😯 Ollut erikoinen keskenmenonjälkeinen vaihe. Tiputtelu ei...
  2. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Kaksi edellistä vierailijaa olin siis minä. Olin huomaamattani kirjautunut ulos...
  3. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Hienoa, että täällä on niin moni saanut hyviä uutisia! Onnittelut teille kaikille! 😍 Meillä valitettavasti jää taas homma tähän. Tänään neuvolassa sykettä ei enää ollut ja viikkoja 7+6 kun olisi pitänyt olla 8+4. Kätilö kutsui oikein gynen tarkistamaan ja roudasivat kaksi eri ultraakin...
  4. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Minä kävin tänään toisessa varhaisultrassa. Siellä oli edelleen syke ja 7+3 katkarapu, joka oli edelliseen mittaukseen nähden kasvanut päivälleen tarpeeksi. Hematoomakin oli enää vain hieman näkyvissä. 😊 Nyt oikeastaan on eka kertaa olo, että taidan tällä kertaa olla oikeasti raskaana...
  5. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Minulla tuli ekassa raskaudessa myös pitkään ja sitkeästi tuhrua ja sitten jossain rv7+ yhtenä päivänä kirjasta verta solkenaan. Syy ei selvinnyt koskaan ja terve lapsi saatiin. Siihen ei liittynyt varsinaisia supistelukipuja, mutta kaikenlainen ponnistelu (kuten seisominen ja kävely) tuntuivat...
  6. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Varmasti 14+ viikoilla jo pärjää neuvolan ultralla, kun kohtu ei enää piilottele lonkkaluiden sisällä. Jatkan arpomista, kun pähkäilen vielä kahden lääkärinkin välillä. Jälkimmäinen oli vähän kalliimpi ja hänellä olen asioinut vain kerran. Eka taas tuntee tapaukseni paremmin, mutta on antanut...
  7. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Todella kurja tilanne. Onneksi olet löytänyt gynen, jolla ei ole hanskat tiskissä. Luulisi, että limakalvon paksuuntumiseen voi hormonaalisilla tuilla vaikuttaa.
  8. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Hienoa @iitu85, kuulostaa oikein hyvältä! 😊 @mamarski, kyllä sillä viivan hyvällä vahvistumisella jokin merkitys on. Ja jos nopea vahvistuminen johtuu "vain" siitä, että kiinnittyminen on ollut varhain, niin varhainen kiinnittyminenkin ennustaa toisaalta hyvää. Tsemppiä! ❤ On. Edelleen arvon...
  9. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    @mamarski kyllä tuo kovasti alkuraskaudelta kuulostaa 😍 Minulla myös sykkeet nousseet raskauksissa. Lämmöt seilaa, mutta epäilen että se on osin älylaitteen algoritmin yritys löytää "nollataso" kun se ei ymmärrä raskautta. Toivotaan tietty, että siihen ne yhtäläisyydet minun raskauksiini...
  10. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Kiitos kovasti tsempeistä! Kyllä se vaan kummasti auttaa että on joku kanava, jossa purkaa näitä juttuja ❤❤ @Keksi82, olen yrittänyt ymmärtää hematoomien sielunelämää, mutta näyttää ettei tiedekään tunne syitä, miksi niitä tulee. Hoitoja ei ole, paitsi liikkumisen, seisomisen ja seksin...
  11. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Pakko purkaa vähän. Arvasin, ettei tuo tämänpäiväinen varhaisultra minua täysin rentouttaisi, mutta ei siitä nyt oikein ollut mitään apua. Ultrassa löytyi alkio ja syke. Koko vastasi 6+1, mihin lääkäri oli tyytyväinen (oma laskuni oli 6+4), mutta kun onnistuneissa raskauksissa meidän...
  12. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Hiljalleen ne viikot kertyy. Tsemppiä @iitu85! Minullakin eka ultra ensi viikolla (tiistaina, silloin 6+4). Silloin nähdään onko siellä kerrankin jotain elävää. Tällä kertaa oireet eivät kyllä ole kadonneet kuten viimeksi, ja se etominen on ehkä jopa vähän lisääntynyt. En muista, että aiemmissa...
  13. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Pahoittelut ja osanotot sinulle @Vehkis Täällä saa purkaa suruaan ja pelkojaan. Toiveikkaana on varmasti vaikea pysyä, mutta nekin tunteet ehtivät tulla, kunhan tämän hetken suru antaa sille tilaa.
  14. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Tsemppiä myös sinne! Niin ankeaa, että meitä on niin monta käymässä läpi samoja juttuja. Vaikka onhan se vertaistuki kullan arvoista. ❤
  15. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    On. Menossa dpo23. Tai jos viikkoja uskaltaisi käyttää niin 5+2. Jatkuvasti vertaan oloja edelliseen kertaan, jolloin kävin varhaisultrassa toteamassa tuulimunan 7+2. Merkinnöissä on aukko, niin en tiedä täsmälleen milloin rintojen arkuus katosi tai muuttui, mutta sitä tässä kuitenkin odotan...
  16. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Pahoittelut @baulie tilanteesta. Hyvä kuitenkin, että keskenmeno on tullut spontaanisti. Sen pitäisi olla parempi lähtökohta jatkoa ajatellen kuin jos olisi keskeytynyt km kyseessä. Toki molemmat henkisesti raskaita.😔
  17. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Voi miten mahtava uutinen! Pidin kovasti täällä peukkuja puolestasi. 😊 Nyt yrität nauttia ja käyt parin viikon päästä hakemassa seuraavat iloiset uutiset. 👌
  18. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Pahoittelut @iitu85 ettet saanut varmuutta, jota kaipasit. 🙁 Odottaminen on kamalaa, mutta toivotaan, että perjantaina saat iloisia uutisia.
  19. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    Täsmälleen samat tunnelmat täällä. Viimeksi minulla aamuheräilyt ja ajoittaiset vatsan turpoamiset jatkuivat vielä sittenkin kun keskenmeno käynnistyi. Rintojen arkuus ja pieni etominen sen sijaan jotenkin hiipuivat jossain vaiheessa. Nyt sitten ollaan vasta tänään päivässä, kun kuukautisten...
  20. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

    On vaikea pohdinta sinulla @Keksi82. Vaikkei kalvojen ennenaikainen puhkeaminen olisikaan toistuva ilmiö, niin jos bakteeriasia vaivaa, kannattaa sitä varmaan käydä selvittelemässä. Ihan oman mielenrauhan vuoksi. @iitu85, onko tuhruttelu pysynyt aisoissa?

Yhteistyössä