Hakutulokset

1. S

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Ihana, kun joku uskaltaa vähän tsempata kun sekä minä että mies ollaan niin skeptisiä! :giggle: Tänään on dpo14. Ekat hailuraiset testasin CBn perustestillä ja PCn liuskalla dpo11, nämä vahvistuneet eilen. Huomenna testailen taas. Ihan hirveästi haluaisi vain skipata pari viikkoa eteenpäin, että...
  2. S

Olisin kyllä ollut ihan murtunut tuollaisen saatekirjeen jäljiltä. :censored: Voi kun lääkäreille ja etenkin julkisella opetettaisiin empaattista kommunikointia. Onneksi toisaalla ovat sitten ihan eri asenteella liikkeellä. Tuota q10:iä söin jossain vaiheessa, mutta lopetin kun luulin...
  3. S

Ikävältä kuulostaa tuo teidänkin kuvionne. :/ Hienoa, jos lääkärit toiveikkaita kuitenkin. Ja keinoja kuulostaa olevan vielä jäljellä. Niin, ei siellä julkisella oikein siihen parhaaseen apuun tunnuta tähtäävän. Enemmän sellainen minimi millä saadaan useimmat autettua. Minkä toki ymmärtää, kun...
  4. S

Hei kaikki, Pahoittelut teille, jotka olette lähiaikoina tänne päätyneet ja tsemppiä @Alinna86 ja Käärmeinen näihin kriittisiin päiviin ja viikkoihin! ♡♡ On. Minä pidin useamman kuukauden palstatauon, mikä teki kyllä päälle hyvää. En ehkä koe aivan "ansaitsevani" paikkaa täällä, kun omat...
  5. S

Kiitos tsempeistä :) Ja voimia lasketun ajan käsittelyyn sinulle. Ei tuo tallettelu tosiaan enää suju kuten nuorempana. Osansa haasteeseen tuovat meillä lapset, joiden vuoksi yksityisyyttä ei enää ole kuin iltamyöhään, jolloin on rättiväsynyt. Se mainitsemani kierto, jolloin koko homma...
  6. S

Kiitos @Alinna86 tsempeistä. :) Ei tarvinnut testailla, kun tiputtelu alkoi tänään ihan ajallaan. Menkat alkavat siis perjantaina. Oikeastaan helpottunut olo, ettei tarvinnut hetkeäkään toivoa parasta ja pelätä pahinta. Edelleen epäilen, että jotain kiinnittymisyritystä oli oireista päätellen...
  7. S

Toivottavasti kaikilla on ollut mukava juhannus :) Täällä eletään dpo10:tä. Rinnat hellät, kuten tähän mennessä km-kierroissa ja kohdunseutuvilla on tuntunut välillä nipistelyjä. Jossain muussa kierrossa odottelisin jo plussaa, mutta koska rinnat kipeytyivät jo oviksesta, ei tunteeseen täysin...
  8. S

Täysin ymmärrettävää, että turvallisuudentunne horjuu. Olihan teillä poikkeuksellisen rankka kokemus. Minä olen miettinyt vähän niin, että ei positiivisena ole pakko pysyä. Jos vauvoja tulisi pelkällä positiivisella asenteella, niin meilläkin olisi tärpännyt jo kauan sitten. Kakkosta kun...
  9. S

Jos otan omanapailut omaan viestiin... Minulla takana nyt toinen varhainen km viimeisen kolmen kierron aikana. Kiiruhdin luovuttamaan taas verta, kun se tuntuu tekevän kohtuun otollisemmat olosuhteet kiinnittymiselle. Luin muuten tuoreen artikkelin, jossa tutkittiin hemoglobiinin korrelaatiota...
  10. S

Pahoittelut @Alinna86 varhaisesta keskenmenosta. :( Toivotaan seuraavasta kierrosta sitä onnistunutta ♡ Vierailijalle, minulla terot palauttivat kierron, kuukautiset alkoivat joitain päiviä viimeisestä tabletista. Useampi kierto piti kyllä syödä, jotta keho pysyi tahdissa omillaan...

Yhteistyössä